Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEn het is gezond.Tja, een droom voor elke man. Maar ik moet er niet mee thuis komen....
Dus ik wandel rustig verder zoals ik al 40 jaar doe.
En we dromen verder. Immers wandelen is fysiek genot,
Moeilijke vraag: iedere wandelaar heeft eigen voorkeur en andere toppers...Welke toppers zijn er actief in de avond?
Euhmm blank, skinny, mix rustig en wild en gfe vooralMoeilijke vraag: iedere wandelaar heeft eigen voorkeur en andere toppers...
Blank/zwart, dik/skinny/, rustig/wild, suck en fuck/varianten?
Euhmm blank, skinny, mix rustig en wild en gfe vooral![]()
VT 32 of 33 staat sinds deze week ook terug een ouwe gekende skinny jongedame (net uit verlof) die een goede service geeft.Euhmm blank, skinny, mix rustig en wild en gfe vooral![]()
Dankjewel lievadibas , een van de volgende keren zal ik haar eens een bezoekje brengenDat is idd Laura, ik heb ze meerdere keren bezocht, is een topdame!
Dat ze zeer populair en dikwijls bezet is zegt genoeg, als je interesse heb om ze te bezoeken, zeker doen!
Volgens haar (nieuwe) advertentie is ze Grieks, maar ze is gewoon Roemeens en 28 jaar, geen 22 en wel roker in plaats van niet mocht je daar belang aan hechten.
Ja aan de foto's te zien is zij het![]()
Laura top lady.prive antwerp
Hello, dears, I am here to please you and I am very eager to meet you, for more details contact meold.redlights.be
Stikt van de Nederlanders met name overdags, de salesmanagers etc, blijven ook vaak langer binnen, en je ziet het ook aan de vele nederlandse kentekens van geparkeerde autos. In de avond/nacht meestal wat minder.Wie weet, maar ik ben echt niet de enige nederlander die vaak in het skw komt.
Hoe later hoe gekleurder en meer aangeschoten het volk, dames dan ook niet blij, grimmige sfeer vaak, zoeken ook vaak ruzie als je als man alleen loopt.Is het skw goed te doen in de nacht? Hoe zit het met de 'bezoekers' snachts?
En het leukste meisje is een nachtmeisjeNog nooit problemen gehad, en loop al een dertigtal jaar in SKW rond.
Zatten gewoon negeren.
Ik loop er steeds alleen, nog nooit heeft er 's avonds iemand ruzie met mij gezocht. Ook overdag niet.Hoe later hoe gekleurder en meer aangeschoten het volk, dames dan ook niet blij, grimmige sfeer vaak, zoeken ook vaak ruzie als je als man alleen loopt.
ik heb me nog nooit onveilig gevoeld , hoe laat dan ook.Ik loop er steeds alleen, nog nooit heeft er 's avonds iemand ruzie met mij gezocht. Ook overdag niet.
Ik laat iedereen gerust en iedereen laat mij gerust .
Heb je een beschrijving van de dame ? Op verversrui 22 staat de laatste weken enkel maya in het pand en die staat eigenlijk op 22/4 , zij is niet zo heel klein !Was gisteren wat aan het wandelen en zag een heel kleine dame zitten recht over de uitgang van Villa Tinto op de Verversrui. Ik vermoed dat het adres Verversrui 22/3 is. Iemand ervaring mee?
Laura heeft nu in de VT veel meer klanten dan voorheen op SS 35. Verhuizing is een verstandige keuze van haar!Dankjewel lievadibas , een van de volgende keren zal ik haar eens een bezoekje brengen
Raar. Nog nooit meegemaakt dat iemand ruzie zoekt.Hoe later hoe gekleurder en meer aangeschoten het volk, dames dan ook niet blij, grimmige sfeer vaak, zoeken ook vaak ruzie als je als man alleen loopt.
Vreemde uitspraak. NOOIT heb ik problemen 's avonds in skw. Superveilig.Hoe later hoe gekleurder en meer aangeschoten het volk, dames dan ook niet blij, grimmige sfeer vaak, zoeken ook vaak ruzie als je als man alleen loopt.
Inderdaad veel bezet. Haar overbuurvrouw VT 35 trouwens ook. Deze 2 dames hebben naar mijn mening meeste klanten op een avond in VT.Laura heeft nu in de VT veel meer klanten dan voorheen op SS 35. Verhuizing is een verstandige keuze van haar!
Inderdaad veel bezet. Haar overbuurvrouw VT 35 trouwens ook. Deze 2 dames hebben naar mijn mening meeste klanten op een avond in VT.
Zoals eerder vermeld zal Laura terug verhuizen naar een andere VT locatie als Jennifer uit verlof komt. Dit is reeds jaren de vaste kamer van deze Braziliaanse schoonheid.
Er zijn er vele vlakbij hoor. Misschien is de zevende hemel niet voor jou, maar wellicht is Falcon ook open.Iemand die een leuk café kent dat vannacht vrij lang open is, tot circa 3u-3u30 ? Ik zou straks nog even naar Antwerpen afzakken maar eerste trein terug is pas rond 5u
En het is gezond.
https://www.10000stappen.nl/
https://10000stappen.gezondleven.be/
Hte bijgevoegde kaartje geeft aan dat een eenvoudige lus (SS, VL, VR, VT en weer terug naar begin SS) ongeveer 350 meter is, 2 lussen zijn dus 700 meter.
Paslengte is natuurlijk een beetje per persoon afhankelijk maar laat ons zeggen 70 cm (al zal het met het slenteren wat we vaak doen wat minder zijn maar we houden er een sportief tempo op na) (stevig doorlopen is ca 80 cm. De mythe van een afstand meten met afpassen a 1 meter zal ik meteen doorprikken, in de praktijk houdt niemand dat lang vol). Dus 2 lussen is 1000 passen. Waaruit volgt dat je met 20 lussen al aan je 10.000 passen bent.
En je bent gekend al voyeur, dat dan wel.
Zo'n jaar geleden ben ik ook eens gaan neuzen in Den Haag. Was me dat een afknapper. Een erg kleine buurt. In niks te vergelijken met wat Antwerpen biedt.Wandelen is voor mij ook niet online een afspraak maken. Mijn favoriete dames heb ik door te Wandelen leren kennen, en dan hun nummer gekregen. Als ik zeker wil zijn om évan hun te kunnen bezoeken dan maak ik op voorhand een afspraak, en anders kijk ik ter plaatse wie me aanstaat en waar ik binnen stappen.
Ik ben ook een aantal keren in Den Haag gaan stappen, maar telkens zonder bezoekje terug naar huis gereden.
Dat zeggen wij al een eeuwigheidZo'n jaar geleden ben ik ook eens gaan neuzen in Den Haag. Was me dat een afknapper. Een erg kleine buurt. In niks te vergelijken met wat Antwerpen biedt.
En dat zeggen wij niet alleen. Dat zeggen zelfs de meeste Nederlanders die in het skw geweest zijn.Dat zeggen wij al een eeuwigheid
Antwerpen is dan ook de beste buurt om plezier te zoeken (en ongetwijfeld te vinden)