Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
ter info voor de meeste panden is de huur met 50 euro per shift opgeslagen,en bij een aantal panden is er een boete systeem in het leven geroepen, half uur eerder stoppen en verwarming .licht,etc moet uit 😅 anders dokken
daarom waarschijnlijk vele zure gezichte achter het raam
 
De huur is niet met €50 opgeslagen, maar met €10. Er wordt inderdaad meer gehamerd op het zuinig zijn met energie. Lichten uit als je vertrekt, en weer aandoen als terugkomt. Niet de verwarming hoog opstoken en dan de ramen wagenwijd open zetten. En meer van dat soort dingen. Mij is nog niets bekend van boetes, wel van "dreigen" met "extra" huurverhogen.
 
Kan iemand die overdag wandelt even kijken of Alesya er weer is??? Heb dat namelijk van een medewandelaar vernomen!!!!

Helaas voor mij 1,5 uur rijden en ik kan niet altijd even voor de lol rijden.
Zij heeft laatst op Schippersstraat 14/3 en Verversrui 11 gestaan.

Graag vermelden als ze er is, ik ga dan gelijk de auto instappen haha!
 
Ik had wel begrepen dat er bij verschillende panden een half eerder gestopt diende te worden dus om 19.30 ipv 20.00 .
Maar ik weet niet of dat klopt.
Iedere verhuurder geeft op zijn eigen manier invulling aan de energiecrisis. Sommigen hebben een kleine huurverhoging doorgevoerd, anderen hameren voorlopig alleen nog maar op het zuinig en verstandig omgaan met de energie. Het is dus best mogelijk dat er ook zijn die de shifts een beetje ingekort hebben, maar daar heb ik nog geen concrete aanwijzingen voor.
 
De huur is niet met €50 opgeslagen, maar met €10. Er wordt inderdaad meer gehamerd op het zuinig zijn met energie. Lichten uit als je vertrekt, en weer aandoen als terugkomt. Niet de verwarming hoog opstoken en dan de ramen wagenwijd open zetten. En meer van dat soort dingen. Mij is nog niets bekend van boetes, wel van "dreigen" met "extra" huurverhogen.
nop huur is met 50 euro per shift opgeslagen
 
Misschien bij één van de kleine verhuurders. Bij een paar van de grote verhuurders is het €10, en er zijn ook verhuurders die zelfs nog geen verhoging hebben doorgevoerd. Een verhoging met €50 zou een stijging van 50% betekenen.
 
Misschien bij één van de kleine verhuurders. Bij een paar van de grote verhuurders is het €10, en er zijn ook verhuurders die zelfs nog geen verhoging hebben doorgevoerd. Een verhoging met €50 zou een stijging van 50% betekenen.
Eigenlijk is dat typisch voorbeeld van weinig economisch inzicht. Voor de dames is het moeilijk aan het worden om nog goed te verdienen. Als die huur nog hoger wordt, dan gaan er een aantal het opgeven met als gevolg lege ramen. 😉
 
Eigenlijk is dat typisch voorbeeld van weinig economisch inzicht. Voor de dames is het moeilijk aan het worden om nog goed te verdienen. Als die huur nog hoger wordt, dan gaan er een aantal het opgeven met als gevolg lege ramen. 😉
Een huurverhoging van 10 euro kan iedere dame opbrengen.

Heeft ze 4 klanten op een dag, dan is 200 euro nu 190 euro.

Heb je als DVP in het SKW GEMIDDELD geen 4 op een dag, ja, dan zal je service/prijs ondermaats zijn!

Voor betaalde seks geldt nog steeds: In de kamer DVP de baas, de klant beslist later of hij nog terugkeert!
 
Het is inderdaad geen vastgestelde prijs. Zij bepaald de prijs. Het is wel zo dat nagenoeg alle dames dezelfde prijzen hanteren.
Allereerst wil ik niet afdingen op 50 euro, maar nog steeds zijn er dames, die als je nee zegt, plotseling hun prijs laten zakken naar 40. Dan heb ik het gevoel: Ik mag niet afdingen, maar jij mag eerst 10 euro "meer" vragen.
Dan is mijn interesse ineens totaal verdwijnen!
 
Iedere dvp vraagt wat ze wilt. De standaardprijs is 50€ dat weet iedereen wel zeker. Zijn er dvp die het voor minder doen ? Zou kunnen maar daar heb ik geen weet van dus twijfel ik daar hard aan. Wat een dvp vraagt als je langer dan 20 minuten wilt blijven hangt van dvp tot dvp af. De ene vraagt 150€ voor 1 uur de andere vraagt 200 per uur. Van de extra's nog gezwegen dan die er bij komen. Wat de huurprijs van een raam betreft hangt ook weer af van de eigenaar v/h pand af. Betaal je per dag of betaal je per week. Daar zit dan ook weer verschil van prijs in ook al is het verschil niet zo groot. Reken maar tussen de 600 € en 700€ huur per week voor een pand per raam. De enige die zullen weten wat ze 100 % betalen voor hun raam zijn de dvp zelf. In deze gesloten wereld van prostitutie ga je zelden de waarheid weten. Iedereen maakt je wijs wat ze willen. Word er hier veel bullshit neer geschreven ? Waarschijnlijk wel zeker over de huurprijs en wat en hoeveel een dvp verdiend en over hun service. Een klant die een recensie neerschrijft daar zullen er ook wel tussen zitten die bij de haren getrokken zijn waarschijnlijk. En ja zo te zien zijn er klanten die in het SKW 24/24 rondlopen. De dvp kennen die mannen natuurlijk en geloof me ze geven er geen moer om. Want bezoeken ze een dvp ? Zelden gaan ze binnen bij een dvp. Iedereen is vrij om te gaan en staan waar hij of zij wil maar verkondig niets waar je geen weet van hebt.
 
Inderdaad bepaalt iedere dame zelf haar prijs, en is de standaardprijs 50 euro. Het is alom bekend dat een paar dames aan een lagere prijs werken. De gebruikelijke prijzen voor langere bezoeken zijn 100 euro voor een half uur, en 150 tot 200 euro voor een uur. Ook hier geven ze zelf weer invulling aan wat ze dan voor die prijs doen. Bij de ene dame krijg je alleen extra tijd, en nemen ze dus overal alleen meer tijd voor, en moet je voor extra's zoals PZC nog steeds bijbetalen. Bij anderen wordt het dienstenpakket uitgebreid, en zitten extra's zoals PZC dan in de prijs inbegrepen.

100 euro per shift per dag, dus 700 euro per week was de meest voorkomende huurprijs per week. Die is nu verhoogd naar 110/dag 770/week euro. Bij de grootste verhuurder krijgen ze korting als ze voor de hele week vooruit betalen. Bij vooruit betaling moesten ze 500/week betalen, en dat is nu 550 euro. Als je van zowel de dame als de verhuurder of zijn personeel dezelfde bedragen hoort, mag je aannemen dat ze kloppen.

Zo gesloten is de prostitutiewereld nu ook weer niet. Wel naar buiten wordt er niet zo veel over gesproken, maar binnen het wereldje wordt er heel veel gepraat en rond verteld. zo praten de dames onderling minstens even veel over ons, dan wij over hun. De meeste dames weten dan ook vaak al op voorhand wat voor soort klant ze voor hun raam hebben staan, of voor wie ze wat extra moeite moeten doen om binnen te krijgen omdat het een vriendelijk en respectvol persoon is, of gewoon goed betaalt. En welke mannen ze beter buiten de deur kunnen houden omdat ze "lastig" zijn en/of een gebrek aan respect hebben. Ze weten ook wie er wel altijd rondlopen maar nooit ergens binnen gaan, en hun dus alleen van hun werk houden als ze een praatje willen komen maken. En ze zullen deze mannen dus ook zoveel mogelijk negeren.

Recensies zijn altijd een persoonlijke mening, en daar moet je nooit volledig op afgaan, want jouw ervaring kan altijd anders zijn door oa een betere klik, of juist het ontbreken van die klik. Er zijn ook recensie's bij die je niet met korreltje zout, maar met een pak zout moet nemen, en waar de fantasie van de schrijver duidelijk op hol geslagen is.

Je moet inderdaad alleen schrijven wat je weet, en niet wat je DENKT te weten. Ik lees wel eens uitspraken waarvan duidelijk is dat ze de klok hebben horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt.

ikzelf ben niet continu in het skw te vinden, maar kom er wel minstens 1 of 2 keer per week, en bezoek ook 9 van de 10 keer een dame. Ook ga ik dan wat eten en drinken, en ik onderhoud mijn contacten met de mensen die in de buurt wonen en/of werken, en met het personeel van de verhuurders, en uiteraard ook met de dames zelf.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan