Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ga zelf gewoon eens kijken. Weet je het. Wie moeten het niet weten. Anders gaan we kijken.
hij stelde de vraag ook in haar topic, en de vraag is begrijpelijk als je van heel ver moet komen

hij kan ze maar stellen, en voort zelfde geld is er een barmhartige Samaritaan die toevallig passeert en hem ermee kan helpen door het gewoon eventjes mee te geven...
 
Wie seksdiensten als emotioneel bestempelt, vergeet het verschil tussen seks voor het plezier en gevoelens, en is misschien nog niet echt rijp voor de wandelhobby.
De grens is dun. En beschouw dit maar niet als een hobby.
Ik vroeg het omdat ik in het verleden dergelijks tijdig heb ontmaskerd, maar nu vraagt er eentje om haar mee te nemen naar een concert. En ik twijfel of ik dat wel zou doen.
 
Is het zo moeilijk om gewoon naar de hoeren te gaan voor seks of andere spelletjes ? Van al die zogenaamde vriendschappen profiteren die meiden gewoon. Een gemakkelijke klant die dikwijls terugkomt en hen wat extra geeft. De klant denkt dat hij speciaal is want hij weet toch zoveel over hun privé leven etc en ondertussen is het gewoon de zoveelste die ze wat hebben wijsgemaakt . Eens hij buiten is komt de volgende speciale klant die toch ook zoveel weet over het privé leven van de meid in kwestie.
 
Is het zo moeilijk om gewoon naar de hoeren te gaan voor seks of andere spelletjes ? Van al die zogenaamde vriendschappen profiteren die meiden gewoon. Een gemakkelijke klant die dikwijls terugkomt en hen wat extra geeft. De klant denkt dat hij speciaal is want hij weet toch zoveel over hun privé leven etc en ondertussen is het gewoon de zoveelste die ze wat hebben wijsgemaakt . Eens hij buiten is komt de volgende speciale klant die toch ook zoveel weet over het privé leven van de meid in kwestie.
De type "Janus"klanten moeten ook worden bediend door de dames. Dat is best een grote groep die ook gaat voor het praatje.. Vele dames zijn erg goed in hun vak, ze weten al snel hoe elke man te plezieren.
Ze onthouden wat je lekker vind en wat je hun vertelde.
 
De type "Janus"klanten moeten ook worden bediend door de dames. Dat is best een grote groep die ook gaat voor het praatje.. Vele dames zijn erg goed in hun vak, ze weten al snel hoe elke man te plezieren.
Ze onthouden wat je lekker vind en wat je hun vertelde.
Ik houd inderdaad ook van een praatje, en veel dames trouwens ook. En dat praatje vind meestal plaats in extra onbetaalde tijd. Ik noem het altijd de "totaalbeleving" waar ik naar op zoek ben, en als je die vind kan dat soms tot (h)echte vriendschappen leiden. De topdames onthouden ook nagenoeg alles, en je hoeft hun dus niet elke keer opnieuw te vertellen wat je lekker vind en dergelijke.

Als je altijd alleen voor een snelle wip gaat, of geen interesse in de vrouw achter de dvp toont, zul je die "totaalbeleving" ook nooit ervaren. Moet je echt eens proberen, er zal een wereld voor je open gaan. Het moet wel echt gemeend zijn, want de dames zijn niet gek. Ze weten binnen 2 minuten wat voor vlees ze in de kuip hebben, en trappen dus niet in gespeelde interesse.
 
Gisteren nog eens voor het eerst sinds een paar jaar weer in het SKW geweest het viel me tegen, oké de temperatuur 30 graden+ is natuurlijk niet ideaal maar dan nog.
Wat ik vnl. erg jammer vond dat er geen Aziatische dames meer waren op het moment van mijn bezoek ook aantal donkere dames viel mee.
Veel Roemeentjes maja waar niet tegenwoordig ook handvol knappe dames, voor de rest eigenlijk niks wat me direct kon bekoren wel relatief veel dames die BDSM aanboden op dat moment.
Maar uiteindelijk me een zweet sessie bespaard ik denk dat er voor 20:00 voor mij te weinig te beleven valt momenteel.
 
De grens is dun. En beschouw dit maar niet als een hobby.
Ik vroeg het omdat ik in het verleden dergelijks tijdig heb ontmaskerd, maar nu vraagt er eentje om haar mee te nemen naar een concert. En ik twijfel of ik dat wel zou doen.
Gewoon doen! Hou er alleen rekening mee dat er verwacht zal worden dat jij het concert en drankjes en hapje eten zal betalen. Je kan dan best een fijne avond hebben.
 
Vandaag ff binnen gestapt bij een slovaakse (naam kwijt,) , mooie beloftes aan de deur, boven extra geld vragen maar wel veel extra tijd en service beloven
daar uiteindelijk voor gegaan, ze had al men startgeld vast .... weeer is flink bedrogen , slechte service, niet zo frisse dame , en voelde zich ook niet goed.
Het is gek hoe uiteenlopend het kan zijn,wel een feit dat het vaker negatief dan positief is
moest ff van men lever af
 
Vandaag ff binnen gestapt bij een slovaakse (naam kwijt,) , mooie beloftes aan de deur, boven extra geld vragen maar wel veel extra tijd en service beloven
daar uiteindelijk voor gegaan, ze had al men startgeld vast .... weeer is flink bedrogen , slechte service, niet zo frisse dame , en voelde zich ook niet goed.
Het is gek hoe uiteenlopend het kan zijn,wel een feit dat het vaker negatief dan positief is
moest ff van men lever af
Zeg!!!! Kan je bij zoiets misschien naam of adres posten en zo anderen helpen? Dank!
 
Vandaag ff binnen gestapt bij een slovaakse (naam kwijt,) , mooie beloftes aan de deur, boven extra geld vragen maar wel veel extra tijd en service beloven
daar uiteindelijk voor gegaan, ze had al men startgeld vast .... weeer is flink bedrogen , slechte service, niet zo frisse dame , en voelde zich ook niet goed.
Het is gek hoe uiteenlopend het kan zijn,wel een feit dat het vaker negatief dan positief is
moest ff van men lever af
Nooit voor upselling gaan bij eerste bezoek bij een dame. Zeker niet voordat je begonnen bent.
Eventueel als je wil verlengen omdat het een goede service is kan dat wel.
Dat is de manier waarop ik het aanpak.
Nog nooit voor meer dan 50eur bedrogen geweest.

Ook de review lezen helpt.
Als jij naam en adres nog geweten had, kon je anderen waarschuwen voor je ervaring.
Dat zou meer helpen dan het even van je lever af te schrijven.
 
Ik ga niet langer naar het SKW, Brussel Noord of Gent. Maar bezoek gangbangs. Daar heb je voor 100 euro 4 uur plezier. Altijd tongzoenen, veelal anaal (al is dit niet onmiddellijk mijn meug) met steeds 4 meisjes. En vaak zijn het heel mooie dames. Da's pas sexplezier. Alvast veel beter dan 50 euro besteden aan één of ander raamdame, waarvan je niet weet wat ze biedt.
 
Ik ga niet langer naar het SKW, Brussel Noord of Gent. Maar bezoek gangbangs. Daar heb je voor 100 euro 4 uur plezier. Altijd tongzoenen, veelal anaal (al is dit niet onmiddellijk mijn meug) met steeds 4 meisjes. En vaak zijn het heel mooie dames. Da's pas sexplezier. Alvast veel beter dan 50 euro besteden aan één of ander raamdame, waarvan je niet weet wat ze biedt.

Waar je 3 uur je eigen mag aftrekken voor er eens een gaatje vrij is. Ieder zijn ding maar niet het mijne
 
Iemand enig idee wie de dame met bril is op VT 13 in de avond/nacht? Dat hautain kopje spreekt me wel aan maar kan geen topic vinden en heb atm niet de mogelijkheden om echt te gaan "testen".
 
Terug
Bovenaan Onderaan