Als het in de dag is, is het Mona. Ik weet niet of ze kinky doet. Ik heb haar slechts 1x bezocht.Weet iemand wie die dame is op VVR 13-2 en of ze ook in is voor kinky games ?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls het in de dag is, is het Mona. Ik weet niet of ze kinky doet. Ik heb haar slechts 1x bezocht.Weet iemand wie die dame is op VVR 13-2 en of ze ook in is voor kinky games ?
Staat zij op VT 27? Werkt dacht ik tot 22.30 ongeveer.Ze verandert nogal eens van raam, maar altijd een groene blouse aan die dan veel inkijk geeft op haar horsten. Redelijk gebruinde huid gok 1.70 haar strak achterover in een staartje. Normaal/slank postuur.
Makkelijk gezegd als je blank bent. Ben altijd respectvol en vriendelijk maar toch vanaf je zegt ben vreemd van origine ist bye sorry alleen blanke mannenMensen "van vreemde afkomst" hebben wel snel de neiging om alles als "racistisch" af te schilderen.
Ik heb op een verzekeringsmaatschappij gewerkt, en daar werd je ook al snel als "racistisch" bestempeld als je op een bepaald verzoek niet inging; dat ging dan meer bepaald over zaken die je aan iedereen zou geweigerd hebben....,
Racisme bestaat spijtig genoeg wel degelijk, maar het wordt toch te vaak ten onrechte, te pas en te onpas, ingeroepen...
Dat is wel heel kort door de bocht. Ik ken heel wat dames waar je als niet blanke gewoon binnen mag. Ze moeten er uiteraard wel vertrouwen in hebben dat je hen respectvol behandeld, maar zij weigeren ook blanken waar ze dat vertrouwen niet bij hebben.Makkelijk gezegd als je blank bent. Ben altijd respectvol en vriendelijk maar toch vanaf je zegt ben vreemd van origine ist bye sorry alleen blanke mannen
Ja, Janus, Amira op VT 16 is een prachtdame, ook als ze naakt is. Service is redelijk, o.a. niet beffen, wel vriendelijk en correct in de tijd.en op 16 staat er een prachtdame met een witte blouse.
Er zijn toch genoeg donkere dames, en ook die er GEEN probleem mee hebben.Makkelijk gezegd als je blank bent. Ben altijd respectvol en vriendelijk maar toch vanaf je zegt ben vreemd van origine ist bye sorry alleen blanke mannen
Ja klopt maar de meeste vlaamse dames weigeren dat. gwn ik snap datDat is wel heel kort door de bocht. Ik ken heel wat dames waar je als niet blanke gewoon binnen mag. Ze moeten er uiteraard wel vertrouwen in hebben dat je hen respectvol behandeld, maar zij weigeren ook blanken waar ze dat vertrouwen niet bij hebben.
hangt ervan af wat u smaak isEr zijn toch genoeg donkere dames, en ook die er GEEN probleem mee hebben.
ik zie ook steeds meer donkere wandelaars, die zullen ook wel aan hun trekken komen
@Muchacho ik snap je, het is natuurlijk heel vervelend dat je als vriendelijke en respectvolle man wordt afgewezen alleen op je uiterlijk. Had het er toevallig nog afgelopen weekend met een dame over, ook zij weigert alle niet blanke mannen. In het begin liet ze wel hen toe, maar door het totale gebrek aan respect dat zij kreeg van deze kerels is ze daar mee gestopt.
Dit kun je toch niet omschrijven als racisme, het is meer gevolg van vervelende ervaringen. Wat zou jij doen als je haar was?
Overigens worden "blanke" mannen die een verkeerde indruk wekken ook gewoon geweigerd
Mijn smaak is ruim.Ja klopt maar de meeste vlaamse dames weigeren dat. gwn ik snap dat
hangt ervan af wat u smaak is
Makkelijk gezegd als je blank bent. Ben altijd respectvol en vriendelijk maar toch vanaf je zegt ben vreemd van origine ist bye sorry alleen blanke mannen
You cant have them all ..Jammer rotte apels heb je overal blanke mannen mannen met een ander huidskleur ach jah
Misschien wil ze geen mannen boven de 80?iedereen kan geweigerd worden voor wat of hoe dan ook ,en het waarom zullen we toch nooit weten.
ben onlangs als nette welopgevoede blanke vlaming geweigerd bij een van de enige vlaamse milf's die er nog zitten in villa tinto.
(nochtans vroeger vele keren bij haar een paar mooie momenten beleefd)
WAAROM??
Waarom is dit lachwekkend?Misschien wil ze geen mannen boven de 80?![]()
Marcel is van 1941 joh.Waarom is dit lachwekkend?
Als hij vroeger niet geweigerd werd is het wel vreemd nu toch geweigerd te worden, niet?
Ja maar als die de vorige keer niet geweigerd is... op die enkele dagen of maanden zal het verschil toch niet uitmaken al is het zoals ik zei beter geweigerd te worden dan een slechte service te krijgen en 50 euro verspilt te hebben.Marcel is van 1941 joh.
Ik ben ook nog nooit geweigerd. Ik heb wel zelf al eens geweigerd. Ik ben het zelf al wel eens afgebold toen ik geen goed gevoel had bij de kennismakingsbabbel. Als ik het gevoel heb geen goede service te krijgen, ga ik niet binnen, of ga ik soms zelfs geen babbeltje beginnen.Ik ben voorlopig nog nooit geweigerd geweest maar liever geweigerd worden en een andere dame kiezen dan een slechte service krijgen!
....kan je beter rechtstreeks door Ira laten inpilsen...dan ben je pas in de zevende hemel....Morgen weer tijd voor kinky avonturen bij jonge meesteres Ira. Eerst rond de middag wat inpilsen in de zevende hemel. Tussendoor wat rondjes lopen in den driehoek. Wat extra dirty sms'en naar Ira sturen ... en dan haar sletje zijn....
Loop er al heel de week geil voor...