Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
moi je connais une girl sara vingerlingstraat 14/2 brune environ 1M60 cheveux noir big boobs blanc ou noir ou tenue rouge travaille à partir 10H morning jusque 6H fin d après midi c est une vitrine ou il y a deux filles
 
Iemand ervaring met Vanessa vingerlingstraat 14/2? Dame met zwart haar latex kledij rond de 30 vind geen topic over haar?

Vanessa werkt op Vingerlingstraat 14/1. Ik vind haar er best wel goed uitzien, maar iets houd me tegen om bij haar binnen te gaan.
Is een knappe vriendelijke dame service is goed. Pijpen en neuken is goed. Maar haar kamer is echt wel een stuk minder. Heel basic en ongezellig Ik weet niet of ik haar terug een bezoekje breng.
 
Dat is Crystal. Uiterlijk is ze niets veranderd. Haar service schijnt wel aanmerkelijk beter te zijn dan in haar beginperiode. Ik heb zelf nog geen ervaring met Crystal.
 
Dat is Crystal. Uiterlijk is ze niets veranderd. Haar service schijnt wel aanmerkelijk beter te zijn dan in haar beginperiode. Ik heb zelf nog geen ervaring met Crystal.
Iemand zicht op haar service? De laatste blonde Crystal die ik bezocht was een anal Queen die in de buurt van Flory kwam op vlak van wat haar sterretje aan kon 🥰 #gapehole
 
Het is inmiddels een paar maanden geleden dat ik nog naar Antwerpen kwam. Een paar vraagjes aan de medewandelaars, die er vaker komen. Is bijvoorbeeld "Het Keteltje" terug open? En kon Yvonne (de Poolse topper) inmiddels reeds gespot worden? Ik heb een stil vermoeden dat ze intussen de "stiel" verlaten heeft. Maar je weet maar nooit. En Andréa? Die zat op het pleintje van Villa Tinto. Die kon rimmen zeg. Zonder meerprijs. En tongzoenen, amai.
 
Het is inmiddels een paar maanden geleden dat ik nog naar Antwerpen kwam. Een paar vraagjes aan de medewandelaars, die er vaker komen. Is bijvoorbeeld "Het Keteltje" terug open? En kon Yvonne (de Poolse topper) inmiddels reeds gespot worden? Ik heb een stil vermoeden dat ze intussen de "stiel" verlaten heeft. Maar je weet maar nooit. En Andréa? Die zat op het pleintje van Villa Tinto. Die kon rimmen zeg. Zonder meerprijs. En tongzoenen, amai.
Yvonne niet meer terug gezien... Al ganse tijd out of the picture.
Andrea ken ik niet, kan je dus niet helpen daarbij.
 
Het is inmiddels een paar maanden geleden dat ik nog naar Antwerpen kwam. Een paar vraagjes aan de medewandelaars, die er vaker komen. Is bijvoorbeeld "Het Keteltje" terug open? En kon Yvonne (de Poolse topper) inmiddels reeds gespot worden? Ik heb een stil vermoeden dat ze intussen de "stiel" verlaten heeft. Maar je weet maar nooit. En Andréa? Die zat op het pleintje van Villa Tinto. Die kon rimmen zeg. Zonder meerprijs. En tongzoenen, amai.
Andrea nog altijd present op VT43(als ik me niet vergis) gedurende de dag behalve op woens- en zondag.
 
Als het goed is zit er (regelmatig) een Afrikaanse dame van een jaar of 30-35 op vingerling 8-1. Kan een regelmatige bezoeker dit toevallig bevestigen, of weet iemand iets meer over de dagen/tijden dat ze er zit?
 
Hoi hoi,

ik ben van plan weer na lange tijd sinds lockdown nar antwerpen te gaan om te wandelen op de skw
En ben benieuwd wat nu overdag de prijzen zijn?

Zoals half uur, of standaardpakket plus beffen bv.
Dan heb ik het over de goeduitziende (jongere) dames.

Alvast bedankt.
 
Andrea nog altijd present op VT43(als ik me niet vergis) gedurende de dag behalve op woens- en zondag.
Die moet al een Gilf zijn me dunkt. Maar voor een rimbeurt moet je bij haar zijn. Zonder twijfel. Ze beschikt over een spits tongetje. En ze is ook best hygiënisch. Spoelt haar mond achteraf met listeryne of zo. Ze tongzoent ook bijzonder goed. Een aanrader voor de liefhebbers hiervan. Ik vind het wel vreemd dat geen enkele recensie op deze site terug te vinden is. Nochtans heeft ze een ruime klantenportefeuille.
 
't Keteltje is permanent gesloten. De eigenaars zijn veroordeeld.
Oei, de folklore is dus weg. Hebben de dames, meestal zwartjes, intussen een nieuwe ontmoetingsplaats gevonden? Het had wel iets dat befaamde Keteltje. Je moest wel je portefeuille dicht bij je houden, want anders was je steevast voor de verdere avond tot de bedelstaf veroordeeld. De keren dat ik er was waren wel 20, doorgaans jonge, meisjes aanwezig. Nooit ben ik echter op hun avances ingegaan. Jawel een keer een glaasje aanbieden aan 15 euro het stuk. En dan kreeg je een tongzoen. Zomaar.... Maar naar het toilet meegaan voor 25 euro voor een blowjob???? Nee, mij niet gezien. Leek me aantrekkelijk, doch té gevaarlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan