Recensie Mirella, Herentals/Turnhout 4,60 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Papel

Stamgast
379
29/10/21
309
42
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/promotie
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net terug van deze dame na gisteren afgesproken te hebben voor vanmorgen
Zoals advertentie doet ze promo wegens laatste dagen in Turnhout
Normaal 100/30 nu 70/30 tot zondag, dan vertrekt ze
Weet nog niet of ze Maaseik, Kortrijk of andere stad doet maar ze komt nog op ongeregelde basis terug naar Turnhout

De date zelf,
Ik kwam toe op afgesproken uur en kreeg geen gehoor, lang verhaal kort, ze sliep nog en met een half u vertraging toch binnen geraakt. In tussentijd was ze al lekker fris gedouched, opgemaakt en lekker geurtje

De foto's kloppen, een mini meisje met kleine borstjes (a cup) en een binnenslapend poesje dat achteraf superstrak bleek want zelfs met glijmiddel nog voldoende frictie.
Bij binnenkomst direkt een kus, a hug en een tongzoen met de volle tong, nou dat beloofde
Zij in lingerie, ik naakt op bed wordt kleine papel uitvoerig gelezens met doekjes maar dan begint ze te pijpen… 1 van de betere beurten ooit, vol in de mond, nat snel traag, dan afwisselend een paar handstrokes en opnieuw. Super. Ondertussen haar slipje opzij en komt een mooi klein poesje tevoorschijn. Ze ligt met de benen geopend naar mij dus vol en goed zicht op haar
Ondertussen ontdoet ze zich van haar lingerie, kleine borstjes met een fiere tepel die ze prompt aanbiedt.

Nog even 69 en dan cd erover en haar missionaris afgereden. Het beetje glijmiddel stoort niet, integendeel. Ik mag haar diep nemen doch voorzichtig, snel pompen, trager, minder diep, diep. Het hele gamma. Zij reageert mooi. Niet schreeuwerig maar het geluid dat ze produceert is evenredig met de intensiteit. Haar benen in mijn nek gelegd maar daar schrikt ze van, bang dat ik te diep zal stoten maar verzeker haar voorzichtig te doen. Ze laat het toe en ze geniet mee. Al snel pomp ik haar kutje vol met sperma, gelukkig een cd errond. Wat een ontlading.

Tweede ronde terug gepijpt zoals voorheen, cd errond en doggy neuken. Ze steekt haar kont omhoog en kop in de kussens. Zoals je het wil. Ze kantelt afwisselend haar bekken tijdens het stoten zodat het erg leuk voelt en na korte tijd ontplof ik opnieuw.



Twee keer hard gekomen ver binnen de tijd (30) min en tussendoor ongedwongen babbel. Haar Engels is niet zo super maar voldoende met hier en daar wat Portugees/Spaans ertussen (ze blijkt Portugese te zijn hoewel profiel Venezuela zegt)
We liggen nog een ruime tijd na te genieten op bed, naakt en zij in volle glorie, ik bedoel ondertussen streel ik nog over haar borst of glijdt mijn vinger even binnen. Vindt ze allemaal niet erg.

Kortweg, een erg chille griet die waar voor je geld geeft, zelfs goedkoop is met de huidige promo en die mij zeker terugziet. Dit is iemand waarvoor je naar de andere kant van het land rijdt…
Meer GFE kan het wat mij betreft niet worden…

 
Laatst bewerkt:
Net terug van deze dame na gisteren afgesproken te hebben voor vanmorgen
Zoals advertentie doet ze promo wegens laatste dagen in Turnhout
Normaal 100/30 nu 70/30 tot zondag, dan vertrekt ze
Weet nog niet of ze Maaseik, Kortrijk of andere stad doet maar ze komt nog op ongeregelde basis terug naar Turnhout

De date zelf,
Ik kwam toe op afgesproken uur en kreeg geen gehoor, lang verhaal kort, ze sliep nog en met een half u vertraging toch binnen geraakt. In tussentijd was ze al lekker fris gedouched, opgemaakt en lekker geurtje

De foto's kloppen, een mini meisje met kleine borstjes (a cup) en een binnenslapend poesje dat achteraf superstrak bleek want zelfs met glijmiddel nog voldoende frictie.
Bij binnenkomst direkt een kus, a hug en een tongzoen met de volle tong, nou dat beloofde
Zij in lingerie, ik naakt op bed wordt kleine papel uitvoerig gelezens met doekjes maar dan begint ze te pijpen… 1 van de betere beurten ooit, vol in de mond, nat snel traag, dan afwisselend een paar handstrokes en opnieuw. Super. Ondertussen haar slipje opzij en komt een mooi klein poesje tevoorschijn. Ze ligt met de benen geopend naar mij dus vol en goed zicht op haar
Ondertussen ontdoet ze zich van haar lingerie, kleine borstjes met een fiere tepel die ze prompt aanbiedt.

Nog even 69 en dan cd erover en haar missionaris afgereden. Het beetje glijmiddel stoort niet, integendeel. Ik mag haar diep nemen doch voorzichtig, snel pompen, trager, minder diep, diep. Het hele gamma. Zij reageert mooi. Niet schreeuwerig maar het geluid dat ze produceert is evenredig met de intensiteit. Haar benen in mijn nek gelegd maar daar schrikt ze van, bang dat ik te diep zal stoten maar verzeker haar voorzichtig te doen. Ze laat het toe en ze geniet mee. Al snel pomp ik haar kutje vol met sperma, gelukkig een cd errond. Wat een ontlading.

Tweede ronde terug gepijpt zoals voorheen, cd errond en doggy neuken. Ze steekt haar kont omhoog en kop in de kussens. Zoals je het wil. Ze kantelt afwisselend haar bekken tijdens het stoten zodat het erg leuk voelt en na korte tijd ontplof ik opnieuw.



Twee keer hard gekomen ver binnen de tijd (30) min en tussendoor ongedwongen babbel. Haar Engels is niet zo super maar voldoende met hier en daar wat Portugees/Spaans ertussen (ze blijkt Portugese te zijn hoewel profiel Venezuela zegt)
We liggen nog een ruime tijd na te genieten op bed, naakt en zij in volle glorie, ik bedoel ondertussen streel ik nog over haar borst of glijdt mijn vinger even binnen. Vindt ze allemaal niet erg.

Kortweg, een erg chille griet die waar voor je geld geeft, zelfs goedkoop is met de huidige promo en die mij zeker terugziet. Dit is iemand waarvoor je naar de andere kant van het land rijdt…
Meer GFE kan het wat mij betreft niet worden…

Bovenste link blijkbaar foutje. Onze dame zeker ook niet Venezolaanse maar Braziliaanse 😉
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net terug van deze dame na gisteren afgesproken te hebben voor vanmorgen
Zoals advertentie doet ze promo wegens laatste dagen in Turnhout
Normaal 100/30 nu 70/30 tot zondag, dan vertrekt ze
Weet nog niet of ze Maaseik, Kortrijk of andere stad doet maar ze komt nog op ongeregelde basis terug naar Turnhout

De date zelf,
Ik kwam toe op afgesproken uur en kreeg geen gehoor, lang verhaal kort, ze sliep nog en met een half u vertraging toch binnen geraakt. In tussentijd was ze al lekker fris gedouched, opgemaakt en lekker geurtje

De foto's kloppen, een mini meisje met kleine borstjes (a cup) en een binnenslapend poesje dat achteraf superstrak bleek want zelfs met glijmiddel nog voldoende frictie.
Bij binnenkomst direkt een kus, a hug en een tongzoen met de volle tong, nou dat beloofde
Zij in lingerie, ik naakt op bed wordt kleine papel uitvoerig gelezens met doekjes maar dan begint ze te pijpen… 1 van de betere beurten ooit, vol in de mond, nat snel traag, dan afwisselend een paar handstrokes en opnieuw. Super. Ondertussen haar slipje opzij en komt een mooi klein poesje tevoorschijn. Ze ligt met de benen geopend naar mij dus vol en goed zicht op haar
Ondertussen ontdoet ze zich van haar lingerie, kleine borstjes met een fiere tepel die ze prompt aanbiedt.

Nog even 69 en dan cd erover en haar missionaris afgereden. Het beetje glijmiddel stoort niet, integendeel. Ik mag haar diep nemen doch voorzichtig, snel pompen, trager, minder diep, diep. Het hele gamma. Zij reageert mooi. Niet schreeuwerig maar het geluid dat ze produceert is evenredig met de intensiteit. Haar benen in mijn nek gelegd maar daar schrikt ze van, bang dat ik te diep zal stoten maar verzeker haar voorzichtig te doen. Ze laat het toe en ze geniet mee. Al snel pomp ik haar kutje vol met sperma, gelukkig een cd errond. Wat een ontlading.

Tweede ronde terug gepijpt zoals voorheen, cd errond en doggy neuken. Ze steekt haar kont omhoog en kop in de kussens. Zoals je het wil. Ze kantelt afwisselend haar bekken tijdens het stoten zodat het erg leuk voelt en na korte tijd ontplof ik opnieuw.



Twee keer hard gekomen ver binnen de tijd (30) min en tussendoor ongedwongen babbel. Haar Engels is niet zo super maar voldoende met hier en daar wat Portugees/Spaans ertussen (ze blijkt Portugese te zijn hoewel profiel Venezuela zegt)
We liggen nog een ruime tijd na te genieten op bed, naakt en zij in volle glorie, ik bedoel ondertussen streel ik nog over haar borst of glijdt mijn vinger even binnen. Vindt ze allemaal niet erg.

Kortweg, een erg chille griet die waar voor je geld geeft, zelfs goedkoop is met de huidige promo en die mij zeker terugziet. Dit is iemand waarvoor je naar de andere kant van het land rijdt…
Meer GFE kan het wat mij betreft niet worden…

na het lezen van deze recensie ook eens een bezoekje gebracht. gisteren was haar laatste dag voor ze naar Kortrijk vertrok. Voor het overige kan ik Papel enkel bijtreden.
 
Prijs en bezoek kunnen meevallen. De ingang naar haar verblijf zijn allesbehalve privé… recht over een vergaderzaal en burelen van CM. Moest er 5 minuten wachten vooraleer ze opendeed… wijselijk vertrokken na al die blikken vanuit de burelen… niet leuk dus!
 
Heel gek, want vorige week zaterdag zei ze dat ze een dag later naar Kortrijk zou vertrekken. Maar blijkbaar is ze inderdaad gebleven. Vlakbij CM en Begijnhof is wel andere locatie dan waar ze vorige week zat.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/promotie
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
  • De foto's kloppen, vond ze nog mooier in het echt
  • Vriendelijke, leuke dame
  • Zoenen/tongzoenen gebeurt spontaan en met overgave
  • Pijpen/aftrekken was top
  • Sex was ook goed
  • Respecteert de tijd
  • Communicatie is wel beperkt (het Engels is beperkt en mijn Portugees onbestaand)
Helaas keert ze terug naar de Limburg en is dit haar laatste weekend in Roeselare.
Verwacht geen echte GFE maar een mooie, leuke jonge vrouw die goede service aanbied.
Voor 130 euro voor een uur is het bijna diefstal als klant zijnde, heb haar daarom ook nog een klein kadootje gegeven dat ze wel kon appreciëren.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/promotie
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijke date met haar gehad. In tegenstelling tot wat ik hierboven lees, wel het betere GFE voor mij. Lekker tongzoenen, knuffelen. ook het betere pzc werk, van beffen kreeg ze maar niet genoeg en nmc was vrij wild en geil. Behoorlijk in het zweet gewerkt, de frisse douche (eigenlijk wat afspoelen in de badkuip) was noodzakelijk.
Misschien 1 min puntje voor sommigen onder ons: ze gebruikt rijkelijk parfum...
Hier komen we zeker terug.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/je-kleine-meid/
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij deze dame langs geweest in Turnhout, maar vernam dat ze volgende week verhuisde naar Grobbendonk. Het is weldegelijk de dame van de foto's, maar heeft iets gewicht genomen zonder dik te zijn. Is zeker een kleintje en voelt zacht aan. De eerste 5 min was ze teveel nog met haar GSM bezig, maar dan kreeg ik na de financiële geplogenheden de aandacht.
Ze is zeker niet pijpkoningin (ZC evenwel) maar deed wel haar best. Je mag haar ook aanraken zelf voorzichtig vingeren is toegestaan. Na een 10 min overgaan tot de daad, waarbij ik haar eerst in missionaris nam en daarna nog doggy. Ze wou mij zelf afwerken 1n cowgirl en dat deed ze best goed. na 25 min rubbertje vol geschoten. nog even wat praten en na een waske tevreden naar huis gekeerd.
Ik ga niet zeggen dat deze een top GFE was, maar best een leuke date en nog een fijne babbel erna kon ik wel appreciëren. Ondanks ze de timer had staan, mocht ik toch nog een 10 min langer blijven. Ze houdt haar timeschema aan zonder te streng op het uurwerk te kijken.
Herhaling : denk het wel - afhankelijk waar ze overal naartoe trekt natuurlijk.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan