Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik zou hier nou heel erg mijn best kunnen doen om jou te overtuigen dat ik makkelijk 3 keer kan komen op een avond. Maar waarom zou ik in godsnaam mezelf willen bewijzen tegenover een volwassen vent op een prostitutieforum? Ik vind het alleen oprecht jammer voor je, dat het jou dus blijkbaar niet (meer) lukt om meerdere keren klaar te komen op een avond.
👍👍
 
Gisteren nog eens een rondje gelopen. Het was echt stil. Zowel wat betreft dames als de wandelaars.

Bij Geogia (VT) leek het echter wel lopende band werk. Zag de ene na de andere naar binnen gaan.

Zelf maar met het geld nog in mijn broekzak naar huisgereden.
 
Even iets anders. Heeft iemand ervaring met serieuze oplichting door een bepaalde dvp uit de Verversrui? Ik spreek hier over uiten van gevoelens van verliefdheid, kop zot maken, geld gegeven om haar leven beter te maken en nu tot inzicht komen dat ik waarschijnlijk aan het lijntje ben gehouden.
Misschien heeft ze nog wel anderen zo zot gekregen, ik heb de indruk dat ze momenteel nog andere bronnen van inkomsten (lees: sugardaddies) heeft.
 
Even iets anders. Heeft iemand ervaring met serieuze oplichting door een bepaalde dvp uit de Verversrui? Ik spreek hier over uiten van gevoelens van verliefdheid, kop zot maken, geld gegeven om haar leven beter te maken en nu tot inzicht komen dat ik waarschijnlijk aan het lijntje ben gehouden.
Misschien heeft ze nog wel anderen zo zot gekregen, ik heb de indruk dat ze momenteel nog andere bronnen van inkomsten (lees: sugardaddies) heeft.
Nee, nooit meegemaakt. Maar ik trap ook niet zo snel in dat soort spelletjes. Daar loop ik al te lang voor mee in dit wereldje.
 
Even iets anders. Heeft iemand ervaring met serieuze oplichting door een bepaalde dvp uit de Verversrui? Ik spreek hier over uiten van gevoelens van verliefdheid, kop zot maken, geld gegeven om haar leven beter te maken en nu tot inzicht komen dat ik waarschijnlijk aan het lijntje ben gehouden.
Misschien heeft ze nog wel anderen zo zot gekregen, ik heb de indruk dat ze momenteel nog andere bronnen van inkomsten (lees: sugardaddies) heeft.
Ja.
 
Even iets anders. Heeft iemand ervaring met serieuze oplichting door een bepaalde dvp uit de Verversrui? Ik spreek hier over uiten van gevoelens van verliefdheid, kop zot maken, geld gegeven om haar leven beter te maken en nu tot inzicht komen dat ik waarschijnlijk aan het lijntje ben gehouden.
Misschien heeft ze nog wel anderen zo zot gekregen, ik heb de indruk dat ze momenteel nog andere bronnen van inkomsten (lees: sugardaddies) heeft.

Serieuze "oplichting" nog wel.

Hoeveel heb je haar dan gegeven? Of heb je haar geld "geleend"? En was er dan een afspraak aangaande de terugbetaling? Terugbetaling in cash of in service of in tijd met haar?
 
Geld geleend aan een dame die door een collega aan de deur was gezet om een andere studio te kunnen huren, die in te richten, maar ook om eten te kopen. En dat geld natuurlijk nooit teruggezien. Dom van mij.

Het is niet dom van aan een dvp geld te "geven" om haar te helpen, tenminste als je je daar zelf goed bij voelt.

Wat wel dom is is om aan een dvp geld te "lenen" en dan te verwachten dat ze dat gaat terugbetalen. Je verwacht dan eigenlijk dat ze zich door andere klanten laat neuken om jou terug te betalen. Zo werkt het niet. Uiteraard zijn er ook uitzonderingen.

Wat wel meer gebeurt is dat je een dvp geld leent en dat zij je dan "terugbetaalt" in service en/of tijd.

Er is natuurlijk ook een wezenlijk verschil tussen ingaan op een expliciete vraag van een dvp of zelf financiële hulp aanbieden. En als het om een expliciete vraag van de dvp gaat dat is er weer een verschil of het om een eenmalige en uitzonderlijke vraag gaat of dat het een terugkerende vraag is.

Je bent zeker niet de eerste die zijn geld niet terugziet en je zult ook niet de laatste zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan