Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Leer lezen jongen! Ik schrijf toch dat het GEEN onzin is dat het s'avonds triestig is wat voor soort volk er rondloopt! En tijdens de dag loop ik wel veel rondjes en kies ik iemand uit. Alleen s'avonds loop ik er niet graag rondjes wegens het hopeloze volk dat er rondloopt!! Daarom neuken en wegwezen. DUIDELIJK zo
Mijn excuses ik heb inderdaad te snel gelezen, u zei inderdaad geen.
 
Het is redelijk rustig wat de bezetting betreft, maar zeker niet triest. Wat wel triest is, is het asociale volk dat er laat op de avond en midden in de nacht rond loopt. Daarom dat ik liever overdag wandel, en als ik al eens de avond doe, dat ik dan uiterlijk 23u00 weg ben.
 
Het is redelijk rustig wat de bezetting betreft, maar zeker niet triest. Wat wel triest is, is het asociale volk dat er laat op de avond en midden in de nacht rond loopt. Daarom dat ik liever overdag wandel, en als ik al eens de avond doe, dat ik dan uiterlijk 23u00 weg ben.
Zo denken er veel over , behalve een paar van die…………
 
Hahaha afgelopen zaterdag had ik een afspraak met een dame. Terwijl ik aangelopen kwam zag ik al van een afstand dat er een kleine kansenparel vervelend voor haar raam bleef staan terwijl hij niet binnen mocht. Toen de ze de deur opende voor mij (hij dacht natuurlijk voor hem) en ik hem voorbij stapte werd hij toch een partij wild. Woest met zijn armpjes zwaaiend is ie er toch vandoor gegaan. Het zal mij benieuwen of hij al de leeftijd had van iemand die zijn ballen scheert. Daar sta je dan.. als een kleine opgeschoren champignon jezelf voor schut te zetten in het openbaar.C88DABAF-0372-4711-AD69-A7AD6023AC50.jpeg
 
Veel van haar vaste klanten kunnen pas s'avonds komen . Ze werkt veel op afspraak , zodat ze da hopeloos volk dat er s'avonds rondhangt niet nodig heeft
Vroeger werkte in de dagdienst. Dan zullen toch vele vaste klanten dagwandelaars zijn!
Ze wil geen visueel contant met enkele personen , die overdag vaak aanwezig zijn!
 
Laatst bewerkt:
Ik wandel vaker overdag dan na 20uur, maar als ik toch tot uiterlijk 01.00 aanwezig ben, zie ik wel, dat er groepjes zich hinderlijk gedragen t.a.v. de DVP's, maar dit ook 3 en 7 jaren voorheen ook zo! Dit verergert in aantal niet!

Toch zou ook de politie - in vaak in burger rondloopt - deze groepjes onverwachts aanspreken, en hun ID vragen!
Ik denk, dat velen dan al "vrijwillig" vertrekken, anders maar met zachte dwang!
Dit heb ik echter nog NOOIT gezien, wel dat ze personen aanspreken, als die hun sigerettenpeuk op straat gooien!
Dan denk ik, je kan van ons belastinggeld veel nuttigere zaken aandacht geven!
 
Hahaha afgelopen zaterdag had ik een afspraak met een dame. Terwijl ik aangelopen kwam zag ik al van een afstand dat er een kleine kansenparel vervelend voor haar raam bleef staan terwijl hij niet binnen mocht. Toen de ze de deur opende voor mij (hij dacht natuurlijk voor hem) en ik hem voorbij stapte werd hij toch een partij wild. Woest met zijn armpjes zwaaiend is ie er toch vandoor gegaan. Het zal mij benieuwen of hij al de leeftijd had van iemand die zijn ballen scheert. Daar sta je dan.. als een kleine opgeschoren champignon jezelf voor schut te zetten in het openbaar.Bekijk bijlage 73660
Ik ben ooit zelfs eens bij een dame binnen gestapt om haar van zo een irritant figuur van af te helpen. Het was een dame die ik in die periode vaak bezocht. Ze bedankte me uitgebreid en zei me dat ik haar niet perse hoefde te bezoeken, maar toen ik bij haar binnen stond toch mee naar de kamer gegaan. :D
 
Ik wandel vaker overdag dan na 20uur, maar als ik toch tot uiterlijk 01.00 aanwezig ben, zie ik wel, dat er groepjes zich hinderlijk gedragen t.a.v. de DVP's, maar dit ook 3 en 7 jaren voorheen ook zo! Dit verergert in aantal niet!

Toch zou ook de politie - in vaak in burger rondloopt - deze groepjes onverwachts aanspreken, en hun ID vragen!
Ik denk, dat velen dan al "vrijwillig" vertrekken, anders maar met zachte dwang!
Dit heb ik echter nog NOOIT gezien, wel dat ze personen aanspreken, als die hun sigerettenpeuk op straat gooien!
Dan denk ik, je kan van ons belastinggeld veel nuttigere zaken aandacht geven!
Toch spreekt de politie ze wel eens aan, maar dan krijgen ze vaak een grote bek van dat volk en beschuldigingen van discriminatie en dergelijke. En ze zijn de volgende dag gewoon weer terug en gaan gewoon verder met hun irritante gedrag. Het is inderdaad ook niet iets van de laatste jaren. Dat soort volk liep er zelfs 20 jaar geleden ook al rond.
 
Het is inderdaad ook niet iets van de laatste jaren. Dat soort volk liep er zelfs 20 jaar geleden ook al rond.
Klopt. Vroeger was het m.i. zelfs vaak erger. Ik wandel vaak 's nachts en kom nooit problemen tegen. De politie is ook zichtbaar en onzichtbaar aanwezig.
Een rosse buurt trekt steeds wel wat onguur volk aan. Maar ik denk (beter: weet) dat het SKW tot de veiligste en properste wandelgebieden behoort, 24/24.
 
Klopt. Vroeger was het m.i. zelfs vaak erger. Ik wandel vaak 's nachts en kom nooit problemen tegen. De politie is ook zichtbaar en onzichtbaar aanwezig.
Een rosse buurt trekt steeds wel wat onguur volk aan. Maar ik denk (beter: weet) dat het SKW tot de veiligste en properste wandelgebieden behoort, 24/24.
Ja , ik voel mij niet onveilig maar hou niet van da volk dat er s'avonds/s'nachts rondloopt
 
Toch spreekt de politie ze wel eens aan, maar dan krijgen ze vaak een grote bek van dat volk en beschuldigingen van discriminatie en dergelijke. En ze zijn de volgende dag gewoon weer terug en gaan gewoon verder met hun irritante gedrag.
Dan heeft de politie haar gezag verloren! Te triest om dit te moeten constateren.
Actieplan opstellen: Vaak en met veel mankracht optreden. Veel ID-checks doen! Vinden ze niet prettig!
Moeten we dan vaststellen, dat ze enkel hun rondjes rijden in het SKW om te gluren naar de werkende DVP's.
 
Klopt. Vroeger was het m.i. zelfs vaak erger. Ik wandel vaak 's nachts en kom nooit problemen tegen. De politie is ook zichtbaar en onzichtbaar aanwezig.
Een rosse buurt trekt steeds wel wat onguur volk aan. Maar ik denk (beter: weet) dat het SKW tot de veiligste en properste wandelgebieden behoort, 24/24.
Ik heb zelf ook nooit problemen ondervonden. Ook vroeger niet toen ik nog wel laat wandelde. De politie is inderdaad zowel zichtbaar als onzichtbaar aanwezig. Skw is inderdaad erg veilig en proper.
 
Dan heeft de politie haar gezag verloren! Te triest om dit te moeten constateren.
Actieplan opstellen: Vaak en met veel mankracht optreden. Veel ID-checks doen! Vinden ze niet prettig!
Moeten we dan vaststellen, dat ze enkel hun rondjes rijden in het SKW om te gluren naar de werkende DVP's.
Het is met de politie zoals overal. Ze worden overal met argusogen in de gaten gehouden. En dat schorem durft hun zelfs aan te klagen als ze niets fout doen. Ze doen echter nog steeds veel goed werk, want dat tuig houd er niet van als er politie in de buurt is. Velen vertrekken dan toch, of houden zich een stuk rustiger.
 
Ja , ik voel mij niet onveilig maar hou niet van da volk dat er s'avonds/s'nachts rondloopt
Ik erger me meer aan die stinkende pisbakken waarvan zondagavond 'den afvoer' dan nog bleek verstopt te zitten dan aan het volk dat er rondloopt.
Er is een uitgebreid camerasysteem en regelmatige politiecontroles die STEEDS de meest luidruchtige pipo's eruit plukken.
Je begrijpt wel welke richting ik uitga?
Ik ben in skw voor de dames, niet voor het volk dat er rondloopt.

Gisteren was ik ook zeer laat in skw. Inderdaad liep er wel wat onguur volk rond, was er wel een wietgeur te bespeuren (who cares, geen probleem mee, we leven anno 2022, ja was er zelfs een verslaafde idioot zittend op straat aan het roepen (of iets dat er op moest klinken...). Ik negeer alles en blijf me er superveilig voelen. Ik ga voor de dames. De rest interesseert me niet. Geen reden weg te blijven uit skw.
Die types zie je overal, heeft niets specifieks met skw te maken. Er was jawel regelmatig politiepatrouille die stelselmatig de meest 'zatte klojo's' aanspraken het rustiger aan te doen (waren dan nog Belgen die volgens hen de 1ste keer in skw wandelden...). 1 van die flikken was een grote blonde dame, eentje waar je beter geen problemen mee zoekt :) Ik zag ze meermaals in de straten. Ze komt vooral zeer strikt over. Zo hoort het.

Door verlofperiode (eindelijk) eens de dagshift kunnen bewonderen. Normaal ben ik er enkel 's avonds op regelmatige basis.
Het viel me op dat vele ramen leeg bleken met een zeer beperkt aantal wandelaars. Misschien net na het weekend steeds rustiger?
Aangezien ik gisteren mijn kruit reeds verschoten had (en even op adem wou komen;)) nergens binnengestapt.

2 dames spraken me weliswaar aan: thv VT11 zat een kleine blonde jongedame, iets naar achter 'verscholen'. Iemand idee wie dit zou kunnen zijn? Ik vond alvast geen recensie na wat zoekwerk. Zij kwam over als 'het rustige type' waar ik steeds naar op zoek ben.

Thv VT 2 zat een dame Suzanna genaamd (dank u naambordje!), haar recensie vond ik reeds terug (dank u medewandelaar!). Ze kwam vooral zeer sociaal/spontaan over, iets dat me sneller over de streep trekt. Ik ben niet het type wandelaar die enkel zijn broek laat zakken. Het sociale maakt het wat aangenamer.
1 van beide dames mag me 1 dezer dagen verwachten.

Ondanks een rustig skw vandaag vind je nog steeds perfect waarom we er zijn, niet?
 
Op (ik dacht) Vierlingstraat 2/3 zat altijd een dame met kinky kleding (leer, latex, heels) zwart haar en vol tattoos, ik weet haar naam niet en heb haar afgelopen weken niet meer gezien. Iemand enig idee of ze en wanneer ze terug komt en wie het is ?
 
Vingerlingstraat 2 bestaat niet. Je zult dus waarschijnlijk 6/2 bedoelen. Dat is Anna. Volgens mij is ze momenteel met verlof. Ze heeft een topic. Dus zoek dat even op en lees de ervaringen van andere wandelaars.
 
Ik heb zelf nooit problemen ondervonden of onveilig gevoeld. Ja er lopen wat ongure types, maar dat heb je in prostitutiegebied en een grote stad als Antwerpen met een hoop immigratie van mensen met andere normen en waarden.

Irriteer me wel steeds meer aan die citytours op fietsen of steps en van die meidengroepen. Hebben er niks te zoeken, wordt steeds meer een toeristische attractie zoals de Wallen...
 
Anna zou tegen het einde van deze week haar werk hervatten.
Maar Anna is blond en heeft geen zwart haar zoals @Pietpiraat beschreef.
Ik denk dat een andere dame bedoeld wordt. Tot voor corona zat er een andere sm dame. Ik ben even haar naam kwijt. Is niet meer terug gekomen. Is dit niet dame waar pietpiraat naar verwijst? Opgezocht: ze noemde Vera.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat een andere dame bedoeld wordt. Tot voor corona zat er een andere sm dame. Ik ben even haar naam kwijt. Is niet meer terug gekomen. Is dit niet dame waar pietpiraat naar verwijst?
Ik denk ook dat hij een andere dame bedoeld, maar als hij het exacte adres al niet meer weet...
De enige dame die ik aan zijn beschrijving kan matchen is Maya, Vingerling 12.
 
Ik denk dat een andere dame bedoeld wordt. Tot voor corona zat er een andere sm dame. Ik ben even haar naam kwijt. Is niet meer terug gekomen. Is dit niet dame waar pietpiraat naar verwijst? Opgezocht: ze noemde Vera.
vera is inderdaad al lang weg, maar ook zij had volgens mij niet of nauwelijks tattoos.
 
Weet iemand of Roxy Schippersstraat 19 aanwezig is?
Ben een dezer in de buurt en zou haar nog eens zonder condoom willen gaan volspuiten!
Ik heb vernomen dat meer en meer dames deze service beginnen aanbieden na de forse stijging van de huurprijzen voor een neukhok en de terugloop van klanten.
Ik weet dat dit bij sommigen gevoelig ligt maar laten we rekening houden met de REALITEIT!
Iemand leuke tips, liefst jong en niet te duur.
Ook dames die zich in de mond laten spuiten, maar nooit duurder dan €50. Want meer is dat niet waard gezien de inflatie.
Man,man,man toch...
Omdat sommige meisjes het nu wat moeilijker hebben, wil je daar volop van profiteren....
Sorry, maar ik vind je post best intriest...
 
Terug
Bovenaan Onderaan