Recensie Stacey, Nikita's Secrets, Meppel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
1
23/08/22
5
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3975197-stacey
Totale kosten (in euro)
230
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Stacey is leuk, aardig, een mooie vrouw en een zeer goede minnares! Het boudoir van Nikita's Secrets is een geweldige plek en de service die ze daar bieden zou overal zo horen te zijn! Ik heb iig met Stacey en super fijn uur gehad en ga zeker terug komen!
 
Ook bij deze dame geweest. Hele aardige meid. Heel wild af en toe, soms te wild.

heerlijk uurtje gehad met veel pijpen zc. Beffen en squirten, zo wat kan zij spuiten zeg ging maar door...

Enig minpunt, het was soms wel wat gemaakt leek me. Miste de echte passie. Maar misschien was die juiste klik er niet.

Tot nu toe bij Nikita; Lynxx, Hinde en Stacey gehad. Ik vond Hinde toch de betere samen met Lynxx.

Volgende x maar iemand anders proberen...
 
Ik vond stacey juist de betere. Beetje sm-spel, strap on, heerlijk zoenen en pijpen. Had met hinde wat mindere klik, was wat standaard sex.
 
Weet iemand toevallig waar Stacey gebleven is? Ze ontvangt niet meer bij Nikita, maar zou haar toch graag nog eens bezoeken.
 
Weet iemand toevallig waar Stacey gebleven is? Ze ontvangt niet meer bij Nikita, maar zou haar toch graag nog eens bezoeken.
Wat ik heb begrepen vond ze het niks aan in het noorden. Ze gaat meer films maken. Ze werkt ook in een kledingzaak ergens in Hellevoetsluis.
 
Wat ik heb begrepen vond ze het niks aan in het noorden. Ze gaat meer films maken. Ze werkt ook in een kledingzaak ergens in Hellevoetsluis.
Oh dat vond ik echt heel jammer, had een paar maanden geleden een hele leuke date met deze dame
Mijn ervaring met Stacey was echt fantastisch!! 1 van de beste dates die ik ooit gehad heb vind haar een hele knappe en leuke dame.
Bij binnenkomst werdt ik vriendelijk begroet en na even kort gedoucht te hebben naar de bar toe gelopen en toen vroeg ze of ik wat te drinken wou hebben maar dat hoefde ik niet..
Dus gingen we gelijk over op de actie.. Stacey kan heerlijk tongzoenen en ze heeft me heerlijk gepijpt en daarna zijn we op bed beland, waar we verschillende sexstandjes gedaan hebben en na een minuut of 25-30 ben ik heerlijk klaargekomen, maar we gingen gewoon door voor de 2e ronde en ben ook bij de 2e ronde klaargekomen.
Toen de tijd om was heb ik me weer aangekleed en hebben we elkaar gedag gezegd
Wat een geweldige ervaring was dat

Ps : vind het jammer dat ze niet meer ontvangt bij Nikita en hoop echt dat ze terugkomt
 
Laatst bewerkt:
De Stacey, die in Ees en ook Gieterveen werkte, is niet meer werkzaam.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan