Prijzen mss wel, service in veel gevallen een stuk minder..Prijzen zijn gelijk aan voor de lockdown.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenPrijzen mss wel, service in veel gevallen een stuk minder..Prijzen zijn gelijk aan voor de lockdown.
Nog niets van gemerkt!!??Prijzen mss wel, service in veel gevallen een stuk minder..
Dan bezoek jij de verkeerde dames. Bij mij is de service nog steeds van hetzelfde hoogstaande niveau, en in sommige gevallen zelfs nog verbeterd als dat al mogelijk was.Prijzen mss wel, service in veel gevallen een stuk minder..
Die moet al een Gilf zijn me dunkt. Maar voor een rimbeurt moet je bij haar zijn. Zonder twijfel. Ze beschikt over een spits tongetje. En ze is ook best hygiënisch. Spoelt haar mond achteraf met listeryne of zo. Ze tongzoent ook bijzonder goed. Een aanrader voor de liefhebbers hiervan. Ik vind het wel vreemd dat geen enkele recensie op deze site terug te vinden is. Nochtans heeft ze een ruime klantenportefeuille.Andrea nog altijd present op VT43(als ik me niet vergis) gedurende de dag behalve op woens- en zondag.
Oei, de folklore is dus weg. Hebben de dames, meestal zwartjes, intussen een nieuwe ontmoetingsplaats gevonden? Het had wel iets dat befaamde Keteltje. Je moest wel je portefeuille dicht bij je houden, want anders was je steevast voor de verdere avond tot de bedelstaf veroordeeld. De keren dat ik er was waren wel 20, doorgaans jonge, meisjes aanwezig. Nooit ben ik echter op hun avances ingegaan. Jawel een keer een glaasje aanbieden aan 15 euro het stuk. En dan kreeg je een tongzoen. Zomaar.... Maar naar het toilet meegaan voor 25 euro voor een blowjob???? Nee, mij niet gezien. Leek me aantrekkelijk, doch té gevaarlijk.'t Keteltje is permanent gesloten. De eigenaars zijn veroordeeld.
Laat ons zeggen een half jaar Knipoog.Paar maanden van Hama lijken toch wel iets langer te zijn effectief
Ik deel graag je mening. Zo ervaar ik het ook!Dan bezoek jij de verkeerde dames. Bij mij is de service nog steeds van hetzelfde hoogstaande niveau, en in sommige gevallen zelfs nog verbeterd als dat al mogelijk was.
50 euro suck en fuck (soms en/of beffen), 100 half uur. 150 of 200 uur. Extra's per dame verschillend en indien betalend sowieso steeds 50 extra. Kortom, zoals voor de lockdown nog steedsHoi hoi,
ik ben van plan weer na lange tijd sinds lockdown nar antwerpen te gaan om te wandelen op de skw
En ben benieuwd wat nu overdag de prijzen zijn?
Zoals half uur, of standaardpakket plus beffen bv.
Dan heb ik het over de goeduitziende (jongere) dames.
Alvast bedankt.
PZC is sinds corona ofwel niet meer mogelijk of tegen meerprijs. Vroeger was dit vaak standaard.Dan bezoek jij de verkeerde dames. Bij mij is de service nog steeds van hetzelfde hoogstaande niveau, en in sommige gevallen zelfs nog verbeterd als dat al mogelijk was.
Heb pijpen zonder voor de standaard prijs nooit of weinig meegemaakt!! Misschien bij meisjes die geen klanten zien ,en het dan voor de standaard prijs doen om toch maar ne klant te hebbenPZC is sinds corona ofwel niet meer mogelijk of tegen meerprijs. Vroeger was dit vaak standaard.
Dus de service gaat omlaag.
PZC is sinds corona ofwel niet meer mogelijk of tegen meerprijs. Vroeger was dit vaak standaard.
De paar dames die vroeger PZC voor de standaardprijs aanboden zullen dat nu nog steeds doen want voor hun is dat de manier om klanten te trekken. Bij de meeste dames was PZC altijd al extra betalen als ze het überhaupt al aanboden.PZC is sinds corona ofwel niet meer mogelijk of tegen meerprijs. Vroeger was dit vaak standaard.
Dus de service gaat omlaag.
Ik zal er eens op letten. Ik kan me nier herinneren dat ik daar al iemand zag zitten. Ofwel is ze steeds bezet (te hopen voor haar) of wel niet aanwezig.Wie heeft er ervaring met de dame savonds op Verversrui nummer 5/2? Is een ietsje vollere dame, bleke huidskleur, koperkleurig van haarkleur en paarse lingerie. Ik vind nergens een topic over dit haar.
Ze lijkt totaal niet op het type raamdames die bij haar staan. Ze ziet er heel braaf uit. Geen streken of danserij. Pas na 5 keer voorbij te wandelen zal ze door hebben dat je interesse toont en zal ze eens lief lachen. Ze zit vaak neer met haar benen over elkaar.Ik zal er eens op letten. Ik kan me nier herinneren dat ik daar al iemand zag zitten. Ofwel is ze steeds bezet (te hopen voor haar) of wel niet aanwezig.
Heel dat pand is tegenwoordig nogal dunnetjes bevolkt.
Is ie weer, gewoon blijven drammen tot je antwoord krijgt. Ga gewoon eens op goed geluk.Wie heeft er ervaring met de dame savonds op Verversrui nummer 5/2? Is een ietsje vollere dame, bleke huidskleur, koperkleurig van haarkleur en paarse lingerie. Ik vind nergens een topic over dit haar.
de roemeense vishandelHier enkele opties in willekeurige volgorde :
jiulia-antwerpen-verversrui-13-4
kiana-antwerpen-villa-tinto.48
ira-antwerpen-vt34 ( momenteel op verlof)
melissa-antwerpen-schippersstraat-15-1
beatrice-antwerpen-schipperstraat-30-3-dag
selena-roe-antwerpen-schippersstraat-25-3
Misschien moet je op dit forum even gaan kijken als je graag over je kennis van visjes, aquaria en naaktslakken wil schrijvende roemeense vishandeltis net een aquarium aan het raam mis enkel nog water en een bordje niet voederen
![]()
Misschien moet je op dit forum even gaan kijken als je graag over je kennis van visjes, aquaria en naaktslakken wil schrijven
![]()
Wit naaktslakje?
Goedemorgen, Bij ons thuis is nu sinds afgelopen vrijdag een aquarium aan het indraaien. Vanochtend viel het me ineens op dat er een wit naaktslak-achtig beestje over het glas kroop (wat zijn die slakken onderwater snel zeg). 0,5mm breed en 3-4 lang. Even snel in het forum gezocht op "witte...aquaforum.nl