Squirting

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou graag Charlotte in Boom eens willen proberen, specifiek voor het squirten. Zijn hier collega s die wat meer kunnen vertellen over haar squirt, ik zou wel wat volume willen.

Andere info ook welkom, ziet er wat klasse dame uit, is ze voldoende hoerig in bed?

Bedankt en Grtn.
 
Al zéér lang op zoek naar een échte squirtqueen die mijn bekje vol doet...liefst een iets oudere dame...

Iemand ervaring/aanraders
Regio maakt niet echt uit (België)
 
Al zéér lang op zoek naar een échte squirtqueen die mijn bekje vol doet...liefst een iets oudere dame...

Iemand ervaring/aanraders
Regio maakt niet echt uit (België)
Ik ben bij onderstaande al 2x geweest toen ze nog op hotel ontvangde. Zeer tevreden over.
 
Ik ben al twee keer bij deze geweest: https://www.redlights.be/prive-ontv...irtpoes-maar-het-is-zeker-niet-verplicht.html

Moet zeggen… je neemt beter een regenjas en een paraplu mee. Van begin tot einde squirten in m'n mond, op mijn lijf, tegen de muren.

Bovendien vind ik de dame in kwestie een verademing op vlak van klantvriendelijkheid. Zeer beschaafd, vriendelijk, speels en leuk in de omgang. Als ik tijd heb ga ik terug, zeker omdat ze doet wat ze belooft!
 
Al zéér lang op zoek naar een échte squirtqueen die mijn bekje vol doet...liefst een iets oudere dame...

Iemand ervaring/aanraders
Regio maakt niet echt uit (België)
Ik deel deze fantasie, spijtig genoeg nog niemand kunnen ontmoeten die deze kan waarmaken.
Een stukje over de grens in NL is er een dame (Madina/lady) die volgens mij de belichaming is van deze fantasie. Ik hoop haar ooit te ontmoeten.
 
FYI De dames die hierboven genoemd worden (Christine, Lara) hebben ook al eigen topics, waar je dus meer info kunt vinden.
Verder bestaat er ook reeds een ander WHEM topic over Squirting (en mogelijk nog andere topics ook).
Ik weet dat @BigGuy1978 een groot fan is van squirtende MILFs, en er vaak mooie recensies over schrijft, dus je kan ter inspiratie ook zijn recensies eens bekijken (zoals ook aangegeven in dat andere Squirting topic).

Links:
 
Ask your favourite lady if she has done it before. If she is interested and can try with you. If yes, you can skill up and get into action or practice. I did this of way trial and error until I found out my old regular favourite could hit it off with me somehow but not with everyone..🤷 It takes effort from both sides for a enjoyable experience.
 
Terug
Bovenaan Onderaan