Recensie Speelse Saar, Duffel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

S013

Newbie
21
30/04/22
7
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Squirting
  7. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/speelse-saar.html
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Mannekes, dit is NEXT level! Een vlotte klassevolle dame met een leuk gek kantje

Ze ontvangt je in een klein zeer leuk ingericht appartementje op het Eilandje.
Na een glasje cava zijn we begonnen met tongzoenen(fantastisch) en zijn we elkaar beginnen uitkleden wat een mooi paar borstjes heeft ze.
Ze pijpte me zonder condoom "waarvoor je eigenlijk zou moeten bijbetalen maar niet heb moeten doen" achteraf tijdens het intieme werk wel MC.

Daarna was het mijn beurt ze legde haar neer in de zetel en na intens tongzoenen zette ik mijn zoektocht verder naar beneden, pffieew wat een goddelijk lichaam waar je van kop tot teen kan van genieten.

Ik likte en bespeelde haar sappig poesje tot ze een eerste keer kwam. Tussendoor even wat handwerk en pijpen zonder condoom en ik ging terug voor een tweede keer likkend verder, ze gooide haar benen in men nek en duwde mijn hoofd dieper in haar poesje en genieten dat ze deed!

Toen was het mijn beurt dacht ze en hebben we het kleine appartement volledig gebruikt van in de zetel tot op het keuken aanrecht!

Ik had geboekt voor 30min maar heb er 45min een geweldige GFE vrijpartij met mogen beleven

Voor een vrouw van 48 jaar mag ze er zeker zijn ziet er beter en verzorgder uit dan een gemiddelde dertiger !

Hier ga je niet weg zonder een goede vrijpartij te hebben!!!
Mij ziet ze zeker terug!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan