Spanning of aandacht of gewoon zak legen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1737

Meubelstuk
Forumpionier
2.185
29/07/21
2.961
12
De reden om te wandelen is voor een ieder verschillend. Ik merk op dit forum ook veel gaan voor aandacht van een vrouw , haar liefste klant willen zijn , en haar leren kennen.Dit kost natuurlijk een aardig bedrag.
Zelf wandel ik echt voor de spanning , nog meer voor de geilheid denk ik. Ben ik echt geil en kan ik niet slapen daardoor , dan geef ik er wel een slinger aan , net zo makkelijk.
Het wandelen , met cardates , of nieuwe dames in SKW of een bar of een gangbang met altijd bijzondere ervaringen , zowel goed als slecht daar kik op. Steeds naar een vaste (prof) dame , of hetzelfde kamertje in een privehuis daar ben ik snel op uit gekeken.
Dus wel nieuwsgierig naar nieuwe dames , maar niet zo naar hun prive
Ik hoef niet te weten waar ze op kleuterschool hebben gezeten enzo.
Dus dat is beetje de achtergrond van mijn wandelleven en wat ik zoek.
Lees ook graag die van een ander hoor!
 
Ik vind het wel fijn om herhaal bezoeken te doen. Interesse tonen in de dame hoort erbij voor mij, zorgt er ook voor dat ik ontspannen aan de start verschijn. Het is voor mij de totaalervaring waar ik voor ga, liefst prachtige dame, makkelijk in de omgang, goede seks en ook nog eens een net appartement. Als dame 1 qua seks een '7' op de mat legt, ik er een leuk gesprek mee heb, ontvangt in een net appartement zal ik haar toch vaker bezoeken dan dame 2, die een '8' scoort qua seks, geen woord zegt en in een puinhoop ontvangt.
 
Ik wandel omdat het de meest efficiënte manier is om op regelmatige basis met verschillende knappe vrouwen naar bed te gaan. Via dating of in het uitgaan enz moet je er veel meer moeite en tijd insteken en als het lukt, zijn deze die ik kan overtuigen lang niet zo knap als de dvp's die ik al bezocht heb. Het is ook heel tof als een dvp haar ervaring inzet.
Ik wandel ook omdat ik er mij beter in mijn vel door voel. Ik wissel vaak. De meeste dvp's heb ik maar 1 keer bezocht. Enkele uitzonderingen drie tot vier keer.
Ik ben niet geïnteresseerd in hun privéleven, maar wel of ze het gaan blijven doen, in de regio blijven ontvangen enz. Ik heb twee maal voorgehad dat een dvp me naast haar werk wilde zien: ene die wilde iets gaan drinken als vrienden en ene die wilde dat ik haar een rondleiding gaf in de stad. Ik heb beide voorstellen afgeslagen. Van de tweede had ik later wel spijt.
 
Kijk, ik werk vijf dagen in de week. Ik heb dan geen tijd, zin en fut meer om nog een pros te bezoeken.

Echter zodra het weekend is wil ik heerlijk ontspannen.
Ter ontspanning gaat de één vissen, de ander een balletje trappen, de ander naar de kroeg om zich helemaal lam te zuipen.
Maar ik zoek de meiden op om lekker te kunnen neuken.
Nadien voel ik me blij en tevreden. Ik kan er weer helemaal tegen aan !

Dus mijn reden is om mijn zak te legen.
 
Laatst bewerkt:
Wel grappig topic dit...voor mij wisselt het wat I guess, maar als ik in de mindstate ben van 'wil gewoon me zak legen' dan doe ik dat thuis zelf :D

Voor mij is het denk ik meestel wel meer dan dat iig een stukje 'huidhonger' zeker de 1e keer 'nieuwe dame'. Toen ik begon met lopen ging ik steeds opzoek naar nieuwe ervaringen, eigenlijk pas na een aantal matige ervaringen begon ik de betere meer te waarderen en terug te komen. Bij degene waar ik deze dagen terug kom is dat eigenlijk altijd vanwege kleine dingetjes (handelingen, uitspraken, trekjes, sfeer en stukje passie etc). Sommige vd dames triggeren / prikkelen mij op meerdere punten, waar andere me nagenoeg koud laten (zelfs al vind pielemans ze fysiek nog zo verukkelijk, wil zelf wel graag mentaal ook 'iets' meer voelen dan 'jij bent echt lekker' - ik kom niet per se terug naar de aller lekkeste of aller knapste).

Meestal ben ik na 2-3-4 keer wel klaar tho, verlies ik me interesse / aantrekking en krijg ik weer trek in wat anders. Ik wissel sowieso exotisch graag wat smaken af en switch ook met regelmaat tussen voornamelijk voor erotische massages gaan danwel periodes met vooral seksen. Zo nu en dan voelt een dame echt vertrouwd (algeheel fijn om mee te zijn en waarbij ik nagenoeg hele tijd in een soort extrase zit) en biedt ze daarnaast elke keer weer een ver bovengemiddelde 'total experience' met PSE/GFE van hoog niveau. Dan heb ik meestal ook wel genoeg aan haar / een paar en ga ik niet echt meer bezig met 'andere zoeken'...maar okey denk dat het uiteindelijk neerkomt op de juiste aandacht / aanrakingen krijgen + gewoon genieten van vrouwelijk schoon.
 
Laatst bewerkt:
Komt een uitgever op het lumineuze maar irreële idee een bundeling uit te brengen van stukken uit diverse rubrieken op dit forum: hoeveel "dubbelop"-onderwerpen zal die dan - steeds met een iets andere "titel" en soms met een iets andere nuance - aantreffen ?

Snel-seks zonder veel belangstelling voor de persoonlijkheid van de dame versus een (langdurig) warm erotisch contact met een vaste dame wier "humane kant" ook meespeelt - of die nu (gedeeltelijk) is gespeeld of niet - en van alles daartussen. De spanning van het een kerstcadeau verwachten en de hoopvolle ontlading - en helaas soms reële deceptie - bij het krijgen ervan.

Waar las ik eerder over iets dergelijks ?

Ik vermoed, maar ik ben geen psycholoog, dat dit de onderliggende inhoudelijke kern van al die rubrieken (inclusief deze) is : hoe rechtvaardig ik - ook voor mijzelf - vanuit mijn specifieke behoeften van dit moment mijn (niet door ieder lid van de goegemeente geaccepteerde) al dan niet frequente gang naar sekswerksters.

Zodat er binnenkort op dit forum wéér een rubriek verschijnt waarin vanuit een ietwat geschakeerd oogpunt wordt besproken: snel-seks zonder veel belangstelling voor de ... versus .. en alles ...

Wat bij velen "laag" zit, zit sommigen - vaak onbewust - blijkbaar hoog. Geen probleem. Deelgenoot maken van (in het moderne aan het Engels ontleende Nederlands: "delen") is nooit verkeerd.

Rubrieken al deze floreren niet voor niets. Maar wel somtijds met bloemen die eigenlijk varianten zijn op al eerder elders gekweekte.
 
Ik ga vooral om mijn huidhonger te stillen en de aandacht te krijgen die er thuis niet is.
Leuk gesprek en aandacht van de dame voor mij hoort erbij samen met leuke sex.
PSE ben ik niet echt voor. (hoewel dat ik er heel soms toch zin in heb).
 
De spanning/ervaring soms wel bijzonder hoe goed de sexuele klik is
En afwisseling gebeurd zelden dat ik een dame meerdere keren bezoek op een enkele uitzondering na
Als ik snel mijn zak wil legen dan sex uit het vuistje
 
haar liefste klant willen zijn , en haar leren kennen.
Ik heb een heleboel redenen om naar de DVP's te gaan, maar deze twee (hier boven) horen er echt niet bij.

Ik zou ook niet weten waarom. Voor mij leeft een DVP in een andere wereld, die ik alleen maar bezoek voor mijn gerief.
Vergelijk het met een bioscoop bezoek. De acteurs in een film spelen een rol. Of het nu interessante mensen zijn of niet boeit mij niet. Ze moeten hun rol spelen. Of Tom Cruise nu naar een gewone kerk, Scientology of de tempel van het vliegend spaghettimonster gaat zou me worst wezen.
 
Ik heb een heleboel redenen om naar de DVP's te gaan, maar deze twee (hier boven) horen er echt niet bij.

Ik zou ook niet weten waarom. Voor mij leeft een DVP in een andere wereld, die ik alleen maar bezoek voor mijn gerief.
Vergelijk het met een bioscoop bezoek. De acteurs in een film spelen een rol. Of het nu interessante mensen zijn of niet boeit mij niet. Ze moeten hun rol spelen. Of Tom Cruise nu naar een gewone kerk, Scientology of de tempel van het vliegend spaghettimonster gaat zou me worst wezen.
Mij dan soms weer wel. Hangt van de persoon af. Sommige boeien me inderdaad totaal niet. Maar andere juist weer wel
 
In begin van het wandelen jaren geleden, was het eigenlijk meer om de zak te legen. Waren enkel raam dames eigenlijk. De makkelijkste manier ook, even rond kijken en wie de schoonste en sympatiekst overkwam ging ik binnen. Had in die periode te weinig tijd en zin om iets op te bouwen in het dagelijks leven. Zo de weg ingeslagen van het wandelen.

Nu sinds een paar jaar, na enkele jaren er uit geweest te zijn, terug aan het wandelen door omstandigheden. Maar merk nu wel dat ik meer ga voor het totaal pakket. Het betere gfe eigenlijk. De aandacht voor elkaar tijdens een drankje, de spanning opbouwen naar het hoogtepunt en erna nog wat relaxen. Enja, daar komt dan soms bij dat er interesse is in elkaars leven. En elkaar beter leert kennen, maar dat valt maar bij een paar dames voor. Een vaste dame is niet altijd een nadeel. Je leert elkaar ook beter kennen op sexueel vlak ook. En kan ook geille, pasionele sex opleveren.
Maar zo af en toe eens een nieuwe dame bezoeken brengt dan weer de gezonde spanning mee. Bij wie of waar kom je terecht, hoe gaat de ervaring zijn. De drang naar die kik is er toch ook altijd.
 
De spanning van, wordt ik dit keer beroofd of stiekum opgenomen vind ik ook stiekum leuk.
Na 2keer bestolen te zijn in het verleden, mijn lesje wel geleerd. Neem enkel gsm met gepast geld mee. Ik steek altijd het geld bij de gsm, zodat ze duidelijk zien dat er niks anders te rapen valt. En ze hebben gezien dat de gsm er was, dus deze moeten ze ook al niet pakken.
Over opgenomen worden heb ik nog nooit nagedacht eigenlijk
 
Na 2keer bestolen te zijn in het verleden, mijn lesje wel geleerd. Neem enkel gsm met gepast geld mee. Ik steek altijd het geld bij de gsm, zodat ze duidelijk zien dat er niks anders te rapen valt. En ze hebben gezien dat de gsm er was, dus deze moeten ze ook al niet pakken.
Over opgenomen worden heb ik nog nooit nagedacht eigenlijk
Verder geen id bij je? Enzo?
 
Ik betaal alleen voor seks als ik zo'n persoon niet in mn priveleven kan bereiken of ver boven mijn "league" zit.

En dat is vooral met shemales, die kom je niet zo snel tegen in de supermarkt, en als je ze tegenkomt ga ik daar niet openbaar mee lopen flirten



Betaalde seks vind ik t leukst en spannendst als t zo anoniem mogelijk is. Het is weleens voorgekomen dat ik iemand meerdere malen bezocht heb en steeds meer te weten kwam over die gene's priveleven. Dan is de spanning er voor mij al heel snel af.
Geldt ook andersom, als een dvp mij allemaal privevragen gaat stellen haak ik ook af.




Ik moet hier trouwens wel aan toevoegen dat het vice versa wel opwindend werkt. Dat ik iemand al heel erg lang ken en dan ineens tegenkom achter de ramen, privehuis of kinky. Om daar dan ineens seks mee te hebben geeft me dan wel weer een enorme kick. Maar meestal niet vaker dan 2-3 keer
 
Ik ging jaren geleden in al mn naïviteit voor een massage naar een Chinese salon en na de massage werd het toetje aangeboden welke ik afsloeg met een natuurlijk niet.
Tweede bezoek toch nieuwsgierig en wel toetje erbij en vanaf toen steeds.

Van een (goede) massage bij een Chinese salon kan ik genieten en is het HE mooi meegenomen.
Als ik echt alleen mn zak wil legen ga ik naar een thaise salon Aziatisch blijft toch mn ding.
 
Klikte jullie dan goed of waarom had je er spijt van dat je er niet op bent ingegaan?
Wel ze ontving op vijf km van de stad waar ik woonde en werkte. Iedereen zou nogal snel door hebben dat ik met een dvp rondtoerde. Ik stelde mij ook vragen bij haar motieven. Ze wilde niet tongzoenen (voor Corona) en pijpen was met condoom, maar ze wilde wel dat ik haar de stad liet zien... Toch wat spijt achteraf, want ze was waanzinnig knap, helemaal mijn type en je kon er best wel goed mee praten, maar ik vertrouwde de boel gewoon niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan