Spanning of aandacht of gewoon zak legen.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Combinatie van mooie dames, juiste klik, en kwaliteit sex,meer heb ik niet nodig ik ga niet investeren om een relatie op te bouwen met DVP zonde van de tijd en energie. Voor mij zijn de vrouwen momenteel puur lust object.
 
Voor mij is het vooral om de spanning te doen en hoe ikzelf reageer als ik een dvp bezoek. Iedere keer is het een avontuur en een nieuwe ervaring. Ik vind het spannend een keuze te maken en dan te zien hoe die keuze zich uitspeeld. Sex is natuurlijk belangrijk, maar evenzeer belangrijk is hoe ik de dvp zelf ervaar, is ze vriendelijk, gemoedelijk, afstandelijk, wulps… elke keer is het een totaal nieuwe ervaring. Ook als het de tweede of derde keer is dat ik de dvp bezoek. Het valt me wel op dat veelal de spanning verdwijnt als ik een dvp meerdere malen heb bezocht.
 
Voor mij is het vooral om de spanning te doen en hoe ikzelf reageer als ik een dvp bezoek. Iedere keer is het een avontuur en een nieuwe ervaring. Ik vind het spannend een keuze te maken en dan te zien hoe die keuze zich uitspeeld. Sex is natuurlijk belangrijk, maar evenzeer belangrijk is hoe ik de dvp zelf ervaar, is ze vriendelijk, gemoedelijk, afstandelijk, wulps… elke keer is het een totaal nieuwe ervaring. Ook als het de tweede of derde keer is dat ik de dvp bezoek. Het valt me wel op dat veelal de spanning verdwijnt als ik een dvp meerdere malen heb bezocht.
Zou het niet beter kunnen verwoorden. Eentje meer dan 3 x bezoeken is ook bij mij een grote uitzondering.
Ze zijn op 1 hand te tellen.
Een beetje "been there, done that ", dus op naar iets anders ...
 
Aandacht en seks. Tuurlijk is naar een DVP gaan altijd spannend maar dat is voor mij niet dé drijfveer. Er is één dame waar ik de laatste tijd vaak naartoe ga waarbij het vaak blijft bij knuffelen, praten en lachen. Maar dan heb ik daarna nog steeds zin om te neuken dus moet ik nóg een dame bezoeken.

Als ik echt een goeie vrijpartij heb gehad dan kan ik er ook weer echt een paar weken tegenaan, maar hoe meer ervaring je hebt hoe kritischer je wordt.

Ik bezoek DVP's omdat ik nooit een vriendin heb gehad, ik was 21 toen ik voor het eerst ging en ben nu eind 20. Ik probeer nu nog steeds een vriendin te krijgen maar ik moet tussendoor echt af en toe naar een DVP om een kans te maken. Anders is het te lang geleden dat je intiem bent geweest met een vrouw waardoor je wanhoop uitstraalt en vrouwen je gaan afwijzen, met als gevolg een neerwaartse spiraal.
 
Dat zijn nu juist de dingen die ik met alle macht probeer te ontwijken……..
Maar dan bezoek jij bijvoorbeeld geen adressen waar meerdere dames werken? Want als je dan een date hebt, zou op dat moment de andere dame een afspraak kunnen hebben met iemand van de politie…

En van te voren weet je nooit zeker of er 1 of meerdere dames op dat adres werken…
 
Maar dan bezoek jij bijvoorbeeld geen adressen waar meerdere dames werken? Want als je dan een date hebt, zou op dat moment de andere dame een afspraak kunnen hebben met iemand van de politie…

En van te voren weet je nooit zeker of er 1 of meerdere dames op dat adres werken…
Dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik het probeer te ontwijken, maar een zekere vorm van risico heb je natuurlijk altijd. Zoals jij het brengt is dat risico voor jou juist een extra kick.
 
Klopt inderdaad. Vraag me wel af wat jij dat soort zaken te ontwijken.
Met het risico dat ik jouw opmerking hier niet helemaal begrijp (want de zin loopt niet zo lekker), je kunt tot op zekere hoogte dingen ontwijken hoor. Als het gaat om opgenomen of beroofd te worden kun je heus wel wat voorzorgsmaatregelen nemen. Ik ga nooit met veel te veel geld op zak weg en mochten ze me ter plekke alles afnemen dan zit daar niets, maar ook helemaal niets bij waar ze een naam of andere gegevens van mij kunnen afleiden. Alleen cash geld en een burner phone. En mochten ze die van me afnemen dan kunnen ze er maar beter voor zorgen diezelfde dag nog weg te zijn op dat adres.

Maar vooropgesteld is wel dat ik er dus juist geen kick van krijg om beroofd te kunnen worden.
 
Met het risico dat ik jouw opmerking hier niet helemaal begrijp (want de zin loopt niet zo lekker), je kunt tot op zekere hoogte dingen ontwijken hoor. Als het gaat om opgenomen of beroofd te worden kun je heus wel wat voorzorgsmaatregelen nemen. Ik ga nooit met veel te veel geld op zak weg en mochten ze me ter plekke alles afnemen dan zit daar niets, maar ook helemaal niets bij waar ze een naam of andere gegevens van mij kunnen afleiden. Alleen cash geld en een burner phone. En mochten ze die van me afnemen dan kunnen ze er maar beter voor zorgen diezelfde dag nog weg te zijn op dat adres.

Maar vooropgesteld is wel dat ik er dus juist geen kick van krijg om beroofd te kunnen worden.
Snap ik. Maar heb jij dan geen identiteitsbewijs bij je op dat moment?
 
Met het risico dat ik jouw opmerking hier niet helemaal begrijp (want de zin loopt niet zo lekker), je kunt tot op zekere hoogte dingen ontwijken hoor. Als het gaat om opgenomen of beroofd te worden kun je heus wel wat voorzorgsmaatregelen nemen. Ik ga nooit met veel te veel geld op zak weg en mochten ze me ter plekke alles afnemen dan zit daar niets, maar ook helemaal niets bij waar ze een naam of andere gegevens van mij kunnen afleiden. Alleen cash geld en een burner phone. En mochten ze die van me afnemen dan kunnen ze er maar beter voor zorgen diezelfde dag nog weg te zijn op dat adres.

Maar vooropgesteld is wel dat ik er dus juist geen kick van krijg om beroofd te kunnen worden.
Ik doe dat ook. Net iets meer geld meenemen dan afgesproken.
Maar niets met namen op en enkel mijn autosleutel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan