Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beetje gezocht, enkel iets Franstalig gevonden, maar maakt niet uit. Merci!
staat ook op relaxboord maar die is momenteel uit de lucht
 
Ik weet al een oplossing voor u. Met de fiets gaan rijden. Je wil niet weten hoeveel wielertoeristen er daar 's zondags met hun fiets toekomen. Die zetten hun fiets gewoon daar binnen in de vitrine dus dat is niet van de eerste keer. Je ziet dat die dat gewoon zijn.
Ja sorry maar heen en terug is al met de auto een rit van 150 km.
En met de fiets doe je beter geen autosnelweg:D
 
Ja sorry maar heen en terug is al met de auto een rit van 150 km.
En met de fiets doe je beter geen autosnelweg:D
Lievadibas, nogal een geluk dat je deze morgen niet fietsend naar Antwerpen gereden bent want ik ben net in uw plaats eens gaan kijken. Om eventueel ook eens gebruik te maken van een schone haar diensten. Awel volgens mijn normen was er bijna geen enkele mooie jonge sexy dame aanwezig. Ik ben dan ook snel met mijn euro's huiswaarts gekeerd. Ik weet echt niet waar al die mooie jonge meiden naartoe zijn hoor. Voor de corona kon, je in het SKW op de koppen lopen zondagmiddag ok er waren dan wel veel toeristen bij maar toch 's zondags morgens waren er altijd al veel jonge mooie sexy meiden aanwezig en neem het van mij aan rond de middag hadden die echt al veel verdiend. Vanaf 9u30 's zondags waren er echt al veel wandelaars echte " die hards" waar die ook naartoe zijn ik weet het ook echt niet. Blijkbaar verdwenen te samen met de corona.
 
Lievadibas, nogal een geluk dat je deze morgen niet fietsend naar Antwerpen gereden bent want ik ben net in uw plaats eens gaan kijken. Om eventueel ook eens gebruik te maken van een schone haar diensten. Awel volgens mijn normen was er bijna geen enkele mooie jonge sexy dame aanwezig. Ik ben dan ook snel met mijn euro's huiswaarts gekeerd. Ik weet echt niet waar al die mooie jonge meiden naartoe zijn hoor. Voor de corona kon, je in het SKW op de koppen lopen zondagmiddag ok er waren dan wel veel toeristen bij maar toch 's zondags morgens waren er altijd al veel jonge mooie sexy meiden aanwezig en neem het van mij aan rond de middag hadden die echt al veel verdiend. Vanaf 9u30 's zondags waren er echt al veel wandelaars echte " die hards" waar die ook naartoe zijn ik weet het ook echt niet. Blijkbaar verdwenen te samen met de corona.
ik ben gisteren ook nog eens gaan wandelen gedurende de middag.
Zeer weinig bezetting....jammerlijk genoeg , maar dit zal waarschijnlijk met d everlofperiode te maken hebben.
Bezoekje gebracht aan mn favorietje Sylvie uit Vingerling 7/1....was zoals altijd supeeeeer.
 
Iemand die toevallig weet hoe die lekkere Roemeense van het rechtse raam (vooraanzicht) in de schippersstraat 22 heet? (dagshift) Lang zwart haar, petite lijfje, opgespoten F cup, jaartje of 25...
 
maar toch 's zondags morgens waren er altijd al veel jonge mooie sexy meiden aanwezig en neem het van mij aan rond de middag hadden die echt al veel verdiend.
Oei, hoeveel hadden ze dan al verdiend op dat moment, na aftrek van de huurgelden? Er is zo goed als geen enkele dag dat er voor het middaguur veel te rapen valt voor het gros van de dames.
 
Ik had gisteren toch weer keuze uit een tiental dames die mij aanspraken. Uiteindelijk toch weer voor één van mijn vaste waarden gekozen. Een andere dame die ik wel wilde bezoeken heb ik niet eens gezien. Ze was continu bezet.
 
Oei, hoeveel hadden ze dan al verdiend op dat moment, na aftrek van de huurgelden? Er is zo goed als geen enkele dag dat er voor het middaguur veel te rapen valt voor het gros van de dames.
Ofwel kwam jij er toen niet ofwel logen toen alle dames tegen mij hetgeen ik wel niet denk maar wat ik met mijn eigen ogen zag was dat nogal wat van die jonge mooie sexy meisjes continue bezet waren of toch heel veel in percentages en tijd. En dan hoef ik er mij wel geen tekening bij van te maken hoor dan weet je dat ze goed verdienen. Toen waren er nogal wat mannen die in de voormiddag wilde neuken met hun zogenaamde vriendinnetje of vast meisje gezien ze dan nog redelijk fris was. Dames moeten hun huurgeld ook wel niet in de voormiddag alleen verdiend hebben daar hebben ze een ganse shift voor. Bij deze sluit ik dan ook deze discussie af hotmaidje ik wil hier echt geen spelletje ja of neen van maken. Zoals ik aan mijn eigen weet hebben de forumlezers geen boodschap aan een welles nietjes spelletje tussen u en mij.
 
Zomaar een vraagje , ben erg benieuwd wat de huur van een raam kost in het SKW
Gaat dat per maand of per week ?
Of om de grote van de kamer ?
Janwee, zin om een beetje te gaan bijklussen na uw uren ?
Ik dacht in uitzonderlijke gevallen per jaar maar normaal per week en per shift ( dus 1 shift per dag ) maar ik ben de juiste prijs vergeten en er zijn op dit forum mannen die daar meer over kunnen vertellen
 
Prijzen verschillen per verhuurder, en ook of per dag of per week gehuurd wordt, en ook nog of er één shift of beide shifts gehuurd wordt. Maar je moet denken in de orde van grootte van €500 a €700, maar daar zijn dus uitzonderingen op mogelijk.
 
ik ben gisteren ook nog eens gaan wandelen gedurende de middag.
Zeer weinig bezetting....jammerlijk genoeg , maar dit zal waarschijnlijk met d everlofperiode te maken hebben.
Bezoekje gebracht aan mn favorietje Sylvie uit Vingerling 7/1....was zoals altijd supeeeeer.
En ik maar wachten op Sylvie 😂. Voor de rest idd niet veel soeps, toch nog aan mijn trekken gekomen.
 
Die prijzen zijn per week en 1 shift dan als ik het goed begrijp Janus ?
De door mij genoemde prijzen zijn inderdaad voor 1 shift en per week inderdaad. Sommige verhuurders geven korting als je voor langer betaald. Zo is mij bekend van een verhuurder waar je voor 1 shift €100 per dag betaalt. Dat zou dus €700 per week zijn, maar als de dame de hele week ineens betaalt moet ze maar €500 betalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan