Spanning of aandacht of gewoon zak legen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het hangt van de situatie af. Soms is het puur voor het legen, ik stem daar dan wel de date op af (korte date, niet te ver rijden). Soms wil ik een langere date of GFE en dan komt er meer bij kijken. Ik zit meestal niet te wachten op lange gesprekken en elkaar beter te leren kennen. Dat hoeft voor mij verder niet.
 
Gewoon de zak legen vind ik een beetje te simpel, dat kan ik met zelfbediening ook wel.
Bij een DvP ga ik juist voor dat beetje extra. Bij een nieuwe is het de spanning, als ik er al meerdere ben geweest wordt de sex elke keer beter en dat vind ik ook wel fijn.
 
Om toch nog even wat olie op het vuur te gieten:

I do not pay for the sex, I pay them to leave after the sex.

De aanloop daar naar toe (de spanning) heb ik ook. Dan kom de seks zelf. En daarna is het over. Ik ben er heel blij mee, dat het zo is. Andere mannen hebben dat niet, of zoeken er meer in de relatie met een DVP. Prima, moet je vooral doen.

Ik denk, dat mannen die zo denken als ik (wham, bam, thank you mam) het nooit zullen begrijpen waarom het bij andere mannen anders is. En deze zullen ons waarschijnlijk niet begrijpen.

We gaan elkaar hier ook niet van het gelijk overtuigen.
 
De spanning is voor mij een grote drijfveer. Ik bezoek al zo'n 25 jaar (raam)prostituees, maar blijf het altijd rete-spannend vinden.
Daarnaast is het pure geilheid; seks hebben tegen betaling met jonge prostituees. Binnen komen, betalen, haar naakte lichaam, borsten, vagina zien/aanraken en in haar (of door haar handjob) klaarkomen terwijl ik haar in de ogen aankijk. Aankleden en weer weg "bedankt, tot ziens".

Meestal bezoek ik prostituees 1, hooguit 2 keer. (op een ongeplande verliefdheid na 15 jaar geleden) Want vind het ook enorm geil om (voor mezelf) te weten dat ik in 25 jaar (1 á 2x per maand) al 300+ vrouwen heb betaald voor seks. Juist dat betalen voor korte seks met een zo hoerig mogelijk geklede jonge (liefst donkere of aziatische) vrouw is voor mij de kick.

Verder ben ik zo "burger trutterig" als maar kan;
Gelukkig getrouwd, dus ook geen behoefte aan een relatie, uitgebreide seks, vriendschap, of gezellige gesprekjes.
 
Een zeer enkele keer alleen om de zak te legen. Merendeel van mij afspraken zijn dan ook 1,5 uur of langer. Ik geniet van heel gewoon wat liggen, praten en knuffelen.

Mijn laatste date was een mooi voorbeeld, van de 2 uur dik een uur in bad gezeten gewoon lekker ontspannen en praten, en dan niet over seks! Uit eindelijk nog wel klaar gekomen, maar als dat er niet van was gekomen, dan was de avond nog steeds goed geweest, gewoon het contact geeft al zo veel voldoening en onspanning.
 
Om toch nog even wat olie op het vuur te gieten:

I do not pay for the sex, I pay them to leave after the sex.

De aanloop daar naar toe (de spanning) heb ik ook. Dan kom de seks zelf. En daarna is het over. Ik ben er heel blij mee, dat het zo is. Andere mannen hebben dat niet, of zoeken er meer in de relatie met een DVP. Prima, moet je vooral doen.

Ik denk, dat mannen die zo denken als ik (wham, bam, thank you mam) het nooit zullen begrijpen waarom het bij andere mannen anders is. En deze zullen ons waarschijnlijk niet begrijpen.

We gaan elkaar hier ook niet van het gelijk overtuigen.
Ik kan het wel verstaan ze. Ik geef nu de voorkeur aan beide manieren. Hangt ook van de dame af. Maar zowel als enkel voor de seks, als bij het gevoel van een "relatie" komt het op hetzelfde neer. Je betaalt ervoor om al het gedoe er rond niet te hebben. Eens je buiten bent, ben je weer zo vrij als een vogel.
 
@pnetratie Ik snap je wel, ondanks dat ik voor het tegenovergestelde ga. Daarnaast zie ik het ook totaal niet als een punt waarmee ook maar iemand hun gelijk wil halen. Het is slechts een kwestie van smaak. De ene houdt van drop, de ander van chocolade en weer een ander van allebei of geen van beiden en allemaal hebben ze gelijk.

Anyway, voor mij is de seks bijzaak, niet totaal onbelangrijk, maar als allerlei andere dingen niet kloppen, dan weet de dame me echt niet met de seks alsnog te overtuigen. Al is het ten dele een illusie, ik moet het gevoel hebben gerespecteerd en gewenst te zijn, het idee dat ik de volle aandacht krijg, dat ik me even een uurtje niet onzichtbaar voel.

Ik ben iemand die datzelfde iig geeft aan de dame en ook oprecht geef om de dame. Gewoon van mens tot mens, geen verliefdheid of zo. Net zo waardevol als ik ben, met net zoveel recht om netjes behandeld te worden als ikzelf, net zo respectvol. Ik ga dan ook heel ver in het rekening houden met de ander. Als daar misbruik van gemaakt wordt door de dame, dan ben ik iig degene die zichzelf recht in de spiegel kan aankijken.

Echter begrijp ik het prima als anderen op punten er een andere mening op nahouden. Niet mijn ding, maar snap het wel. Ik wil er ook niet mee zeggen dat die anderen niet netjes met de dame omgaan, maar wel op een andere manier dan ik.
 
Als ik een klik met een dame heb wordt het vanzelf geiler ook en de bezoeken daarna nog beter. Dat je dan vanzelf wat meer gaat praten over dingen hoort erbij. Ik kan goed luisteren ook, is trouwens bij elke vrouw belangrijk mannen.

Als je gewoon je zak wilt legen dan is er genoeg op internet te vinden is nog gratis ook en je hoeft niet naar buiten. Of een neukpop aanschaffen.
 
Ik denk, dat mannen die zo denken als ik (wham, bam, thank you mam) het nooit zullen begrijpen waarom het bij andere mannen anders is. En deze zullen ons waarschijnlijk niet begrijpen.

Vind het wel grappig hier zwart-wit idd een soort tweedeling te lezen tussen de mannen voor wie het min of meer vooral fysiek is (zak legen types) en mannen voor wie meer andere dingen ook belangrijk zijn (wat uiteraard alsnog fysiek is, maar voor groot(er?) deel eigenlijk mentaal)...

Vanuit mezelf gezien vind ik het altijd wel opmerkelijk dat ikzelf btj schipper tussen deze extremen. Zo nu en dan loop ik tegen een aardige PSE aan en ga ik terug puur en alleen om te neuken; dan zijn mijn gedachtes voor-tijdens-na ook echt alleen maar omtrent genieten van het vlees (dat er in mijn herinneringen bwvs geen woord gesproken is). Terwijl ik bij andere dames dat aspect meer op de achtergrond heb (want uiteraard wel noodzakelijk dat ze me opwind!), maar dat ik dan voor-tijdens-na de 'date' eigenlijk meer met andere dingetjes bezig ben.

Kan zo achterlijk zijn als iemands schaterlachje of andere trekjes schattig vinden, of vaak dingetjes die ze zeggen...laatst bijv. een dame; als ik wat zei waarvan ze dacht dat het bullshit was dan kneep ze in mijn neus en zei ze 'pinokkio' (met een soort van baby wangetjes knijpen gezicht en stem ebij) dat verbaasde me / wist niet hoe te reageren maar vond het ergens wel hilarisch; net dat btj extra 'karakter' bovenop een lekkere kont...denk dat ik uiteindelijk meest plezier haal uit dat soort dingetjes; goede sex, btj lachen, btj leuke dingetjes in iemand zien; voor mij net wat meer preferabel dan alleen maar aan die kont denken ;)
 
Kan zo achterlijk zijn als iemands schaterlachje of andere trekjes schattig vinden, of vaak dingetjes die ze zeggen...laatst bijv. een dame; als ik wat zei waarvan ze dacht dat het bullshit was dan kneep ze in mijn neus en zei ze 'pinokkio' (met een soort van baby wangetjes knijpen gezicht en stem ebij) dat verbaasde me / wist niet hoe te reageren maar vond het ergens wel hilarisch; net dat btj extra 'karakter' bovenop een lekkere kont...denk dat ik uiteindelijk meest plezier haal uit dat soort dingetjes; goede sex, btj lachen, btj leuke dingetjes in iemand zien; voor mij net wat meer preferabel dan alleen maar aan die kont denken ;)
Ik vind het ook altijd wel leuk een beetje leuke dingetjes er om heen. Wat lachen. Gesprek kan ook leuk zijn. Vooral als de dames iets persoonlijks vertellen. Als ik ze dan 3 maanden later weer zie weet ik die gesprekken nog. Vooral die speciale dingetjes. Daar heb ik een soort geheugen voor. Als je er dan op terugkomt na 3 maanden krijg je meestal heel verbaasde blikken dat je dat nog weet. Vind ik altijd wel grappig. Daarna voelt de sex dan altijd meer intens.
 
Kan zo achterlijk zijn als iemands schaterlachje of andere trekjes schattig vinden
inderdaad, soms moet je het niet verder zoeken. Ik heb er mijzelf op betrap dat ik bij een vaste dame langs ga. Gewoon omdat ik "smelt" voor haar lach. Het is zo een onschuldige, lieve maar tegelijk ondeugende, genieppige, uitdagende lach dat ik moest het kunnen alle weken eens zou gaan voor hem te kunnen zien. Tuurlijk is de rest en de diensten ook in orde. Ga nu niet enkel voor de lach 😉
 
Verschillend eigenlijk. Altijd spanning en zak legen, alleen op een andere manier.

Ga ik intiem ga ik letterlijk voor me zak legen, gewoon omdat het even moet🤣
In me fantasie, lekker diep in het keeltje al komt het in de rubber, of diep in een geil kutje😋
Merk wel dat ik dan minder kieskeurig ben kwa keuze maken. Weet niet of jullie dit herkennen?

Ga ik voor een erotische massage (zonder intiem) dan moet op het eerste oog alles kloppen, ben dan veel kieskeuriger, als je iemand niet kent weet je nog niet hoe het gaat, daar kom je tijdens achter. Ben wel is weg gegaan bij een salon zelfs omdat er geen typetje tussen zat of omdat me wat anders was voorgespiegeld. Maar met een massage wil ik ook alles even vergeten en echt genieten en uiteraard ook klaar komen, maar dat is toch anders dan intiem dat is gewoon omdat ik even wat warms wil voelen en keihard wil spuiten, dat laatste gebeurd uiteindelijk met een goede massage ook wel, maar dan is er meer mentaal contact bij. Als een dame me extra service aanbiedt tijdens een massage is voor mij ook een afknapper, al wil ik soms wel meer maar vind juist die spanning zo lekker..

Als ik een beetje kinky ga is dat altijd nog geweest met iemand die ik vaker heb ontmoet, of in de massage of in de intiem, heb dat zelfs eens achter een raam beleefd ha ha

Ben ook wel in een SM Studio geweest voor een soft SM sessie, maar dat vond ik niet wat.

Denk dat ik wel wat meer een massage fan ben nu ik dit zo schrijf, zo ontdek je nog is wat met de vragen hier.. vrouwen zijn gewoon lekker en helemaal als ze er zelf plezier aan beleven of het goed kunnen spelen. What ever
 
@Jannetje77 het massage deel is heeeeeel herkenbaar voor mij; ook ik geniet de laatste tijd eigenlijk meer daarvan dan van intiem, helaas wel een beetje moeite om nieuwe massage dames te vinden die het 'echt goed doet' en dan vooral dat btj mentale / sensuele spanning opvoeren.

En ook ik vind het best wel irritant dat veel masseuses je richting intiem willen pushen....a) ze zijn meestal minder lekker dan dames op mijn 'to fuck list' die ik voor pretty much hetzelfde geld kan neuken, b) ipv uurtje seksen is het massage+afronden intiem voor de meeste (50/50 vaak) wat voor mij less value for money maakt en c) laatste tijd is het vaak niet eens meer zo dat ze je opwinden en dan in the heat of the moment intiem probeert te slijten, maar meer vooraf 'wil je seks' en dan eigenlijk massage zonder echte spanning ofzo volgt...ja dan hoef ik ook geen seks hahaha

Iemand schreef dat of dit forum al eens, maar begin beetje gevoel te krijgen dat als je nee zegt tegen intiem je een matigere inzet bij massage krijgt...dus ja ook ik ben meer geintresseerd in de de dames die het niet standaard vragen; zie het ook een btj als afknapper; vind het veel leuker te genieten vd massage en dan maybe na een paar x spanning opbouw pas voor intiem te gaan. Indeed zeker als je ze zelf ziet genieten en dat natte poesje al paar x over je heen hebt voelen glijden :p
 
Seks. Na nu 28 jaar vrijwel geen seks met mijn echtgenote (die ik zeer lief heb) heb ik een jaar of 12 geleden besloten om er maar voor te betalen. Zij heeft geen behoefte meer, integendeel, ik des te meer.
Mijn vrouw kan het weten (hints gegeven en wel eens een bekeuring opgelopen op een heel vreemde plaats, die natuurlijk werd geopend door haar), maar geen problemen hier in huis. Uiteraard ga ik op momenten dat zij er geen erg in heeft. Over twee jaar stopt zij met werken. Dan wordt het allemaal wat lastiger.
Mocht zij het recht-toe recht-aan aan mij vragen dan geef ik eerlijk antwoord. Dat overleeft ons huwelijk en onze liefde wel.
 
Seks. Na nu 28 jaar vrijwel geen seks met mijn echtgenote (die ik zeer lief heb) heb ik een jaar of 12 geleden besloten om er maar voor te betalen. Zij heeft geen behoefte meer, integendeel, ik des te meer.
Mijn vrouw kan het weten (hints gegeven en wel eens een bekeuring opgelopen op een heel vreemde plaats, die natuurlijk werd geopend door haar), maar geen problemen hier in huis. Uiteraard ga ik op momenten dat zij er geen erg in heeft. Over twee jaar stopt zij met werken. Dan wordt het allemaal wat lastiger.
Mocht zij het recht-toe recht-aan aan mij vragen dan geef ik eerlijk antwoord. Dat overleeft ons huwelijk en onze liefde wel.
Heel herkenbare situatie voor mezelf.
Hier is er wel nog af en toe sex met mijn vrouw.
Maar ik ga een paar keer per jaar naar een leuke dame.
Ben tot nu toe nog geen favoriete tegen gekomen waar ik kan naar blijven gaan.
 
Vind het wel grappig hier zwart-wit idd een soort tweedeling te lezen tussen de mannen voor wie het min of meer vooral fysiek is (zak legen types) en mannen voor wie meer andere dingen ook belangrijk zijn (wat uiteraard alsnog fysiek is, maar voor groot(er?) deel eigenlijk mentaal)...

Vanuit mezelf gezien vind ik het altijd wel opmerkelijk dat ikzelf btj schipper tussen deze extremen. Zo nu en dan loop ik tegen een aardige PSE aan en ga ik terug puur en alleen om te neuken; dan zijn mijn gedachtes voor-tijdens-na ook echt alleen maar omtrent genieten van het vlees (dat er in mijn herinneringen bwvs geen woord gesproken is). Terwijl ik bij andere dames dat aspect meer op de achtergrond heb (want uiteraard wel noodzakelijk dat ze me opwind!), maar dat ik dan voor-tijdens-na de 'date' eigenlijk meer met andere dingetjes bezig ben.

Kan zo achterlijk zijn als iemands schaterlachje of andere trekjes schattig vinden, of vaak dingetjes die ze zeggen...laatst bijv. een dame; als ik wat zei waarvan ze dacht dat het bullshit was dan kneep ze in mijn neus en zei ze 'pinokkio' (met een soort van baby wangetjes knijpen gezicht en stem ebij) dat verbaasde me / wist niet hoe te reageren maar vond het ergens wel hilarisch; net dat btj extra 'karakter' bovenop een lekkere kont...denk dat ik uiteindelijk meest plezier haal uit dat soort dingetjes; goede sex, btj lachen, btj leuke dingetjes in iemand zien; voor mij net wat meer preferabel dan alleen maar aan die kont denken ;)
BTJ, PSE ?
laten we het aub een beetje leesbaar houden
 
BTJ, PSE ?
laten we het aub een beetje leesbaar houden
AUB? laten we niet zo moeilijk doen. En btw btj hebben je hersen vast vertaald naar het volledige woord en PSE lijkt me toch wel een term die je moet kennen / juist vaag wordt als iedereen dat opeens zou gaan uitschrijven.
 
AUB? laten we niet zo moeilijk doen. En btw btj hebben je hersen vast vertaald naar het volledige woord en PSE lijkt me toch wel een term die je moet kennen / juist vaag wordt als iedereen dat opeens zou gaan uitschrijven.
even gegoogeld maar niks over kunnen vinden. het blijven voor mij twee onbekende afkortingen
 
Seks. Na nu 28 jaar vrijwel geen seks met mijn echtgenote (die ik zeer lief heb) heb ik een jaar of 12 geleden besloten om er maar voor te betalen. Zij heeft geen behoefte meer, integendeel, ik des te meer.
Mijn vrouw kan het weten (hints gegeven en wel eens een bekeuring opgelopen op een heel vreemde plaats, die natuurlijk werd geopend door haar), maar geen problemen hier in huis. Uiteraard ga ik op momenten dat zij er geen erg in heeft. Over twee jaar stopt zij met werken. Dan wordt het allemaal wat lastiger.
Mocht zij het recht-toe recht-aan aan mij vragen dan geef ik eerlijk antwoord. Dat overleeft ons huwelijk en onze liefde wel.
Ook hier herkenbaar maar "nog" maar 10 jaar aan de gang…
Ze zei dikwijls al grappend: 'ga maar op een ander' .… Wel, zoals gewoonlijk, heb ik haar raad letterlijk opgevolgd! Zo'n goede echtgenoot ben ik dus! 🤪
 
Uiteraard ga ik op momenten dat zij er geen erg in heeft. Over twee jaar stopt zij met werken. Dan wordt het allemaal wat lastiger.
Mocht zij het recht-toe recht-aan aan mij vragen dan geef ik eerlijk antwoord. Dat overleeft ons huwelijk en onze liefde wel.
Waarom dan niet zelf het initiatief nemen, en het haar "op het juiste moment" zelf te vertellen?
Maakt het ook relaxter en de relatie opener;
op een avond dat je veel behoefte hebt en dan kunt zeggen "ik ga zo even naar de hoeren".
 
Er even over nagedacht en tot de conclusie gekomen dat ik, en velen onder ons, op zoek zijn naar zelfbevestiging. Ik denk dat veel van de dames dat al langer doorhebben en ons daarom zoetgevooisde complimenten toestrooien. En ja, we zijn allen ijdel en op zoek naar "bemoedigende" woorden. Door die woorden worden we in onze waarde bevestigd en voelen we ons beter…wat ons afhankelijker maakt van hen. Dus zwijg me over "het zwakke geslacht", het zijn vrouwen die onze gedachten beheersen en bespelen. Hier sta ik, in volle bewondering van de mooiste (en slimste) schepsels, en neem mijn hoed af en buig.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan