Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
H
Ben benieuwd naar je ervaring met haar!

Deze maand weinig wandelaars, welke maand WEL veel mannen opzoek!

Het probleem van weinig wandelaars is voor iedere DVP van toepassing, toch zijn er meerdere, die 50 % bezet scoren!
Het zal langzaam beginnen beteren, en naar mate het einde van de schoolvakanties dichterbij komt zal het alleen maar verder verbeteren.

Er zijn zelfs dames bij die echt heel ruim boven de 50% bezet scoren. Ik denk dat er bij zijn die zelfs 75 of 80% scoren.
 
H

Het zal langzaam beginnen beteren, en naar mate het einde van de schoolvakanties dichterbij komt zal het alleen maar verder verbeteren.

Er zijn zelfs dames bij die echt heel ruim boven de 50% bezet scoren. Ik denk dat er bij zijn die zelfs 75 of 80% scoren.
Ja Janus de laatste 2 weken van augustus en en de eerste week van september ja dan gaat het drukker worden in het SKW zoals ook in de clubs en in de privéontvangsten. In de vakantie is het moeilijker om vreemd te gaan men moet niet gaan werken zo ook de partner dus kan men minder uitvluchten bedenken om elkaar te bedriegen. En voor een wandelaar die op reis geweest is met zijn vrouw of toch lang mee samen is geweest begint dan de druk een beetje hoog te worden om eens sex met iemand anders te hebben. Komt er nog bij dat de zorgen en rekeningen die zich in het najaar aanbieden nog niet van de partij zijn.
Maar nadien zullen de dames gelijk iedere kleine zelfstandige, buiten enkele beroepen die nog steeds progressie maken, moeten leren omgaan met minder verdienen en dat geld niet alleen voor het SKW maar voor alle redlights gerateerde beroepen en nog zovele andere ( zie horeca enz....).
De verduring van het leven energie, voedsel, autorijden gaat er echt stevig inhakken je zal het wel zien. Als de scholen opengaan en het weer begint langzaam te veranderen breken er voor ieder gezin dure tijden aan die dure elektriciteit en brandstofprijzen die gaan echt aan de ribben blijven plakken hoor. Buiten enkele toppers dat is zo in elk beroep gaat de rest het zeker niet gemakkelijk krijgen en zal er zeker geen prijsverhoging inzitten ( wat normaal was alles is duurder geworden ) maar eerder een prijs verlaging laat ons voor de dames hopen van niet. Ik ben geen pessimist maar een realist. Iedere normale vader zal als hij moet kiezen tussen wandelen en zijn gezin toch voor zijn gezin kiezen. Jazeker iemand die gewoon is van een scheve schaats te rijden blijft dat uiteraard doen maar i.p.v. bv 4 maal per maand zal het dan twee of ten hoogste 3 maal per maand worden. Dus als honderdduizenden of miljoenen mannen zo reageren en met evenveel of meer dames ( dit is wel een beroep dat meer aantrekt in economisch harde tijden) in de sector gaat dat zich uiteindelijk toch laten voelen. I.p.v. dat sommige van deze forumleden mijn reactie direct gaan afbreken en zeggen dat ik aan doemdenken doe zullen ze best een maand afwachten en mij dan gelijk geven. En ik denk echt niet dat ik god ben hoor.
 
Inderdaad, er zijn dames, die over de 75% scoren, maar helaas ook velen, die amper de 25 % bezet scoren. Dat maakt toch vraagtekens: WAAROM!
Bij een aantal is dat te verklaren, maar bij een aantal ook totaal niet. Ze zien er goed uit, en geven prima service, en toch zie je ze relatief veel vrij staan. De enige mogelijke verklaring zou het mindere aanbod aan klanten kunnen zijn.
 
Ja Janus de laatste 2 weken van augustus en en de eerste week van september ja dan gaat het drukker worden in het SKW zoals ook in de clubs en in de privéontvangsten. In de vakantie is het moeilijker om vreemd te gaan men moet niet gaan werken zo ook de partner dus kan men minder uitvluchten bedenken om elkaar te bedriegen. En voor een wandelaar die op reis geweest is met zijn vrouw of toch lang mee samen is geweest begint dan de druk een beetje hoog te worden om eens sex met iemand anders te hebben. Komt er nog bij dat de zorgen en rekeningen die zich in het najaar aanbieden nog niet van de partij zijn.
Maar nadien zullen de dames gelijk iedere kleine zelfstandige, buiten enkele beroepen die nog steeds progressie maken, moeten leren omgaan met minder verdienen en dat geld niet alleen voor het SKW maar voor alle redlights gerateerde beroepen en nog zovele andere ( zie horeca enz....).
De verduring van het leven energie, voedsel, autorijden gaat er echt stevig inhakken je zal het wel zien. Als de scholen opengaan en het weer begint langzaam te veranderen breken er voor ieder gezin dure tijden aan die dure elektriciteit en brandstofprijzen die gaan echt aan de ribben blijven plakken hoor. Buiten enkele toppers dat is zo in elk beroep gaat de rest het zeker niet gemakkelijk krijgen en zal er zeker geen prijsverhoging inzitten ( wat normaal was alles is duurder geworden ) maar eerder een prijs verlaging laat ons voor de dames hopen van niet. Ik ben geen pessimist maar een realist. Iedere normale vader zal als hij moet kiezen tussen wandelen en zijn gezin toch voor zijn gezin kiezen. Jazeker iemand die gewoon is van een scheve schaats te rijden blijft dat uiteraard doen maar i.p.v. bv 4 maal per maand zal het dan twee of ten hoogste 3 maal per maand worden. Dus als honderdduizenden of miljoenen mannen zo reageren en met evenveel of meer dames ( dit is wel een beroep dat meer aantrekt in economisch harde tijden) in de sector gaat dat zich uiteindelijk toch laten voelen. I.p.v. dat sommige van deze forumleden mijn reactie direct gaan afbreken en zeggen dat ik aan doemdenken doe zullen ze best een maand afwachten en mij dan gelijk geven. En ik denk echt niet dat ik god ben hoor.
Ik ben het bijna volledig met je eens. Een prijsstijging zie ik ook zeker niet gebeuren, maar een prijsverlaging kun je ook wel vergeten. Het zullen gewoon de huidige prijzen blijven.
 
Zelf heb ik het gevoel dat de prijzen in twee richtingen bewegen, afhankelijk van het type 'date'. Nu het aantal klanten laag is, zie ik voor 50 euro minder digitale eierwekkers of gezaag dat ik moet klaarkomen in het tweede standje. Anderzijds krijg ik ook veel vaker dan vóór corona onmiddellijk aan het raam het voorstel om voor 100 euro te gaan, wat een soort verkapte prijsstijging is, vind ik zelf. Daarna nog gewag maken van 50 euro, zet zo'n domper op de neukvreugde. Een uurtje is bij velen ook 200 geworden - vóór de onderhandeling althans - tegenover maar 150 vroeger.

In feite is het allang tijd voor een prijsverhoging. Sinds het begin van deze eeuw is de inflatie zo'n 50% toegenomen. Eenzelfde wiptarief als na de invoering van de euro zou vandaag 70 euro betekenen. We poepen dus wel erg goedkoop en dat vermoedelijk nog voor een heel aantal jaren. Wie lekker van bil wil gaan, heeft hier eigenlijk wel een goede periode aan. Investeer in jezelf en neuk erop los voor de boel weer aanzwengelt, zou ik zeggen 😁
 
Inderdaad. Met de invoering van de euro is de prijs naar €50 gegaan, en staat daar nog steeds op. Dus als je naar de algehele prijsstijgingen kijkt zou een prijsstijging eigenlijk heel logisch zijn. Maar ik denk dat het wel verstandig is van de dames om niet voor een echte prijsstijging te gaan, maar te kiezen voor de strategie van de klant proberen over te halen om langer te blijven of voor extra diensten te kiezen en op die manier hun inkomsten te verhogen.
 
Ja Janus de laatste 2 weken van augustus en en de eerste week van september ja dan gaat het drukker worden in het SKW zoals ook in de clubs en in de privéontvangsten. In de vakantie is het moeilijker om vreemd te gaan men moet niet gaan werken zo ook de partner dus kan men minder uitvluchten bedenken om elkaar te bedriegen. En voor een wandelaar die op reis geweest is met zijn vrouw of toch lang mee samen is geweest begint dan de druk een beetje hoog te worden om eens sex met iemand anders te hebben. Komt er nog bij dat de zorgen en rekeningen die zich in het najaar aanbieden nog niet van de partij zijn.
Maar nadien zullen de dames gelijk iedere kleine zelfstandige, buiten enkele beroepen die nog steeds progressie maken, moeten leren omgaan met minder verdienen en dat geld niet alleen voor het SKW maar voor alle redlights gerateerde beroepen en nog zovele andere ( zie horeca enz....).
De verduring van het leven energie, voedsel, autorijden gaat er echt stevig inhakken je zal het wel zien. Als de scholen opengaan en het weer begint langzaam te veranderen breken er voor ieder gezin dure tijden aan die dure elektriciteit en brandstofprijzen die gaan echt aan de ribben blijven plakken hoor. Buiten enkele toppers dat is zo in elk beroep gaat de rest het zeker niet gemakkelijk krijgen en zal er zeker geen prijsverhoging inzitten ( wat normaal was alles is duurder geworden ) maar eerder een prijs verlaging laat ons voor de dames hopen van niet. Ik ben geen pessimist maar een realist. Iedere normale vader zal als hij moet kiezen tussen wandelen en zijn gezin toch voor zijn gezin kiezen. Jazeker iemand die gewoon is van een scheve schaats te rijden blijft dat uiteraard doen maar i.p.v. bv 4 maal per maand zal het dan twee of ten hoogste 3 maal per maand worden. Dus als honderdduizenden of miljoenen mannen zo reageren en met evenveel of meer dames ( dit is wel een beroep dat meer aantrekt in economisch harde tijden) in de sector gaat dat zich uiteindelijk toch laten voelen. I.p.v. dat sommige van deze forumleden mijn reactie direct gaan afbreken en zeggen dat ik aan doemdenken doe zullen ze best een maand afwachten en mij dan gelijk geven. En ik denk echt niet dat ik god ben hoor.
Dit klopt als een bus Flandrien. Iemand met een bescheiden inkomen kan zich deze 'folliekes' nog amper veroorloven. Toch deze randbemerking: dames van plezier, als ze tenminste op hun eigen kunnen werken (dus geen Oost-Europeaanse die doorgaans onder druk staan van hun broodheer) verdienen best aardig. Ooit vertelde een dame, die al jaren in het vak zat, toen ik na waarschijnlijk al 30 keer bij haar was langs geweest, dank je voor je komst in het verleden. En omdat dit de laatste keer is gun ik je het gratis. Fijn niet? Een laatste tongzoen volgde. Of ze rijk was geworden, na zoveel hard labeur? Ik kan niet klagen, opperde ze. Ze was van Oostende. Iedere dag (weekend niet) kwam reisde ze naar Brussel. Ruim twee uur heen, evenveel terug. Tja, dat vergt toch wat inspanning. Maar niet voor niks: was ze zo eerlijk. Ik heb een meer dan mooi huis én een 2 appartementen op de dijk. En vooral een spaarcent. want als ik ziek of iets overkom: dan kan ik niet terugvallen op de sociale zekerheid.
 
Zelf heb ik het gevoel dat de prijzen in twee richtingen bewegen, afhankelijk van het type 'date'. Nu het aantal klanten laag is, zie ik voor 50 euro minder digitale eierwekkers of gezaag dat ik moet klaarkomen in het tweede standje. Anderzijds krijg ik ook veel vaker dan vóór corona onmiddellijk aan het raam het voorstel om voor 100 euro te gaan, wat een soort verkapte prijsstijging is, vind ik zelf. Daarna nog gewag maken van 50 euro, zet zo'n domper op de neukvreugde. Een uurtje is bij velen ook 200 geworden - vóór de onderhandeling althans - tegenover maar 150 vroeger.

In feite is het allang tijd voor een prijsverhoging. Sinds het begin van deze eeuw is de inflatie zo'n 50% toegenomen. Eenzelfde wiptarief als na de invoering van de euro zou vandaag 70 euro betekenen. We poepen dus wel erg goedkoop en dat vermoedelijk nog voor een heel aantal jaren. Wie lekker van bil wil gaan, heeft hier eigenlijk wel een goede periode aan. Investeer in jezelf en neuk erop los voor de boel weer aanzwengelt, zou ik zeggen 😁
Tja, aanzwengelen. Het kan. Maar je moet wel de nodige financiële middelen hebben. Ik ben vrijgezel. En kan me iets veroorloven. Maar ik ga dan weer geen 150 euro besteden aan raamdame. Want ik ken intussen hun praktijken. Met alle respect: doch sommigen staan enorm onder druk van hun 'broodheren'. Waar is de tijd dat de meisjes, op een paar uitzonderingen na, nog blank en Nederlandstalig waren? Ik heb die tijd nog gekend. Het was veel beter toen.
 
Dit klopt als een bus Flandrien. Iemand met een bescheiden inkomen kan zich deze 'folliekes' nog amper veroorloven. Toch deze randbemerking: dames van plezier, als ze tenminste op hun eigen kunnen werken (dus geen Oost-Europeaanse die doorgaans onder druk staan van hun broodheer) verdienen best aardig. Ooit vertelde een dame, die al jaren in het vak zat, toen ik na waarschijnlijk al 30 keer bij haar was langs geweest, dank je voor je komst in het verleden. En omdat dit de laatste keer is gun ik je het gratis. Fijn niet? Een laatste tongzoen volgde. Of ze rijk was geworden, na zoveel hard labeur? Ik kan niet klagen, opperde ze. Ze was van Oostende. Iedere dag (weekend niet) kwam reisde ze naar Brussel. Ruim twee uur heen, evenveel terug. Tja, dat vergt toch wat inspanning. Maar niet voor niks: was ze zo eerlijk. Ik heb een meer dan mooi huis én een 2 appartementen op de dijk. En vooral een spaarcent. want als ik ziek of iets overkom: dan kan ik niet terugvallen op de sociale zekerheid.

Niet te somber. Er is geld zat zeker bij de jongeren die normale baan hebben en nog geen verplichtingen. Ga maar eens naar een festival of dorpsfeest. Het bier stroomt rijkelijk op geld wordt niet gelet.Supporters van voetbalclubs of F1 reizen overal heen door Europa.begrijpelijk want feesten en weggaan uit het leven van alledag met al die zeurpieten en politiek correcte figuren is de manier om het vol te houden .
Zo deed en doe ik het altijd. Bezoek aan de vitrines hoort daar ook bij
 
Gisteravond had ik toch ook wel de indruk dat er stevig van bil werd gegaan. Ik heb vele extra rondjes mogen lopen om bij één van mijn toppertjes binnen te raken. Ze waren aan de lopende band bezet. Ik was bij twee meisjes - Thali en Maya - en hun vuilbakjes zaten goed vol.

En ik ga akkoord met knipoog. Zeker, heel wat mensen houden nu beter de vinger op de knip, maar voor veel anderen is dit net een geweldig winstgevende tijd. De arbeidsmarkt draait als een tierelier, dus je kan veel makkelijker dan anders van job wisselen en daarbij wat extra loon bekomen. De spilindex zorgt dan ook voor een puike loonverhoging voor wie een bedrijfswagen en een vast energiecontract heeft. Die voelen de inflatie nauwelijks.

Ik zie dan ook in de vele pop-upbars deze zomer inderdaad veel mensen er stevig in vliegen. En ik zie toch ook veel volk verre en lange reizen maken, nu het weer kan.

Het geld is zeker niet op :)
 
Meestal enkel een ventilator. Als er airco is, wordt dat vaak aangegeven met een bordje aan het raam.

De komende dagen zal het lonen om laat op de avond te gaan. De temperaturen zouden steeds onder de 20 graden blijven 's nachts.
 
Is er eigenlijk airco op de kamers ?.
Nog nooit op gelet bij mijn nochtans ontelbare bezoekjes omdat ik meestal thuis blijf als het echt warm us.
De meeste kamers hebben airco. Ik denk ongeveer 75%. In VT hebben de kamers sowieso allemaal airco. En bij de grootste verhuurder hebben de meeste kamers ook airco, maar niet allemaal.
 
Eén raad: als je 'leeggepompt' bent waarom dan nog eens 50 euro besteden? Is toch weggeworpen geld? Ik moet natuurlijk je rekening niet maken. Maar je hebt duidelijk deze nacht toch één en ander uitgegeven? Hoeveel?? En als je potent bent trek dan eens naar een goeie gangbang. Zoals er in Antwerpen wel enkele bestaan. Daar kun je vijf (soms wel 10) vrouwen neuken, tongzoenen, beffen, bukkaken en soms dubbel penetreren voor amper 120 euro. Nu is het wel een tikkeltje minder druk omwille van de vakantie. Maar als je je 'suf' wel neuken; dan zijn dat de places-to-be.
Waar vind ik zoiets in antwerpen??
 
Een belangrijke rede voor afname prostitutee-bezoek is de sterke groei van PIN-betaling!

Zeker in Belgie, waar altijd veel ongeregisteerd geld breed in omloop was.

Ook moet je, indien je cashgeld op is, ruim 10 minuten (maal 2, heen en terug!) wandelen, voordat je dit weer uit de muur kan halen.

Op festivals en kermissen wordt betaling met de PINpas ook sterk gepromoot!
 
Bij een aantal is dat te verklaren, maar bij een aantal ook totaal niet. Ze zien er goed uit, en geven prima service, en toch zie je ze relatief veel vrij staan. De enige mogelijke verklaring zou het mindere aanbod aan klanten kunnen zijn.
Iedere DVP heeft 2 soorten klanten: nieuwkomers en herhalingbezoekjes. Waarom missen zij de herhalingen, die anderen WEL hebben.

Waarom lopen de aanwezige klanten toch steeds naar dezelfden. Dat is toch hun oordeel over: Wat is prima service geven!
 
Een belangrijke rede voor afname prostitutee-bezoek is de sterke groei van PIN-betaling!

Zeker in Belgie, waar altijd veel ongeregisteerd geld volop in omloop was.

Ook moet je, indien je cashgeld op is, ruim 10 minuten (maal 2, heen en terug!) wandelen, voordat je dit weer uit de muur kan halen.

Op festivals en kermissen wordt betaling met de PINpas ook sterk gepromoot!
 
Trouwens, het verbaast me ook, waarom de grootste (of gezamelijk) kamerverhuurder(s) een geldautomaat geregeld hebben.

Deze kosten, zeker nu met veel onbezette ruimtes, brengt toch dubbel en dwars zijn opbrengst bij.

Snel weer cashgeld hebben, verhoogt zondermeer de omzet in het Schipperskwartier. Op de Amsterdamse Wallen meerdere automaten aanwezig!
 
daarnet schipperstraat geweest (denk nr 14) en trof de bitch van de dag, ze noemde zichzelf ruby, alvast even hard als een robijn :)
ben ik de enige , want ze zei dat ze me niet moest na betaling. ik begrijp dat het niet altijd matcht maar daag de klant dan niet uit binnen te komen
slechte evervaring, wel schoon madam, gebruind, zwart haar en stevig vergrote borsten
 
daarnet schipperstraat geweest (denk nr 14) en trof de bitch van de dag, ze noemde zichzelf ruby, alvast even hard als een robijn :)
ben ik de enige , want ze zei dat ze me niet moest na betaling. ik begrijp dat het niet altijd matcht maar daag de klant dan niet uit binnen te komen
slechte evervaring, wel schoon madam, gebruind, zwart haar en stevig vergrote borsten
Toevallig deze Ruby? https://www.girlsreview.nl/threads/ruby-antwerpen-schippersstraat-12-3-dag.16911/
 
Een belangrijke rede voor afname prostitutee-bezoek is de sterke groei van PIN-betaling!

Zeker in Belgie, waar altijd veel ongeregisteerd geld breed in omloop was.

Ook moet je, indien je cashgeld op is, ruim 10 minuten (maal 2, heen en terug!) wandelen, voordat je dit weer uit de muur kan halen.

Op festivals en kermissen wordt betaling met de PINpas ook sterk gepromoot!
Er is een verschil tussen kermissen en festivals, en sekswerkers. De meeste wandelaars hebben liever dat er niet te veel sporen achterblijven van hun hobby. Er zijn er nu al, die moeilijk doen omdat je in de buurt betalend moet parkeren, en dan komt er een vermelding in je bankuittreksels natuurlijk, waaraan 'men' zou kunnen zien dat men in Antwerpen geparkeerd heeft op een moment dat men thuis verteld heeft men elders was. En ook: electronisch betalen kost geld. Iemand zal dan voor de kosten moeten opdraaien.
 
Iedere DVP heeft 2 soorten klanten: nieuwkomers en herhalingbezoekjes. Waarom missen zij de herhalingen, die anderen WEL hebben.

Waarom lopen de aanwezige klanten toch steeds naar dezelfden. Dat is toch hun oordeel over: Wat is prima service geven!
De wandelaars die wel zijn zullen misschien andere favorieten hebben, en hun vaste klanten zullen met de familie aan zee zitten of zo. Als een dame uitsluitend goede tot zeer goede recensies heeft zal ook echt wel een goede service geven. Ik laat ook verschillende van die toppers links liggen en ga vrijwel altijd terug naar mijn eigen toppers, ondanks dat ik overtuigd ben van de geweldige service van die andere dames. Zo heb ik een absolute topper een keer bezocht en ik had echt een superervaring met haar, maar toch ben ik nog niet op herhaling geweest bij haar, maar heb ik de afgelopen 2 weken één van mijn vaste dames 5x bezocht ipv af te wisselen met één van die andere toppers.
 
Trouwens, het verbaast me ook, waarom de grootste (of gezamelijk) kamerverhuurder(s) een geldautomaat geregeld hebben.

Deze kosten, zeker nu met veel onbezette ruimtes, brengt toch dubbel en dwars zijn opbrengst bij.

Snel weer cashgeld hebben, verhoogt zondermeer de omzet in het Schipperskwartier. Op de Amsterdamse Wallen meerdere automaten aanwezig!
Dat is wel heel simpel geredeneerd. Om te beginnen zijn er weinig ongebruikte ruimtes. Zijn er strenge veiligheidsredenen waar rekening mee gehouden moet worden. En volgens mij kun je in alle winkels, toch zeker bijna alle winkels, cash geld halen.

Bovendien zijn veel wandelaars zo verstandig om alleen het bedrag mee te nemen wat ze van plan zijn om uit geven, en laten zelfs bewust hun bankkaart thuis om niet in de verleiding te komen om over hun budget te gaan
 
Welke dame biedt volgens jullie de beste GFE in het SKW ?
Wil je écht een GFE, dan betaal je beter wat meer, anders is het bijna altijd wel afwerkseks in de ramen voor het instapbedrag. Met de meesten kan je afspreken om een uurtje te doen voor 150 euro (hoewel velen eerst 200 euro zullen voorstellen; gewoon onderhandelen).

Enkele tips voor GFE - lees: zachte meisjes ipv de porno-aanpak:

Dagshift: Ambra (SS29/3), Claudia (SS35/1), Vanessa (SS32/1)
Nachtshift: Anna (SS 12/3), Alina (SS30/3), Josefa (SS24/1)
 
Wil je écht een GFE, dan betaal je beter wat meer, anders is het bijna altijd wel afwerkseks in de ramen voor het instapbedrag. Met de meesten kan je afspreken om een uurtje te doen voor 150 euro (hoewel velen eerst 200 euro zullen voorstellen; gewoon onderhandelen).

Enkele tips voor GFE - lees: zachte meisjes ipv de porno-aanpak:

Dagshift: Ambra (SS29/3), Claudia (SS35/1), Vanessa (SS32/1)
Nachtshift: Anna (SS 12/3), Alina (SS30/3), Josefa (SS24/1)
Nina Verversrui 7/2 nacht biedt dat ook . ( ja , oke ik mag haar graag, ik geef het toe).

Gisteravond niet zo veel dames , maar veel wandelaars op de maandagavond.Dames hadden het druk Een wandelaar was met zijn Ferrari gekomen , zag hem nog lopen, zo veilig is het in het SKW dat je die zo aan de straat kan zetten vlakbij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan