Algemeen Stamcafé

Boy22

Meeloper
21 aug 2021
69
77
Heeft er iemand ervaring met Stefania op schipperstraat 47/1 in de avond/nacht Ze is nieuw, groot en staat naast Julia. Heeft echt een lekker lichaam. Kent iemand haar? En weet wat de service is? Zo nee weet ik het 1 van de dagen te zeggen 😉

• Leuk
Waarderingen: Bernal

Trio-asslover

Meeloper
1 apr 2022
40
20
Heeft er iemand ervaring met Stefania op schipperstraat 47/1 in de avond/nacht Ze is nieuw, groot en staat naast Julia. Heeft echt een lekker lichaam. Kent iemand haar? En weet wat de service is? Zo nee weet ik het 1 van de dagen te zeggen 😉
In de eerste weken, dat Stefania hier werkt, is ze vaak onbezet. Mooie vrouwen veelvuldig vrij, dat geeft veel twijfels over hun kwaliteit!

• Leuk
Waarderingen: hama

VinMe

Meeloper
28 sep 2021
50
46
Gisteren weer na lange tijd een keertje naar Antwerpen. In de middag shift toch wel een paar mooie dames bij, maar wilde wachten tot avond dus nu even de stad in.

Tot 20u uiteraard dramatische bezetting en erna stroomde het vol met poppetjes. Uiteindelijk twee uitgezocht echter beiden steeds bezet en uiteindelijk de laatste trein moeten halen...

Den Haag wordt duurder en kwaliteit minder, dus ik denk dat ik vaker naar Antwerpen ga.

Boy22

Meeloper
21 aug 2021
69
77
In de eerste weken, dat Stefania hier werkt, is ze vaak onbezet. Mooie vrouwen veelvuldig vrij, dat geeft veel twijfels over hun kwaliteit!
Dus elke dame die heel veel vrij staat geeft geen kwaliteit? Daaar ben ik niet akkoord mee want ik ken dames genoeg die veel vrij staan en toch goeie kwaliteit geven. Tis nu eenmaal de maand ervoor dat er ook niet veel wandelaars zijn. Dus ik ga ze eens bezoeken en ik laat het weten 😉

• Leuk
Waarderingen: jeancul en Flandrien

Why_nut

Meeloper
1 mei 2022
35
31
Wie is de lange dame in de Vingerlingenstraat 14/2 met bruin krullend haar in de nacht? Naast de 'Vanessa' op 14/1 nacht dan. Beide dames zien er mij sensueel uit, maar net geen aantrekkingskracht....

Easygoing

Meeloper
19 feb 2022
27
25
Kent er iemand de dame die in VT 7 stond gisteren tijdens de avondshift. Donker haar, vrij groot en had een topje aan waar de onderste helft van haar grote borsten mooi te zien waren.