Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mensen "van vreemde afkomst" hebben wel snel de neiging om alles als "racistisch" af te schilderen.
Ik heb op een verzekeringsmaatschappij gewerkt, en daar werd je ook al snel als "racistisch" bestempeld als je op een bepaald verzoek niet inging; dat ging dan meer bepaald over zaken die je aan iedereen zou geweigerd hebben....,
Racisme bestaat spijtig genoeg wel degelijk, maar het wordt toch te vaak ten onrechte, te pas en te onpas, ingeroepen...
Makkelijk gezegd als je blank bent. Ben altijd respectvol en vriendelijk maar toch vanaf je zegt ben vreemd van origine ist bye sorry alleen blanke mannen
 
Makkelijk gezegd als je blank bent. Ben altijd respectvol en vriendelijk maar toch vanaf je zegt ben vreemd van origine ist bye sorry alleen blanke mannen
Dat is wel heel kort door de bocht. Ik ken heel wat dames waar je als niet blanke gewoon binnen mag. Ze moeten er uiteraard wel vertrouwen in hebben dat je hen respectvol behandeld, maar zij weigeren ook blanken waar ze dat vertrouwen niet bij hebben.
 
@Muchacho ik snap je, het is natuurlijk heel vervelend dat je als vriendelijke en respectvolle man wordt afgewezen alleen op je uiterlijk. Had het er toevallig nog afgelopen weekend met een dame over, ook zij weigert alle niet blanke mannen. In het begin liet ze wel hen toe, maar door het totale gebrek aan respect dat zij kreeg van deze kerels is ze daar mee gestopt.
Dit kun je toch niet omschrijven als racisme, het is meer gevolg van vervelende ervaringen. Wat zou jij doen als je haar was?

Overigens worden "blanke" mannen die een verkeerde indruk wekken ook gewoon geweigerd hoor.
 
Dat is wel heel kort door de bocht. Ik ken heel wat dames waar je als niet blanke gewoon binnen mag. Ze moeten er uiteraard wel vertrouwen in hebben dat je hen respectvol behandeld, maar zij weigeren ook blanken waar ze dat vertrouwen niet bij hebben.
Ja klopt maar de meeste vlaamse dames weigeren dat. gwn ik snap dat
Er zijn toch genoeg donkere dames, en ook die er GEEN probleem mee hebben.
ik zie ook steeds meer donkere wandelaars, die zullen ook wel aan hun trekken komen
hangt ervan af wat u smaak is
 
@Muchacho ik snap je, het is natuurlijk heel vervelend dat je als vriendelijke en respectvolle man wordt afgewezen alleen op je uiterlijk. Had het er toevallig nog afgelopen weekend met een dame over, ook zij weigert alle niet blanke mannen. In het begin liet ze wel hen toe, maar door het totale gebrek aan respect dat zij kreeg van deze kerels is ze daar mee gestopt.
Dit kun je toch niet omschrijven als racisme, het is meer gevolg van vervelende ervaringen. Wat zou jij doen als je haar was?

Overigens worden "blanke" mannen die een verkeerde indruk wekken ook gewoon geweigerd
 
iedereen kan geweigerd worden voor wat of hoe dan ook ,en het waarom zullen we toch nooit weten.
ben onlangs als nette welopgevoede blanke vlaming geweigerd bij een van de enige vlaamse milf's die er nog zitten in villa tinto.
(nochtans vroeger vele keren bij haar een paar mooie momenten beleefd)
WAAROM??
 
iedereen kan geweigerd worden voor wat of hoe dan ook ,en het waarom zullen we toch nooit weten.
ben onlangs als nette welopgevoede blanke vlaming geweigerd bij een van de enige vlaamse milf's die er nog zitten in villa tinto.
(nochtans vroeger vele keren bij haar een paar mooie momenten beleefd)
WAAROM??
Misschien wil ze geen mannen boven de 80? :ROFLMAO:
 
Morgen weer tijd voor kinky avonturen bij jonge meesteres Ira. Eerst rond de middag wat inpilsen in de zevende hemel. Tussendoor wat rondjes lopen in den driehoek. Wat extra dirty sms'en naar Ira sturen ... en dan haar sletje zijn....
Loop er al heel de week geil voor...
 
Ik ben voorlopig nog nooit geweigerd geweest maar liever geweigerd worden en een andere dame kiezen dan een slechte service krijgen!
Ik ben ook nog nooit geweigerd. Ik heb wel zelf al eens geweigerd. Ik ben het zelf al wel eens afgebold toen ik geen goed gevoel had bij de kennismakingsbabbel. Als ik het gevoel heb geen goede service te krijgen, ga ik niet binnen, of ga ik soms zelfs geen babbeltje beginnen.
 
Morgen weer tijd voor kinky avonturen bij jonge meesteres Ira. Eerst rond de middag wat inpilsen in de zevende hemel. Tussendoor wat rondjes lopen in den driehoek. Wat extra dirty sms'en naar Ira sturen ... en dan haar sletje zijn....
Loop er al heel de week geil voor...
....kan je beter rechtstreeks door Ira laten inpilsen...dan ben je pas in de zevende hemel....
 
Mondje, net zoals de urine, het sperma en het speeksel langs het mondje mogen. Uiteraard zou ik de leffe ook uit het kontje slurpen, maar gewoon al mijn tong in het kontgaatje is al voldoening gevend hoor 😄.
Nooit naar Jack ass gekeken?? Daar brachten ze bier via een darm het kontje in en daarna dronk iemand het via dezelfde darm terug uit🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮🤮SCHOL! Het is maar een idee voor bij Ira he
 
Terug
Bovenaan Onderaan