Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja, een droom voor elke man. Maar ik moet er niet mee thuis komen....
Dus ik wandel rustig verder zoals ik al 40 jaar doe.
En we dromen verder. Immers wandelen is fysiek genot,
En het is gezond.
https://www.10000stappen.nl/

https://10000stappen.gezondleven.be/

Hte bijgevoegde kaartje geeft aan dat een eenvoudige lus (SS, VL, VR, VT en weer terug naar begin SS) ongeveer 350 meter is, 2 lussen zijn dus 700 meter.
Paslengte is natuurlijk een beetje per persoon afhankelijk maar laat ons zeggen 70 cm (al zal het met het slenteren wat we vaak doen wat minder zijn maar we houden er een sportief tempo op na) (stevig doorlopen is ca 80 cm. De mythe van een afstand meten met afpassen a 1 meter zal ik meteen doorprikken, in de praktijk houdt niemand dat lang vol). Dus 2 lussen is 1000 passen. Waaruit volgt dat je met 20 lussen al aan je 10.000 passen bent.

En je bent gekend al voyeur, dat dan wel.

Bijlagen

• screenshot-www.google.nl-2023.01.09-23_08_12.png
    screenshot-www.google.nl-2023.01.09-23_08_12.png
    572 KB · Weergaven: 11
Laatst bewerkt:
Euhmm blank, skinny, mix rustig en wild en gfe vooral :)
Up to you uiteraard! Zeer lieve rustige jongedame.

Dat is idd Laura, ik heb ze meerdere keren bezocht, is een topdame!
Dat ze zeer populair en dikwijls bezet is zegt genoeg, als je interesse heb om ze te bezoeken, zeker doen!

Volgens haar (nieuwe) advertentie is ze Grieks, maar ze is gewoon Roemeens en 28 jaar, geen 22 en wel roker in plaats van niet mocht je daar belang aan hechten.
Dankjewel lievadibas , een van de volgende keren zal ik haar eens een bezoekje brengen

Hoe later hoe gekleurder en meer aangeschoten het volk, dames dan ook niet blij, grimmige sfeer vaak, zoeken ook vaak ruzie als je als man alleen loopt.
Ik loop er steeds alleen, nog nooit heeft er 's avonds iemand ruzie met mij gezocht. Ook overdag niet.
Ik laat iedereen gerust en iedereen laat mij gerust .

Was gisteren wat aan het wandelen en zag een heel kleine dame zitten recht over de uitgang van Villa Tinto op de Verversrui. Ik vermoed dat het adres Verversrui 22/3 is. Iemand ervaring mee?
Heb je een beschrijving van de dame ? Op verversrui 22 staat de laatste weken enkel maya in het pand en die staat eigenlijk op 22/4 , zij is niet zo heel klein !
In het pand er links van op nr 24/1 staat wel de kleinere Bianca met het kruisje tussen haar borsten getatoeëerd! Van beide dames bestaat er een topic die je kan nalezen en waar je dan wel zal uit geraken of het een van de dames betreft !
Dit betreft de nachtshift , over de dagshift kan ik jou geen info geven

Hoe later hoe gekleurder en meer aangeschoten het volk, dames dan ook niet blij, grimmige sfeer vaak, zoeken ook vaak ruzie als je als man alleen loopt.
Vreemde uitspraak. NOOIT heb ik problemen 's avonds in skw. Superveilig.
Grimmige sfeer? Zie ik ook niets van terug. Enkel wat meer groepjes die rondwandelen.

Laura heeft nu in de VT veel meer klanten dan voorheen op SS 35. Verhuizing is een verstandige keuze van haar!
Inderdaad veel bezet. Haar overbuurvrouw VT 35 trouwens ook. Deze 2 dames hebben naar mijn mening meeste klanten op een avond in VT.
Zoals eerder vermeld zal Laura terug verhuizen naar een andere VT locatie als Jennifer uit verlof komt. Dit is reeds jaren de vaste kamer van deze Braziliaanse schoonheid.

Inderdaad veel bezet. Haar overbuurvrouw VT 35 trouwens ook. Deze 2 dames hebben naar mijn mening meeste klanten op een avond in VT.
Zoals eerder vermeld zal Laura terug verhuizen naar een andere VT locatie als Jennifer uit verlof komt. Dit is reeds jaren de vaste kamer van deze Braziliaanse schoonheid.
😅 yeah right,valt allemaal wel mee ,staan genoeg in het raam te wachten,maarja als er weinig dames zijn gaan de slechte ook werk hebben😅 gemoet ergens toch uw kwakske kwijt

En het is gezond.
https://www.10000stappen.nl/

https://10000stappen.gezondleven.be/

Hte bijgevoegde kaartje geeft aan dat een eenvoudige lus (SS, VL, VR, VT en weer terug naar begin SS) ongeveer 350 meter is, 2 lussen zijn dus 700 meter.
Paslengte is natuurlijk een beetje per persoon afhankelijk maar laat ons zeggen 70 cm (al zal het met het slenteren wat we vaak doen wat minder zijn maar we houden er een sportief tempo op na) (stevig doorlopen is ca 80 cm. De mythe van een afstand meten met afpassen a 1 meter zal ik meteen doorprikken, in de praktijk houdt niemand dat lang vol). Dus 2 lussen is 1000 passen. Waaruit volgt dat je met 20 lussen al aan je 10.000 passen bent.

En je bent gekend al voyeur, dat dan wel.
(y) Mijn dokter raadt ook altijd aan om regelmatig te gaan wandelen (en het moet toch niet altijd een boswandeling zijn ?)
Stappen is inderdaad voor iedereen gezond, zeker ook voor mannen die vreemd"gaan" 😜

Wandelen is voor mij ook niet online een afspraak maken. Mijn favoriete dames heb ik door te Wandelen leren kennen, en dan hun nummer gekregen. Als ik zeker wil zijn om évan hun te kunnen bezoeken dan maak ik op voorhand een afspraak, en anders kijk ik ter plaatse wie me aanstaat en waar ik binnen stappen.

Ik ben ook een aantal keren in Den Haag gaan stappen, maar telkens zonder bezoekje terug naar huis gereden.
Zo'n jaar geleden ben ik ook eens gaan neuzen in Den Haag. Was me dat een afknapper. Een erg kleine buurt. In niks te vergelijken met wat Antwerpen biedt.

Terug
Bovenaan Onderaan