Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zo doe ik het ook steeds. Mijn 2 vaste dames zijn momenteel in verlof wat me de mogelijkheid biedt elders binnen te stappen.
Rossie zie je veel aanwezig (al dan niet bezet) doch is niet meteen het type waar ik op zoek naar ben.
Ook voor mij is zo een beetje het vaste patroon. Ik heb 3 vaste dames die ik met behoorlijk vaste regelmaat bezoek. Als er eentje of meer met verlof is/zijn, wil ik wel eens een andere dame proberen.

Rossi is ook niet echt mijn type, al begint ze nu wel wat meer in de buurt te komen nu het echte petite/skinny eraf is.
 
Ben op zoek naar een Dominicaanse. Maria. Zat vroeger in de schipperstraat. Was Nederlandstalig. Had een fantastische vriendin Stefanie. Ook Dominicaanse. Weet iemand deze twee fantastische pareltjes te vinden?
 
Ook voor mij is zo een beetje het vaste patroon. Ik heb 3 vaste dames die ik met behoorlijk vaste regelmaat bezoek. Als er eentje of meer met verlof is/zijn, wil ik wel eens een andere dame proberen.

Rossi is ook niet echt mijn type, al begint ze nu wel wat meer in de buurt te komen nu het echte petite/skinny eraf is.
Indien mijn 2 vaste dames in verlof zijn (zoals nu), heb je per slot van rekening een mooie opportuniteit iets nieuws te ontdekken. Dat heeft me toch al meerdere leuke dates opgeleverd.
1 vaste dame bezoek ik ondertussen toch al een kleine 5 jaren op zeer regelmatige basis. Je weet wat je kan verwachten.
De andere vaste dame sinds een dik half jaar en in mijn ogen de mooiste van skw met een zeer goede service. Ieder zijn voorkeur uiteraard.
Een andere topdame kon ik enkel bezoeken toen skw open was tot 23 u. en ze bijgevolg dubbele shiften aanwezig was (in mijn ogen nog steeds kwa service evenals sociaal gezien de beste van heel skw). Sinds skw terug 24/24 open is, werkt ze enkel in de dagshift waardoor ik haar niet meer kan bezoeken (ben een avondwandelaar).
 
Ben op zoek naar een Dominicaanse. Maria. Zat vroeger in de schipperstraat. Was Nederlandstalig. Had een fantastische vriendin Stefanie. Ook Dominicaanse. Weet iemand deze twee fantastische pareltjes te vinden?
Zat op SS 47/1 gedurende de nachtshift. Ik weet niet of zij er momenteeel is, kan zijn dat zij met verlof is. Enkele weken gelden heb ik haar echter nog gezien.

Stefanie op SS 47/3 is al langere tijd geleden.
 
Indien mijn 2 vaste dames in verlof zijn (zoals nu), heb je per slot van rekening een mooie opportuniteit iets nieuws te ontdekken. Dat heeft me toch al meerdere leuke dates opgeleverd.
1 vaste dame bezoek ik ondertussen toch al een kleine 5 jaren op zeer regelmatige basis. Je weet wat je kan verwachten.
De andere vaste dame sinds een dik half jaar en in mijn ogen de mooiste van skw met een zeer goede service. Ieder zijn voorkeur uiteraard.
Een andere topdame kon ik enkel bezoeken toen skw open was tot 23 u. en ze bijgevolg dubbele shiften aanwezig was (in mijn ogen nog steeds kwa service evenals sociaal gezien de beste van heel skw). Sinds skw terug 24/24 open is, werkt ze enkel in de dagshift waardoor ik haar niet meer kan bezoeken (ben een avondwandelaar).
Ik ben ook een avond/nachtwandelaar. Maar heb in de dagshift ook enkele toppers, dus als ik overdag wil gaan moet ik verlof van men werk pakken. Met als gevolg da men verlof bijna op is. Of ik moet zondag overdag gaan maar dan is de bezetting ook wat minder
 
Wel liefste medewandelaars....
Jullie zagen van mij mogelijk wel al wat reviews passeren. En jullie zagen daarbij wellicht diverse insteken.
Maar nu zit ik toch wel met een probleem dat ik dringend moet oplossen, namelijk tegen zaterdagnacht, en het is een probleem dat te breed is om gewoon te posten in de 'op zoek' rubriek. Kortom, het leek me wel iets om aan de toog van het stamcafé te vragen.
Ik heb zin om zaterdagnacht nog eens 'the kinky' way te gaan. Wie voorbeelden wil moet mijn reviews bij Anna en vooral Jeanette maar eens nalezen. Maar samengevat zit daar net het probleem. Anna (VR 8) is tot 29 april haar doosje aan het opwarmen in Roemenië en Jeanette zit zelfs nog 1000km verder (al is die wel al op 26/4 terug). Kortom. Ik zoek een knappe (!) meid met een dirty (!) mind die zelf plezier heeft in kinky/vernederende sessies bestaande uit wat bondage, spuug, plasseks, exhibi, kontlikken, beffen, mijn kont neuken,.... Nogal een waslijst he? Maar het 'kinky mind' en 'zelf plezier' staan nogal centraal. Wie oh wie is in de nachtshift een volwaardig plan B voor dergelijke zaken?
 
Wel liefste medewandelaars....
Jullie zagen van mij mogelijk wel al wat reviews passeren. En jullie zagen daarbij wellicht diverse insteken.
Maar nu zit ik toch wel met een probleem dat ik dringend moet oplossen, namelijk tegen zaterdagnacht, en het is een probleem dat te breed is om gewoon te posten in de 'op zoek' rubriek. Kortom, het leek me wel iets om aan de toog van het stamcafé te vragen.
Ik heb zin om zaterdagnacht nog eens 'the kinky' way te gaan. Wie voorbeelden wil moet mijn reviews bij Anna en vooral Jeanette maar eens nalezen. Maar samengevat zit daar net het probleem. Anna (VR 8) is tot 29 april haar doosje aan het opwarmen in Roemenië en Jeanette zit zelfs nog 1000km verder (al is die wel al op 26/4 terug). Kortom. Ik zoek een knappe (!) meid met een dirty (!) mind die zelf plezier heeft in kinky/vernederende sessies bestaande uit wat bondage, spuug, plasseks, exhibi, kontlikken, beffen, mijn kont neuken,.... Nogal een waslijst he? Maar het 'kinky mind' en 'zelf plezier' staan nogal centraal. Wie oh wie is in de nachtshift een volwaardig plan B voor dergelijke zaken?

Als je een Roemeense dame zoekt vrees ik dat het zaterdagnacht moeilijk wordt @DaBart . Zaterdagavond en zondag en ook nog maandag is er het Orthodoxe Paasfeest wat veel Roemeense dames niet willen missen. Degene die niet naar het thuisland zijn om daar met de familie Pasen te gaan vieren die vieren het meestal hier in Antwerpen met een aantal bevriende dames samen.

Ik denk dat er op zaterdagnacht niet al te veel Roemeense, Bulgaarse, Oekraïense, Russische dames aanwezig zullen zijn. Ik vrees dat je je toevlucht zult moeten zoeken tot Latina-dames maar die zijn niet zo mijn ding, daar kan ik je dus geen info over geven.

Good luck! We lezen hier graag wat je beleefd hebt zaterdagnacht.

Oh, ja, ik las "ergens" dat een bepaalde Roemeense dame heel het weekend aanwezig zal zijn........misschien kun je bij haar wel terecht ;)
 
Hallo allen is Eva, Antwerpen, Schippersstraat 13/2 dit weekeind aan het werk? Moet er 160km voor rijden, maar ze is het waard.
Gisteravond tussen 22 en 24u heb ik ze niet in haar raam gezien.
Haar buurvrouw zei wel dat ze boven was, maar kan ik niet vevestigen.
Op mijn berichten reageert ze niet meer sinds een maand. Ik vermoed dat ze weer een nieuw nummer heeft.
 
Wel liefste medewandelaars....
Jullie zagen van mij mogelijk wel al wat reviews passeren. En jullie zagen daarbij wellicht diverse insteken.
Maar nu zit ik toch wel met een probleem dat ik dringend moet oplossen, namelijk tegen zaterdagnacht, en het is een probleem dat te breed is om gewoon te posten in de 'op zoek' rubriek. Kortom, het leek me wel iets om aan de toog van het stamcafé te vragen.
Ik heb zin om zaterdagnacht nog eens 'the kinky' way te gaan. Wie voorbeelden wil moet mijn reviews bij Anna en vooral Jeanette maar eens nalezen. Maar samengevat zit daar net het probleem. Anna (VR 8) is tot 29 april haar doosje aan het opwarmen in Roemenië en Jeanette zit zelfs nog 1000km verder (al is die wel al op 26/4 terug). Kortom. Ik zoek een knappe (!) meid met een dirty (!) mind die zelf plezier heeft in kinky/vernederende sessies bestaande uit wat bondage, spuug, plasseks, exhibi, kontlikken, beffen, mijn kont neuken,.... Nogal een waslijst he? Maar het 'kinky mind' en 'zelf plezier' staan nogal centraal. Wie oh wie is in de nachtshift een volwaardig plan B voor dergelijke zaken?
Gloria/Niza van VT4. Doet ook trio's met Jeanette.
 
Gisterenavond - nacht naar het skw geweest.
Het was rustig, zowel rustig van wandelaars als dames. Mijn toppers waren allemaal afwezig op 1 na dan want die zat er dan wel, wel een tijdje geleden niet meer bij haar geweest. maar gisteren toch eens binnen gegaan. Recensie volgt nog.
 
Gisteravond tussen 22 en 24u heb ik ze niet in haar raam gezien.
Haar buurvrouw zei wel dat ze boven was, maar kan ik niet vevestigen.
Op mijn berichten reageert ze niet meer sinds een maand. Ik vermoed dat ze weer een nieuw nummer heeft.
Al meerdere dagen NIET te zien, op vele tijdstippen, ook vandaag tussen 11 en 15 niemand.

@Brouwer02: Personen, die zakelijke contacten hebben en telkens een nieuw nummer hebben. Dan ben ik beetje verbaasd
 
Laatst bewerkt:
Even een vraag voor de zeer regelmatige bezoekers. Ik lees over een feestdag en een 'paasverlof'. Is het de moeite om vanavond rond een uurtje of 10-11 nog die kant op te gaan, of zeggen jullie wacht nog even een weekje of desnoods twee? Wil toch zeker wel 2 of 3 meisjes bezoeken dus een ruime keuze is wel leuk.
 
Even een vraag voor de zeer regelmatige bezoekers. Ik lees over een feestdag en een 'paasverlof'. Is het de moeite om vanavond rond een uurtje of 10-11 nog die kant op te gaan, of zeggen jullie wacht nog even een weekje of desnoods twee? Wil toch zeker wel 2 of 3 meisjes bezoeken dus een ruime keuze is wel leuk.
Ik heb geen idee, line up gisteren was al aan de mindere kant, er was keuze hoor maar iets minder dan anders, dus vrees ervoor dat het vandaag nog wat minder is.
 
Even een vraag voor de zeer regelmatige bezoekers. Ik lees over een feestdag en een 'paasverlof'. Is het de moeite om vanavond rond een uurtje of 10-11 nog die kant op te gaan, of zeggen jullie wacht nog even een weekje of desnoods twee? Wil toch zeker wel 2 of 3 meisjes bezoeken dus een ruime keuze is wel leuk.
Kom je dan ook elke keer, of is het een beetje ( veel ) show " 3 meisjes" , laat me niet lachen he 🤥🤥🤥🤥
 
Ik zou hier nou heel erg mijn best kunnen doen om jou te overtuigen dat ik makkelijk 3 keer kan komen op een avond. Maar waarom zou ik in godsnaam mezelf willen bewijzen tegenover een volwassen vent op een prostitutieforum? Ik vind het alleen oprecht jammer voor je, dat het jou dus blijkbaar niet (meer) lukt om meerdere keren klaar te komen op een avond.
 
Terug
Bovenaan Onderaan