Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ik denk zelf 14/1 als ik op de kaart kijk. Het is een pand met 3 ramen en dan kamer 1. Ik gebruik nog altijd de kaart omdat de raamnummers in Antwerpen minder makkelijk te onthouden zijn dan de kleine buurt waar ik altijd kwam. Ik zie op de kaart alleen geen pand 16.

Ik heb net eens google gebruikt ipv de zoekmachine hier en kwam uit bij deze dame https://www.girlsreview.nl/threads/adelina-roe-antwerpen-verversrui-14-01.2961/
Volgende keer eerst even google gebruiken als ik alleen het kamernummer weet.
VVR 16 is de deur tussen 14 en 18 die naar de bovengelegen appartementen leidt.

Ik heb voor het skw dan wwwr geen plattegrond nodig. Ik kan het zo uittekenen. Met een gedetailleerde beschrijving van de gevel kan ik er vrijwel altijd direct het huisnummer opplakken.
 
Merkwaardig tafereel gisteren in de Villa Tino. Er stond een man vlak bij een raam waar hij naar eigen zeggen was buitengezet door een dame, zonder reden. Het was VT12 of VT13, dat weet ik niet zeker. Het was in elk geval een blonde dame met een maatje meer, die ik al wel heb gezien op meerdere plaatsen in VT maar nooit heb bezocht. Telkens iemand er interesse betoonde zei hij (in het Engels) dat ze daar best niet zouden binnengaan, omdat het een oplichtster is.

Op bepaald moment ging de dame in discussie en vroeg ze hem om weg te gaan. Toen ik zo rond 1 uur vertrok uit het SKW stond hij er nog.

Niemand bezocht trouwens. Ik hoopte Rossie na haar verlof te zien, of eventueel Elison, maar geen van beide was er.
Dat zal de beruchte met kont naar raam staande andrea zijn!
 
Ben er een jaar geleden bij geweest. Sex was wel oké , maar ze wou niet gelikt worden , en laat dat nu juist zijn what I love to do👅👅👅👅. Geen herhaling voor mij
Iets heeft mij altijd al tegengehouden, en aangezien beffen ook één van mijn favoriete bezigheden is zal het er ook wel niet van gaan komen.
 
Vanwege de Gay Parade die over de Oude Leeuwenrui en Brouwersvliet passeerde was het skw moeilijk bereikbaar, en dientengevolge weinig wandelaars aanwezig. En veel dames hadden dit al verwacht, en hebben een dagje vrij genomen. Dus ook een magere bezetting. Zelfs Claudia was uitzonderlijk een tijdje vrij. Hoewel ze al een tijdje op mijn to-do lijstje staat toch weer voor één van mijn vaste dames gekozen.
 
Laatst bewerkt:
Heb me er 2 jaar geleden aan laten vangen toen zat ze in de verversrui. Was na 5 min al terug buiten omdat volgens haar de 20 min al op waren, en ze had nog niks gedaan en ze doet niks uit.
Die heeft al op veel plaatsen gestaan. Ik heb in het begin een tijdje gedacht dat het een shemale was die de bobbel in de broek wou verstoppen, omdat zij typisch altijd half met de kont naar het raam staat. Maar het blijkt wel degelijk een dame te zijn. Vriendelijk genoeg in het raam, maar ik heb er echt nog niemand positief over geweten.
 
Vanwege de Gay Parade die over de Oude Leeuwenrui en Brouwersvliet passeerde was het skw moeilijk bereikbaar, en dientengevolge weinig wandelaars aanwezig. En veel dames hadden dit al verwacht, en hebben een dagje vrij genomen. Dus ook een magere bezetting. Zelfs Claudia was uitzonderlijk een tijdje vrij. Hoewel ze al een tijdje op mijn to-do lijstje staat toch weer voor één van mijn vaste dames gekozen.
Is het skw vandaag ook nog moeilijk bereikbaar vanwege de gay parade?
 
Ik krijg net in een ander thread een tip om Antwerpen te proberen, ben er nooit langsgeweest.
Ben meer van de dames met flinke curves, vooral onderlichaam. Natuurlijk curvy of siliconen/plastic maakt me niet uit.
Zolang haar kont en heupen lekker vol, groot en rond zijn.
Nou kan ik wel de hele sectie afgaan, maar het zou fijn zijn als iemand met wat namen en info kan komen.
Iemand wat namen voor me van dames die voldoen aan de omschrijving die ik geef? Zullen vooral latina's zijn denk ik.
 
Is het skw vandaag ook nog moeilijk bereikbaar vanwege de gay parade?
Er is vandaag geen parade meer. Het skw zal dus min of meer even goed bereikbaar zijn als normaal in het weekend. Het kan wel wat drukker zijn in de omgeving ivm allerlei andere activiteiten in de stad rond de Gay Parade.
 
Ik krijg net in een ander thread een tip om Antwerpen te proberen, ben er nooit langsgeweest.
Ben meer van de dames met flinke curves, vooral onderlichaam. Natuurlijk curvy of siliconen/plastic maakt me niet uit.
Zolang haar kont en heupen lekker vol, groot en rond zijn.
Nou kan ik wel de hele sectie afgaan, maar het zou fijn zijn als iemand met wat namen en info kan komen.
Iemand wat namen voor me van dames die voldoen aan de omschrijving die ik geef? Zullen vooral latina's zijn denk ik.
Er zitten inderdaad meerdere vollere dames in het skw. Hoofdzakelijk latina's. Ze zitten door het hele skw, maar in Verversrui 4 en 6 zitten er meerdere bij elkaar. En ook in Verversrui 18 zitten er een paar. Het is niet het type dame waar ik op val, dus van de meesten weet ik de naam niet. Als je vanuit de Vingerlingstraat de Verversrui in loopt zit in het eerste raam van nummer 4 Jeany. Zij heeft denk ik wel de dikte kont van heel het skw. Dit gaat allemaal over de dagshift. Van de avond/nachtshift ben ik minder goed op de hoogte.
 
Er zitten inderdaad meerdere vollere dames in het skw. Hoofdzakelijk latina's. Ze zitten door het hele skw, maar in Verversrui 4 en 6 zitten er meerdere bij elkaar. En ook in Verversrui 18 zitten er een paar. Het is niet het type dame waar ik op val, dus van de meesten weet ik de naam niet. Als je vanuit de Vingerlingstraat de Verversrui in loopt zit in het eerste raam van nummer 4 Jeany. Zij heeft denk ik wel de dikte kont van heel het skw. Dit gaat allemaal over de dagshift. Van de avond/nachtshift ben ik minder goed op de hoogte.
Top, Jeany heeft geen eigen thread zo te zien? Is zij overall dik met een dikke kont of wel slank middel en een zandloperfiguur?
 
heeft iemand toevallig de naam (of ervaring) van de blonde dame met kort haar op de Verversrui 14/1 (maar het kan ook 18/1 zijn) in de nachtshift? Het lukt me helaas maar niet om haar kamernummer tussen alle recensies te vinden.
Zou het deze kunnen zijn ?
Staat er in de dagshift maar denk dat ze soms dubbele shiften doet, beschrijving klopt in ieder geval.

 
Zou het deze kunnen zijn ?
Staat er in de dagshift maar denk dat ze soms dubbele shiften doet, beschrijving klopt in ieder geval.

Dat moet ze volgens mij zijn. Volgens mij doet ze juist de avondshift, maar pakt er regelmatig het laatste stuk dagshift bij. Ik heb haar al meermaals rond 14u30 of 15u00 zien arriveren. Gisteren was ze er in de dag niet.
 
Weten jullie of men eigenlijk met de auto door de schipperstraat mag rijden? Ik zie weleens auto's (geen politewagens) langsrijden. Soms wil ik gewoon snel even zien of een dame aanwezig is en zo niet, kan ik gelijk wegrijden.
Zou wel eens een heel duur bezoekje kunnen worden.
Een ritje maken doe je best op de kamer , SKW verkennen te voet
Waarom denk je dat we "wandelaars" of soms "hoeren-lopers" worden genoemd ? 😜
 
Heeft iemand ervaring met Andreea op Vingerlingstraat 10? Zou haar graag eens bezoeken.
Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik me niet vergis had ze op Hookers wat wisselende recensies. Wel veel goede, maar ook wat mindere. Het lijkt me dus een dame waar de klik heel belangrijk is om een goede service te krijgen.
 
Zou het deze kunnen zijn ?
Staat er in de dagshift maar denk dat ze soms dubbele shiften doet, beschrijving klopt in ieder geval.

Ja dat is ze
 
Zou wel eens een heel duur bezoekje kunnen worden.
Een ritje maken doe je best op de kamer , SKW verkennen te voet
Waarom denk je dat we "wandelaars" of soms "hoeren-lopers" worden genoemd ? 😜
De autos' die je daar kan zien, zijn ofwel anonieme politiewagens (nu ja, anoniem, iedere vaste wandelaar kent ze) wagens van pandeigenaars/uitbaters die iets te brengen of te halen hebben, werkmensen enz.

Heel vroeger, toen de dieren nog spraken, mochten we met de auto door het SKW. Je kon dan rondjes rijden, een mokkel zien waarvan je stuurwiel klem raakte op de bobbel in je broek, op zoek gaan naar een parkeerplaatsje, en dan rap te voet komen vaststellen dat voetgangende wandelaars je voor waren geweest. Om die frustraties te vermijden, mogen nu dus haast enkel nog de flikken rondjes rijden. Die mogen overal parkeren, als ze last krijgen met hun stuurwiel. :ROFLMAO:
 
De autos' die je daar kan zien, zijn ofwel anonieme politiewagens (nu ja, anoniem, iedere vaste wandelaar kent ze) wagens van pandeigenaars/uitbaters die iets te brengen of te halen hebben, werkmensen enz.

Heel vroeger, toen de dieren nog spraken, mochten we met de auto door het SKW. Je kon dan rondjes rijden, een mokkel zien waarvan je stuurwiel klem raakte op de bobbel in je broek, op zoek gaan naar een parkeerplaatsje, en dan rap te voet komen vaststellen dat voetgangende wandelaars je voor waren geweest. Om die frustraties te vermijden, mogen nu dus haast enkel nog de flikken rondjes rijden. Die mogen overal parkeren, als ze last krijgen met hun stuurwiel. :ROFLMAO:
In diezelfde tijd had je van die balletje balletje oplichters in de straat, en in het algemeen veel meer schimmig volk. Er werd veel meer dan nu op straat gevochten, straatovervallen gepleegd in omliggende straten, ...
 
Dat deze buurt verkeersvrij is mag toch voor de wandelaar als een voordeel gezien worden, zeker als je eens in Gent in de Schepenenvijverstraat rondloopt in het weekend in avonddienst kunnen sommigen met hun luxewagens met gierende banden voorbijrazen dat je nog mag opletten dat ze je niet aanrijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan