Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoi hoi,

ik ben van plan weer na lange tijd sinds lockdown nar antwerpen te gaan om te wandelen op de skw
En ben benieuwd wat nu overdag de prijzen zijn?

Zoals half uur, of standaardpakket plus beffen bv.
Dan heb ik het over de goeduitziende (jongere) dames.

Alvast bedankt.
50 euro suck en fuck (soms en/of beffen), 100 half uur. 150 of 200 uur. Extra's per dame verschillend en indien betalend sowieso steeds 50 extra. Kortom, zoals voor de lockdown nog steeds 🙃
 
Dan bezoek jij de verkeerde dames. Bij mij is de service nog steeds van hetzelfde hoogstaande niveau, en in sommige gevallen zelfs nog verbeterd als dat al mogelijk was.
PZC is sinds corona ofwel niet meer mogelijk of tegen meerprijs. Vroeger was dit vaak standaard.

Dus de service gaat omlaag.
 
PZC is sinds corona ofwel niet meer mogelijk of tegen meerprijs. Vroeger was dit vaak standaard.

Dus de service gaat omlaag.
Heb pijpen zonder voor de standaard prijs nooit of weinig meegemaakt!! Misschien bij meisjes die geen klanten zien ,en het dan voor de standaard prijs doen om toch maar ne klant te hebben
 

Kom eens kijken in Antwerpen he ☺️

Breng wel wat eurootjes mee want een goede en een beetje uitgebreide kinky service heb je natuurlijk niet voor 50 €. Voor top kinky service ga je richting 150 of 200 € voor 45 minuten of een uur.

Je kunt ook het board over Raamprostitutie Antwerpen eens nalezen, daar is heel wat info terug te vinden.
 
Wie heeft er ervaring met de dame savonds op Verversrui nummer 5/2? Is een ietsje vollere dame, bleke huidskleur, koperkleurig van haarkleur en paarse lingerie. Ik vind nergens een topic over dit haar.
 
PZC is sinds corona ofwel niet meer mogelijk of tegen meerprijs. Vroeger was dit vaak standaard.

Dus de service gaat omlaag.
De paar dames die vroeger PZC voor de standaardprijs aanboden zullen dat nu nog steeds doen want voor hun is dat de manier om klanten te trekken. Bij de meeste dames was PZC altijd al extra betalen als ze het überhaupt al aanboden.
 
Wie heeft er ervaring met de dame savonds op Verversrui nummer 5/2? Is een ietsje vollere dame, bleke huidskleur, koperkleurig van haarkleur en paarse lingerie. Ik vind nergens een topic over dit haar.
Ik zal er eens op letten. Ik kan me nier herinneren dat ik daar al iemand zag zitten. Ofwel is ze steeds bezet (te hopen voor haar) of wel niet aanwezig.
Heel dat pand is tegenwoordig nogal dunnetjes bevolkt.
 
Ik zal er eens op letten. Ik kan me nier herinneren dat ik daar al iemand zag zitten. Ofwel is ze steeds bezet (te hopen voor haar) of wel niet aanwezig.
Heel dat pand is tegenwoordig nogal dunnetjes bevolkt.
Ze lijkt totaal niet op het type raamdames die bij haar staan. Ze ziet er heel braaf uit. Geen streken of danserij. Pas na 5 keer voorbij te wandelen zal ze door hebben dat je interesse toont en zal ze eens lief lachen. Ze zit vaak neer met haar benen over elkaar.
 
Het Schipperskwartier is dé ramenbuurt waar je moet zijn voor kinky zaken. Het aanbod is er groot, de kamers zijn er vaak op voorzien en er staan steeds meer dames expliciet met die kinky zaken te pronken.

Antwerpen is een plek waar je travo's in de ramen ziet, klanten vastgebonden in de gang, peeskamers vol normale en extreme dildo's, andreaskruisen, enzovoort. Of je er nu gaat voor anaal gevingerd worden of tot de voorarm gefist worden, je vindt het er allemaal.

Er zijn meiden die zelfs kakseks aanbieden (op jou, niet op hen, voor zover ik weet).

Je zou er soms van staan kijken waar bloedmooie meiden absoluut géén probleem van maken.

City of dreams 😁
 
Hier enkele opties in willekeurige volgorde :
jiulia-antwerpen-verversrui-13-4
kiana-antwerpen-villa-tinto.48
ira-antwerpen-vt34 ( momenteel op verlof)
melissa-antwerpen-schippersstraat-15-1
beatrice-antwerpen-schipperstraat-30-3-dag
selena-roe-antwerpen-schippersstraat-25-3
 
Hier enkele opties in willekeurige volgorde :
jiulia-antwerpen-verversrui-13-4
kiana-antwerpen-villa-tinto.48
ira-antwerpen-vt34 ( momenteel op verlof)
melissa-antwerpen-schippersstraat-15-1
beatrice-antwerpen-schipperstraat-30-3-dag
selena-roe-antwerpen-schippersstraat-25-3
de roemeense vishandel 😅 tis net een aquarium aan het raam mis enkel nog water en een bordje niet voederen🤣🤣
 
Nadat ik de hoop opgegeven had (lees hookers.nl) opgedoekt deze site per toeval ontdekt!
Alvast veel dank voor de vele recensies en activiteit. Ik ga hier zeker ook mijn draai vinden.

On topic : Ook ik heb reeds 2 jaar niet meer gewandeld en nu vraag ik me af, is Asia op de verversrui 02/3 er nog steeds overdag?
 
de roemeense vishandel 😅 tis net een aquarium aan het raam mis enkel nog water en een bordje niet voederen🤣🤣
Misschien moet je op dit forum even gaan kijken als je graag over je kennis van visjes, aquaria en naaktslakken wil schrijven:)
 
Misschien moet je op dit forum even gaan kijken als je graag over je kennis van visjes, aquaria en naaktslakken wil schrijven:)

Zelfs daar zal hij het niet kunnen laten van onnozele opmerkingen te maken 🤣🤣🤣
 
Ik verbaas me over het woord "zwartjes" wat hier regelmatig voorbijkomt, dat is toch niet meer van deze tijd?
Da's toch de gewoonste zaak ter wereld. Zwartjes zijn zwartjes. Blanke zijn blanke. Een mens moet éénmaal gëëinformeerd zijn. Ik was trouwens gisteren in Antwerpen. Sinds lang niet meer geweest. Mijn relaas hieromtrent volgt.
 
Gisteren nog eens naar Antwerpen gereisd. Met de trein. Dan met de bus "Rijnkaai" naar het SKW. Ik moet zeggen dat het me niet echt bevallen is. Veel meisjes; dat wel. Doch velen met een fluo-pakje. Bikini's alom. En plateauschoenen, wat allerminst mijn ding is. Ik lust dat niet. Veilig is het wel. Overdag toch, van de avond of nacht heb ik er geen weet van.
Tijdens het wandelen vroeg ik me steeds af: waar is de tijd gebleven van destijds. Ik weet wel: sommigen zullen zeggen: da's voltooid verleden tijd. Maar toch: dat aloudse gedoe vond ik wel iets hebben. Auto's die carousseletjes reden om de meisjes te bekijken en eventueel binnen te stappen. En alles was wat minder "gecentraliseerd". Tot aan het St.Pieters- en Paulus-plein, én aan het Steen zaten er tientallen meisjes en ook rijpere dames. En dan had je nog van die oergezellige café's zoals bij Cor, de Hollandse schipper, Dré, ook al een binnenschipper en de talloze etablissementen aan het Falconplein. Een tikkeltje goor, doch autenthiek Vlaams. Het is nu totaal anders.
Wat ik onthouden heb van mijn bezoek van gisteren?
1. Er zijn nog weinig Vlaamse dames die het SKW bevolken
2. De kledij van de meisjes bevalt me allerminst. Waar is de tijd dat de dames echt "hoerig" gekleed waren? Met jaretelles en RHT-kousen bijvoorbeeld.
3. De peepshows zijn zo goed als verdwenen.. De cafe's genre Keteltje zijn gesloten. Me dunkt dat enkel nog "de zevende hemel" stand houdt.
4. Je bent er in tien minuten doorheen.

Mijn besluit: ik ga nog even wachten om terug te keren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan