Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe later hoe gekleurder en meer aangeschoten het volk, dames dan ook niet blij, grimmige sfeer vaak, zoeken ook vaak ruzie als je als man alleen loopt.
Ik loop er steeds alleen, nog nooit heeft er 's avonds iemand ruzie met mij gezocht. Ook overdag niet.
Ik laat iedereen gerust en iedereen laat mij gerust .
 
Was gisteren wat aan het wandelen en zag een heel kleine dame zitten recht over de uitgang van Villa Tinto op de Verversrui. Ik vermoed dat het adres Verversrui 22/3 is. Iemand ervaring mee?
Heb je een beschrijving van de dame ? Op verversrui 22 staat de laatste weken enkel maya in het pand en die staat eigenlijk op 22/4 , zij is niet zo heel klein !
In het pand er links van op nr 24/1 staat wel de kleinere Bianca met het kruisje tussen haar borsten getatoeëerd! Van beide dames bestaat er een topic die je kan nalezen en waar je dan wel zal uit geraken of het een van de dames betreft !
Dit betreft de nachtshift , over de dagshift kan ik jou geen info geven
 
Hoe later hoe gekleurder en meer aangeschoten het volk, dames dan ook niet blij, grimmige sfeer vaak, zoeken ook vaak ruzie als je als man alleen loopt.
Vreemde uitspraak. NOOIT heb ik problemen 's avonds in skw. Superveilig.
Grimmige sfeer? Zie ik ook niets van terug. Enkel wat meer groepjes die rondwandelen.
 
Laura heeft nu in de VT veel meer klanten dan voorheen op SS 35. Verhuizing is een verstandige keuze van haar!
Inderdaad veel bezet. Haar overbuurvrouw VT 35 trouwens ook. Deze 2 dames hebben naar mijn mening meeste klanten op een avond in VT.
Zoals eerder vermeld zal Laura terug verhuizen naar een andere VT locatie als Jennifer uit verlof komt. Dit is reeds jaren de vaste kamer van deze Braziliaanse schoonheid.
 
Inderdaad veel bezet. Haar overbuurvrouw VT 35 trouwens ook. Deze 2 dames hebben naar mijn mening meeste klanten op een avond in VT.
Zoals eerder vermeld zal Laura terug verhuizen naar een andere VT locatie als Jennifer uit verlof komt. Dit is reeds jaren de vaste kamer van deze Braziliaanse schoonheid.
😅 yeah right,valt allemaal wel mee ,staan genoeg in het raam te wachten,maarja als er weinig dames zijn gaan de slechte ook werk hebben😅 gemoet ergens toch uw kwakske kwijt
 
En het is gezond.
https://www.10000stappen.nl/

https://10000stappen.gezondleven.be/

Hte bijgevoegde kaartje geeft aan dat een eenvoudige lus (SS, VL, VR, VT en weer terug naar begin SS) ongeveer 350 meter is, 2 lussen zijn dus 700 meter.
Paslengte is natuurlijk een beetje per persoon afhankelijk maar laat ons zeggen 70 cm (al zal het met het slenteren wat we vaak doen wat minder zijn maar we houden er een sportief tempo op na) (stevig doorlopen is ca 80 cm. De mythe van een afstand meten met afpassen a 1 meter zal ik meteen doorprikken, in de praktijk houdt niemand dat lang vol). Dus 2 lussen is 1000 passen. Waaruit volgt dat je met 20 lussen al aan je 10.000 passen bent.

En je bent gekend al voyeur, dat dan wel.
(y) Mijn dokter raadt ook altijd aan om regelmatig te gaan wandelen (en het moet toch niet altijd een boswandeling zijn ?)
Stappen is inderdaad voor iedereen gezond, zeker ook voor mannen die vreemd"gaan" 😜
 
Wandelen is voor mij ook niet online een afspraak maken. Mijn favoriete dames heb ik door te Wandelen leren kennen, en dan hun nummer gekregen. Als ik zeker wil zijn om évan hun te kunnen bezoeken dan maak ik op voorhand een afspraak, en anders kijk ik ter plaatse wie me aanstaat en waar ik binnen stappen.

Ik ben ook een aantal keren in Den Haag gaan stappen, maar telkens zonder bezoekje terug naar huis gereden.
Zo'n jaar geleden ben ik ook eens gaan neuzen in Den Haag. Was me dat een afknapper. Een erg kleine buurt. In niks te vergelijken met wat Antwerpen biedt.
 
Zo'n jaar geleden ben ik ook eens gaan neuzen in Den Haag. Was me dat een afknapper. Een erg kleine buurt. In niks te vergelijken met wat Antwerpen biedt.
Zo klein is die buurt nou ook weer niet. Natuurlijk is de bezetting niet meer hetzelfde als vroeger, maar dat geldt voor alle raambuurten.
Ik weet dat een aantal dames tijdens de laatste lockdown in Antwerpen werkte en direct na heropening weer terug was in Den Haag.
 
Hoe is de bezetting rond 6-7 in de ochtend ? Is dit een tussenperiode waarbij de nacht al weg is en de dag nog moet aankomen ? Of toch wel de moeite (relatief voor deze periode) ?
 
Wat Janus schrijft is wel waar, op het vorig forum vonden Nederlanders de Antwerpse buurt de beste raambuurt van West Europa, dit heeft hij niet uit zijn duim gezogen!
Mocht ik wat dichter wonen kwam ik nog meer langs!
Raambuurten is idd overal niet meer hetzelfde maar het meest aangename om te wandelen.
 
Hoe is de bezetting rond 6-7 in de ochtend ? Is dit een tussenperiode waarbij de nacht al weg is en de dag nog moet aankomen ? Of toch wel de moeite (relatief voor deze periode) ?
Er zullen wel wat dames zijn, maar verwacht er niet al te veel van. Ergens midden in de nacht zullen de meesten al naar huis vertrekken. Bovendien moeten ze tussen 7 en 8 uur uit hun kamer zijn vanwege de shiftwissel.
 
Heb je een beschrijving van de dame ? Op verversrui 22 staat de laatste weken enkel maya in het pand en die staat eigenlijk op 22/4 , zij is niet zo heel klein !
In het pand er links van op nr 24/1 staat wel de kleinere Bianca met het kruisje tussen haar borsten getatoeëerd! Van beide dames bestaat er een topic die je kan nalezen en waar je dan wel zal uit geraken of het een van de dames betreft !
Dit betreft de nachtshift , over de dagshift kan ik jou geen info geven
Dankjewel!
 
Hoe is de bezetting rond 6-7 in de ochtend ? Is dit een tussenperiode waarbij de nacht al weg is en de dag nog moet aankomen ? Of toch wel de moeite (relatief voor deze periode) ?
Ik ben 2 keer heel vroeg in de voormiddag gaan piepen in het SKW. En ik moet zeggen: er was zowat niks te beleven rond 6 à 7 uur. Een tiental meisjes aan de vitrines? Dat moet het zowat geweest zijn. Wel veel op en afgeloop van heren met dikke auto's die hun 'nachtdames' kwamen ophalen. Wie beweert dat pooierschap grotendeels tot het verleden behoort zit er naast.
 
Ik loop er steeds alleen, nog nooit heeft er 's avonds iemand ruzie met mij gezocht. Ook overdag niet.
Ik laat iedereen gerust en iedereen laat mij gerust .
Zo hoort het ook beste medewandelaar. Ik ben van Kortrijk en als ik er een dagje van maak dat bezie ik het als een evenement bezoeken. Een pintje hier, een frietje daar, binnenwippen bij een meisje en dan eens naar de Grote Markt of Groenplaats. En dan terugkeren. Want dan zijn er vaak reeds andere meisjes. En dan wip ik nog eens. En als je je gedraagt dan kom je nooit bedrogen uit. Nog nooit ruzie gehad. Al heb ik wel een tikkeltje heimwee naar de tijd van vroeger. Toen alles nog groezeliger was. Zelfs in zogezegde gewone huizen zonder lichtjes kwam een dame wel eens aan het raam piepen. Er waren ook veel meer café's. Zelfs het beruchte Falconplein had wel iets met al die 'boetieks'. Nu is het plein netjes en té afgeborsteld. Dat vind ik ook van de 3 straten en Villa Tinto. Vooral Villa Tinto valt me niet al te best mee. Al die ramen zo dicht bij elkaar bijeengekleefd in die lange gang. Soms heb je niet eens de kans om de meisjes te bewonderen. En als je 4 of 5 keer passeert dan heb ik het al meegemaakt dat sommigen ostentatief hun hoofd keren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan