Raad eens beste soebers wie er donderdagnacht op VT 49 (VR) stond te blinken? Jaaaa de antwerps marokkaanse hoer Manar. Wie kent haar nog?
Aan mij heeft het brave meisje geen klant meer maar wat een kont heeft die?

Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenRaad eens beste soebers wie er donderdagnacht op VT 49 (VR) stond te blinken? Jaaaa de antwerps marokkaanse hoer Manar. Wie kent haar nog?
Aan mij heeft het brave meisje geen klant meer maar wat een kont heeft die?
nou ze staat best al een tydje op vt 49Het was toch al een tijdje geleden dat ik haar nog gezien had coplikker.
Maar Ruizinho kan mis zijn.
Had Manar ook al lange tijd niet meer gezien. Bij mijn laatste bezoek vertelde ze me ook dat ze ermee ging kappen.Het was toch al een tijdje geleden dat ik haar nog gezien had coplikker.
Manar is lange tijd was geweest, maar staat inmiddels al een paar maanden op VT 49.Het was toch al een tijdje geleden dat ik haar nog gezien had coplikker.
Manar vertelt ieder jaar of iedere 2 jaar dat ze er .een stopt, maar begint steeds opnieuw.Had Manar ook al lange tijd niet meer gezien. Bij mijn laatste bezoek vertelde ze me ook dat ze ermee ging kappen.
Maar blijkbaar kan ze de hitsige dekstieren uit het SKWA niet missen, of anders mist ze ...
echt een maghrebiaans varkentje ,mijn maat bezoekt haar altijd wanneer ze aanwezig isin begin was ze nog super slank nu dinosaurus![]()
Ben ik ook benieuwd naar. Kijkt altijd zo zuur en dat hield mij tot nu tegen om bij haar binnen te stappen…Iemand ervaring met de zwarte meisje met grote borsten op VVR 7/1 in de dag?
Bedoel je dat licht zwart meisje met bikini outfitje? Ze is Dominicaanse volgens mij en staat toch al een aantal jaar in het SKW mooi te wezen want een mooi kind is het zeker. Ik meen me te herinneren haar ooit eens bezocht te hebben maar dat was jammer genoeg een tegenvaller. What you see is effectief what you get. Weinig beleving van haar kant waardoor je niet echt met een goed gevoel buiten stapt. Haar borsten lijken naturel maar zijn wel van het betere opspuitwerk, met siliconen gevuld dus. Misschien is de service ondertussen verbetert.Iemand ervaring met de zwarte meisje met grote borsten op VVR 7/1 in de dag?
Kan niks vinden helaasGewoon even zelf de zoekopdracht gebruiken. Dan heb je haar zo gevonden.
Alleen in titels en Alleen in dit forum. Dan is de naam Erika voldoende.Ga naar zoeken en druk dan op het tandwieltje in de zoekbalk. In dat menu selecteer je 'zoek alleen in titels' en zoek je op 'erika verversrui'.
Zoals Ruiz zegt: te mijden. Mooi kind, dat wel, maar eens je binnen bent is het een koude vis. Aan haar borsten komen mag niet, als je na het eerste standje wil wisselen, zegt ze: "this is the last one". Ze geeft vanaf het begin de indruk dat je niet welkom bent. Herhalingsgevaar 0,0.Iemand ervaring met de zwarte meisje met grote borsten op VVR 7/1 in de dag?