Recensie Madina/Bonita, Rosmalen (voorheen Reeuwijk) 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Vindiesel

Stamgast
261
24/04/22
176
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rosmalen/8495460-bonita
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Mocht er iemand van een vrouw houden die kan squirten, dan moet je bij Bonita in Rosmalen zijn.
Ik had er niet om gevraagd, maar ze squirted mij helemaal nat 🙈. Onbedoelde First time experience
Niet een heel mooie vrouw, maar ze doet wel haar dingen. Het is niet mijn type maar de service voor haar diensten zijn wel uitstekend. Wel een leuke gezellige vrouw.
Haar advertentie is vaak offline
 
Dank, ik vind haar video's geweldig. Volgende keer als ik in de buurt ben en ze ontvangt ga ik zeker en mag ze me zo veel en zo vaak onder squirten als ze kan. Weet je ook tot hoe laat savonds ze ontvangt?
 
@Vindiesel

Op de filmpjes is te zien dat ze inderdaad wel op leeftijd begint te komen, of is haar lichaam niet wat je bedoelt?
Heeft ze wel een enigszins aantrekkelijk gezicht? Lang haar?
Wel geil zo'n squirtsessie en als ze gezellig is is dat ook een plus. Morgen eens kijken of ik haar te pakken kan krijgen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Plassex
  8. Soft SM
  9. Squirting
ik ben bij deze dame geweest en ik vond haar heerlijk! ze is een leuke en spontane verschijning en letterlijk bloedgeil. Squirten lijkt bij haar geen probleem en haar pijpkunsten zijn ook erg spectaculair. als het aan mij ligt ga ik zeker nog een x terug
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rosmalen/8495460-bonita
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Recensie: Bonita Rosmalen.

Vorige week bij Bonita in Rosmalen geweest.
Bij binnenkomst in een rijtjeshuis haar begroet met een handkus. Vind ze erg fijn want ze wil als een lady begroet worden. Ze is een leuke, sensuele maar geile dame.
Ze is heeft een normaal postuur, borsten met grote/lange tepels erop. Ze draagt wel een hoofddoek, waarom weet ik niet. Ze heeft zwart kort haar.
Ze vertelde me dat ze tweemaal per maand naar Rosmalen komt. Dus let goed op de advertentie, wanneer deze online is.

Na binnenkomst meteen naar boven naar haar slaapkamer die er erg schoon en gezellig uitziet. Tijdens het uitkleden begint ze al een beetje aan je te friemelen. Even van te voren mezelf opgefrist in de douche. Daarna lekker vrijen, tongzoenen doet ze ook. Staande voor het bed heeft ze me heerlijk en erg diep gepijpt. Beetje kokhalzen en wat slijm erbij.
Haar ook kunnen beffen, ze is daar schoon en proeft erg lekker. Squirten gaat ook goed. Ze komt snel klaar met behoorlijk wat nattigheid.
Uiteindelijk heeft ze me reverse-cowgirl klaar geneukt. Kon het niet meer volhouden, haha.

Kortom: prima date, ze doet wat er in de advertentie staat. Voor herhaling vatbaar. Behandel haar als een lady en je krijgt er veel voor terug.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Squirting
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rosmalen/8495460-bonita
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben vanochtend bij Bonita geweest. Via whatsapp een afspraak gemaakt, wat zeer makkelijk en plezierig ging.
Squirten doet ze inderdaad aan de lopende band! Echt een geile dame. Pijpen zc lekker en diep. Neuken niet zo lang gedaan en na een lekkere pijpbeurt klaargekomen.
Nadien gezellig grappen gemaakt over de extra droogkosten ivm het rijkelijk vloeiende pruimensap😂. Ik vind haar vanwege haar oprechtheid, intelligentie en geilheid erg leuk. Ik ga nog een keer, maar dan langer!
 
Ze heeft een koppie met kort zwart haar en donkere ogen. Als je zou zeggen dat ze een kwart Indisch is of anders oosters is, zou ik het geloven. En haar lichaam is ook gewoon lekker strak.
 
Zou ik ook wel willen weten, zou je haar met een bekend iemand kunnen vergelijken. Maakt het voor ons makkelijker om voor te stellen.
als ik enigszins een vergelijking zou moeten maken, dan heeft ze een klassieke uitstraling die in de buurt komt van Audrey Hepburn. Even ter verduidelijking ze heeft een zwoele donkere oogopslag en kristal blauwe ogen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Squirting
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eergisteren ben ik bij Lady Madina geweest en ik ben erg onder de indruk van deze dame! Ik was al erg onder de indruk van haar foto's en video's en de advertentie tekst en alles wat ze daar laat zien, past ze ook toe tijdens de date.
Lady Madina is een bewuste, intelligente en humoristische dame en ook nog eens erg sensueel wat ervoor zorgde dat ik mij geen moment heb verveeld. Het was een spetterend feestje en ik ga zeker een keer terug want een uurtje met haar is achteraf gezien te kort omdat ik eigenlijk veel langer bij haar wilde zijn.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Plassex
  4. Soft SM
  5. Squirting
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rosmalen/8495460-madina
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdagochtend ben ik eindelijk bij Madina in Rosmalen geweest!
Ik ben blij dat ik contact bleef houden met haar via WhatsApp en de communicatie verliep erg prettig en van een hoog kaliber. Omdat Madina niet volledig zichtbaar is op de foto's en video's wist ik niet goed wat ik kon verwachten maar ze heeft al mijn verwachtingen overtroffen!
Madina heeft een prachtige uitstraling met ondeugende pret ogen en haar lichaam is vrouwelijk maar sterk en alles lijkt in proportie.
Een zeer temperamentvolle vrouw met passie en een echte squirt godness, ze kwam meerdere keren spuitend tot een hoogtepunt en ze smaakt heerlijk! Madina is niet bang voor natte voeten en haar lef en charisma staan mij erg aan waardoor ik mijn eigen orgasme graag uitstelde. Uiteindelijk zorgde ze ervoor dat ik twee keer klaar kwam en ik zal ze niet snel vergeten!

Tot volgende week Madina, ik kan niet wachten!
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Squirting
  8. Tussen borsten (russisch)
  9. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/rosmalen/8495460-bonita
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Eindelijk Madina/Lady ontmoet. Wowwwwwwwwwwwwwwwwwww!!! ik wist niet wat ik moest verwachten. Maar ze heeft al mijn verwachtingen ver en ver overtroffen!! Wat een ontzettend leuke, spontane en humorvolle vrouw. Bloedgeil en met een super leuk koppie om het geheel nog eens goed af te maken. Wat is zij leuk! En mijn hemel wat een natte bedoening was het.... Ik ben een half uur in haar hemelse paradijs geweest en ze heeft zeker 10 keer gesquirt!! Alle was drijf en drijfnat. Heerlijk om dat te mogen meemaken. En wat vindt ze sex ook lekker, ze zoent zalig! Ze heeft prachtige borsten met heerlijke tepels! Ik ga op zeker nog vaak terug naar haar!!
 
Eindelijk Madina/Lady ontmoet. Wowwwwwwwwwwwwwwwwwww!!! ik wist niet wat ik moest verwachten. Maar ze heeft al mijn verwachtingen ver en ver overtroffen!! Wat een ontzettend leuke, spontane en humorvolle vrouw. Bloedgeil en met een super leuk koppie om het geheel nog eens goed af te maken. Wat is zij leuk! En mijn hemel wat een natte bedoening was het.... Ik ben een half uur in haar hemelse paradijs geweest en ze heeft zeker 10 keer gesquirt!! Alle was drijf en drijfnat. Heerlijk om dat te mogen meemaken. En wat vindt ze sex ook lekker, ze zoent zalig! Ze heeft prachtige borsten met heerlijke tepels! Ik ga op zeker nog vaak terug naar haar!!
Goed verhaal🤩
Ik probeer al zo lang een afspraak met haar te maken…de aanhouder wint.
Vond je een half uur niet te kort?
Zelf doe ik altijd een half uur bij de eerste keer, tenzij het niet anders kan, maar bij deze dame vrees ik op één of andere manier dat dat te kort gaat zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan