Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als je de dames gewoon als mens beschouwt, hoef je niets af te kappen, en heb je nog steeds geen shit. Dan kan het groeien zoals in het "normale" leven. Je ontmoet iemand, als het een leuk contact is, leer je elkaar wat beter kennen, dan kun je elkaar kennissen noemen, en vandaar kan een soort van beginnende vriendschap groeien die in zeer uitzonderlijke gevallen tot een echte vriendschap uitgroeit.
Waarom zou je dat doen.Je maakt toch 100 x sneller vriendschap in het alledaagse leven. Ik zie het echt t nut niet in dat je juist " echte vriendschap " met een meid uit een ver land , die 25 jaar jonger is . Daar moeten bijbedoelingen of een afwijking achter zitten.
 
Waarom zou je dat doen.Je maakt toch 100 x sneller vriendschap in het alledaagse leven. Ik zie het echt t nut niet in dat je juist " echte vriendschap " met een meid uit een ver land , die 25 jaar jonger is . Daar moeten bijbedoelingen of een afwijking achter zitten.
Die vriendschap zoek ke niet. Die ontstaat en groeit gewoon omdat ze merkt dat je haar als mens ziet, en niet als een neukpop. Dus totaal geen afwijking, juist het tegendeel.
 
Die vriendschap zoek ke niet. Die ontstaat en groeit gewoon omdat ze merkt dat je haar als mens ziet, en niet als een neukpop. Dus totaal geen afwijking, juist het tegendeel.
ik blijf het bijzonder vinden. Zowiezo is een " vriendschap" tussen een 55 jarige man en een 27 jarige vrouw al bijzonder.
Een vriendschap op gelijkwaardigheid dan he.
Maar goed ik ga me er niet over vermoeien hier.Geen zin in.
ik Ben correct en vriendelijk naar de meisjes en maak gebruik van de diensten, en ik laat de vriendschap over aan de Janussen van deze wereld.
@Janus er zijn ook alleraardigste weduwen van 65 jaar, kan je toch ook vriendschap meesluiten als leeftijd niet uitmaakt.
Ach wat maak ik me druk om niks weer
 
Waarom zou je dat doen.Je maakt toch 100 x sneller vriendschap in het alledaagse leven. Ik zie het echt t nut niet in dat je juist " echte vriendschap " met een meid uit een ver land , die 25 jaar jonger is . Daar moeten bijbedoelingen of een afwijking achter zitten.
Knipoog ik heb dikwijls hetzelfde idee over sommige zaken zoals jij maar nu heb je geen gelijk volgens mijn bescheiden mening. " Daar moeten bijbedoelingen of een afwijking achter zitten. " Wat vind jij een bijbedoeling. Als ik over mij persoonlijk spreek ik ga ook het liefste om met mooie jonge vrouwen dat geeft mij altijd een goed gevoel en dan moet er altijd nog geen sex bij zijn liefst wel maar ik kan door ook gewoon vriend mee zijn. En deze vriendschap vind ik persoonlijk plezanter dan met een man. En vind jij een dame die 25 jaar jonger is een afwijking ? Ik niet volgens mij zouden 95 % van de mannen een 25 jarige jongere vrouw verkiezen boven hun eigen vrouw of iemand van hun eigen leeftijd mochten ze het zich financieel kunnen veroorloven.
 
Aaah , jullie zijn graag in t gezelschap van mooie jonge vrouwen..Dat mag, hebben jullie ook vriendinnen van die leeftijd die geen DVP zijn ?
Het blijft een opvallend fenomeen dat veel mannen ( getrouwd of niet) zich altijd zo gaan anders gedragen in de buurt van mooie jonge vrouwen.
 
Laatst bewerkt:
Aaah , jullie zijn graag in t gezelschap van mooie jonge vrouwen..Dat mag, hebben jullie ook vriendinnen van die leeftijd die geen DVP zijn ?
Het blijft een opvallend fenomeen dat veel mannen ( getrouwd of niet) zich altijd zo gaan anders gedragen in de buurt van mooie jonge vrouwen.
En jij Knipoog heb jij liever oudere vrouwen zogenaamde klassiekers dan jonge biekes ? Om vriendinnen te hebben van die leeftijd moet je natuurlijk echt veel geld hebben en dat heeft niet zomaar iedereen. Maar ik weet niet of jij soms in Knokke, Cannes, Saint-Tropez, Monaco of andere mondaine badplaatsen komt. Daar zijn veelal mannen veertigers, vijftigers en zestigers met echt een hoog percentage met allemaal jonge poezen twintigers en prille dertigers dus echt zo wereld vreemd is dat niet. En dus mannen die niet echt rijk zijn kunnen zich dan gemakkelijker behelpen met jonge DVP. Dus denk ik dat mannen zich anders gedragen in de buurt van mooie jonge vrouwen dit de normaalste zaak van de wereld is. Komt daarbij dat dit hormonaal gestuurd word een soort dierlijke instincten. Beste vriend Knipoog nu wens ik deze discussie wel stop te zetten met jou we hebben allebei onze mening gezegd en ik zou ook niet graag hebben dat we straks niet meer vriendelijk zijn t.o.e. daarvoor lees ik uw teksten te graag op dit forum. Ok ?
P.s. ik ben niet getrouwd of heb geen vaste partner.
 
wie zit er op SS19, roemeense look blond slank begin 20 denk ik
op ss 19/1 staat Roxy, nu met naamplaatje aan het raam. Ze is slank en heeft donker haar met blonde stripes erin.
rechts van haar ss 19/2 Anna , blond-grijs haar , is wat kleiner dan Roxy. Vandaag stond ze met een goudkleurig niemendalletje sexy te wezen.

beide werken zowel overdag als het eerste deel van nacht.

Doc
 
op ss 19/1 staat Roxy, nu met naamplaatje aan het raam. Ze is slank en heeft donker haar met blonde stripes erin.
rechts van haar ss 19/2 Anna , blond-grijs haar , is wat kleiner dan Roxy. Vandaag stond ze met een goudkleurig niemendalletje sexy te wezen.

beide werken zowel overdag als het eerste deel van nacht.

Doc
Roxxy had op SS 38 al een naambordje. Ze heeft nu wel een ander.
 
ik herinner me inderdaad het naamplaatje bij haarbuurvrouw maar die Anna ziet er echt geweldig uit. super strak lichaampje
 
nice, ik kreeg het niet zo snel gevonden. had een afspraak met Cindy maar die liet me 10 min wachten en keek steeds naar die Anna. Cindy is een mooie dame maar ik vond die Anna mooier.
 
Op vrijdag- en zaterdagavond ga ik graag omdat de bezetting dan inderdaad het meest uitgebreid is, maar anderzijds is het dan vaak lastiger parkeren en soms worden, als ik wat pech heb, heel vaak de toppertjes voor mijn neus weggesnoept. Dan eet ik mijn spreekwoordelijke hoed weleens op. Tijdens weekavonden of op zondagavond is het op dat vlak veel aangenamer wandelen.

Je kan gerust elke avond wel gaan, er is altijd wel iets te vinden. Alleen is dat sinds corona beter vóór middernacht, want daarna valt de bezetting sterker terug dan vroeger het geval was.

En qua bezetting mag het tijdens de week en zondag dan wel kleinschaliger zijn dan in het weekend, de échte toppers zitten (bijna) dagelijks, dus de raamliefjes die ontbreken zijn veel vaker de 'eendagsvliegen' die - voor mij toch - eerder het geile decor zijn dan het beste deel van de vijver om effectief in te vissen.
 
Zien die.er wat.vrouwelijk uit dan? Want doorgaans merk je het nogal snel...
Goh, dat oordeel is ieder voor zich, maar ik vind het toch wel een groot verschil tussen een trans met een houten bakkes waar je een bijl in kan zetten en een trans met glooiender, zachtere gezichtslijnen.

Niet dat de transen niet snel te spotten zijn - dat zijn ze zeker - maar voor wie van het idee houdt om het te doen met een zo-vrouwelijk-mogelijke-dvp-die-toch-een-echte-pik-heeft, vind ik het aanbod in de avondshift momenteel toch opmerkelijk goed. Puur qua looks, welteverstaan, want ik weet niet hoe goed ze presteren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan