Recensie Isabella, Zwolle (voorheen Wijchen) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

levi91

Vaste klant
Forumpionier
177
01/07/21
96
36
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nijmegen/4598301-isabella
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Meestal gok je en verlies je. Heel soms win je. Dit was zo'n overwinning.

Isabella ontving mij in een keurig en discreet appartement in de Wijchense wijk Woezik. Toen ik de deur opendeed wist ik niet wat ik zag. Deze dame was zeker de dame van de foto's, maar nog veel beter. Ze zag er prachtig uit en ze ontving me vol enthousiasme en plezier. Ze heeft mooie blauw/groene ogen die me vol verwachtig aankeken. Dat in combinatie met haar (in mijn ogen) nagenoeg perfecte lichaam gehuld in een mooi zwart satijnen jurkje verheugde mij. Isabella is klein van stuk, maar dat geldt zeker niet voor haar tieten en kont. Die zijn zeer curvy te noemen.

Na een kort gezellig praatje mocht ik haar uitkleden. Wat een feestje. Daarna heeft ze mij een handje geholpen waarna ze me heerlijk heeft afgetrokken. Na een tijdje ging het cd erom en heeft ze me heerlijk gepijpt waarbij ze heel veel toeliet. Ik mocht mijn pik helemaal in haar keeltje schuiven zonder dat ze tegenstribbelde. Daarbij vermeed ze ook het oogcontact niet. Ze keek me geil aan en dat zorgde er voor dat we effe een pauze moesten inlassen.

Daarbij heb ik haar verwend, en wilde ik heerlijk haar natte kutje likken. Dat mocht wel zei ze, maar het ging niet van harte. Ze kneep haar benen een beetje bij elkaar waardoor het moeilijk was om er goed bij te komen. Toen ik daar een opmerking over maakte leek ze het ook niet goed te begrijpen terwijl ze toch goed engels sprak. Ze had rustig kunnen zeggen dat ze dit liever niet wilde.

Na een tijdje ben ik haar gaan neuken, eerst boven op haar en daarna klaargekomen in doggy style waarbij ik echt wel m'n gang kon gaan. Wat een heerlijk uitzicht op haar prachtige lichaam. Ik heb van haar genoten.

Twee dagen later wilde ik nog eens terug. Dat was geen probleem. Afspraak gemaakt en op het afgesproken tijdstip reageerde ze ineens niet meer. Na 20 minuten kon ik dan ineens toch komen, maar toen was ik al bij een andere dame. Daar nog altijd spijt van. Op moment van schrijven is haar advertentie offline helaas. Ik hoop dat ze snel weer te bewonderen is in de wondere wereld van de dvp's
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan