Wel liefste medewandelaars....
Jullie zagen van mij mogelijk wel al wat reviews passeren. En jullie zagen daarbij wellicht diverse insteken.
Maar nu zit ik toch wel met een probleem dat ik dringend moet oplossen, namelijk tegen zaterdagnacht, en het is een probleem dat te breed is om gewoon te posten in de 'op zoek' rubriek. Kortom, het leek me wel iets om aan de toog van het stamcafé te vragen.
Ik heb zin om zaterdagnacht nog eens 'the kinky' way te gaan. Wie voorbeelden wil moet mijn reviews bij Anna en vooral Jeanette maar eens nalezen. Maar samengevat zit daar net het probleem. Anna (VR 8) is tot 29 april haar doosje aan het opwarmen in Roemenië en Jeanette zit zelfs nog 1000km verder (al is die wel al op 26/4 terug). Kortom. Ik zoek een knappe (!) meid met een dirty (!) mind die zelf plezier heeft in kinky/vernederende sessies bestaande uit wat bondage, spuug, plasseks, exhibi, kontlikken, beffen, mijn kont neuken,.... Nogal een waslijst he? Maar het 'kinky mind' en 'zelf plezier' staan nogal centraal. Wie oh wie is in de nachtshift een volwaardig plan B voor dergelijke zaken?