Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@Aitor Alvarez omschrijf Victoria eens vanuit jouw perspectief! Want ik weet niet geheel zeker of ik haar heb getroffen op dat adres. Het was wel echt Schippersstraat 39-1 en ik vond haar dus wel knap en toeschietelijk, maar nam hooguit een cup C waar....zou ze gewoon even half afgewend gestaan hebben of is het denkbaar dat er een andere dame op 39-1 stond gister zo rond 19 uur?

Goede replies trouwens! Mocht je ooit vragen hebben op de Wallen let me know haha....(hoewel ik daar niet alles weet hoor).

Isa was vrijwel zeker zo'n seizoenswerker. Mooie meid, maar tikje sjofel en letterlijk geen woord Engels, maar wel goedlachs.

De blonde op SS 27 of 29 had mijn voorkeur, maar toen kwam die brunette erbij staan....is dit een moment om amai te zeggen?

Bedoel je dat Sarah/Roxanne hier wellicht even gaat werken??
 
@jeancul het zou goed kunnen.....ik wilde ook niet te lang dralen op dat stuk of er vaker dan 3x langs lopen.

In ieder geval zag ik aan die kant 1 heel mooi tiny wat donkerder getint meisje staan (weet je een naam? is er een recensie of meer info?) en rond dat punt dus ook een olijker, uitnodigend type waarvan ik me veel strikjes, staart in het haar en van die legging stocking jarretel achtige dingen herinner....die 2 sprongen er, ieder op hun eigen manier, echt uit.
 
@knightrider , over SS 22/3 heb ik net een recensie gepost. En bij deze kleine meid ben ik nu dinsdag geweest, maar ze zat toen nog alleen op dit adres en had haar gewone kleren nog aan. Op haar bed heb ik wel een schots rood en zwart rokje gezien en een hele collectie strings. Vraagt volgende keer anders haar naam... of een exacte adres. Dat zal het wat makkelijker maken om info te delen;)
 
Rond 16 uur zag ik zo'n 60 dames staan en van die bezetting ging ik uit, maar toen ik rond 18.30 uur nog een ronde deed waren er 20 weg ofzo, maar nog eens 80 bijgekomen....de ogen van deze Hollander puilden uit kan ik wel zeggen!

• Maissa ook niet kunnen vinden gisteren. Daar baalde ik echt van, want hoewel de meningen verdeeld leken, leek het me een supermooi lolita achtig meisje met grote borsten onder een strak truitje.....dus dat was op papier mijn nummer 1 wellicht zelfs, hoewel sommigen kritisch waren over haar service.

• Op Schippersstraat 39-1 stond opeens een dame tijdens mijn 2e ronde hoewel ik dacht dat de net van vakantie terug zijnde Victoria ( ja, ik heb me ingelezen haha) maar tot 16.30 uur zou werken, dus ik denk dat ze gisteren de avond-shift koos......of was het een andere dame?
Ze was knap maar had eerder half-lang donkerblond dan half-lang bruin haar, dus was het misschien een andere dame? Kan dat? Ze keek heel vriendelijk en was erg knap, borst-grootte viel me eigenlijk niet zo op.....was het haar nou of niet? Wat denken jullie? Wel een erg mooie dame iig.
Wilde daar mijn 2e bezoekje van maken.....
Met de momenteel nog geldende coronamaatregelen is de shiftwissel om 16.00 a 17.00 uur. dit afhankelijk van de verhuurder. Vandaar dus dat het toen erg rustig was, want vrijwel alle dames uit de dagshift die ook alleen de dagshift doen waren al gestopt, of aan het stoppen, en waren de meeste dames die er nog waren, dames die dubbele shifts werken. Vanaf 1 september zullen de maatregelen, en dus ook de uren versoepeld worden. Ik hoor momenteel twee versies. De ene is dat het skw tussen 04.00 en 7.00 uur nog gesloten moet zijn. Dan zal de shitwissel ook wel een uurtje of misschien 2 opschuiven. De andere versie is dat het terug 24/24 open mag, en in dat geval zullen de shifts terug 08.00 tot 20.00 uur, en 20.00 tot 08.00 uur worden.

Maissa heb ik gisteren ook niet gezien. Zij zal dus inderdaad wel met vakantie zijn.

De dame op Schippersstraat 39/1 was zeer zeker niet Victoria. Victoria stopt altijd tussen 16.00 en 17,00 uur, en werkt dus alleen de dagshift. Victoria heeft ook altijd een naambordje hangen. Bovendien klopt de beschrijving van Victoria niet. Victoria heeft half lang bruin tot zwart haar, en zeer zeker geen blond of donker blond haar. Ze heeft een C-cup, en ze heeft enkele tattoos.
 
@Aitor Alvarez omschrijf Victoria eens vanuit jouw perspectief! Want ik weet niet geheel zeker of ik haar heb getroffen op dat adres. Het was wel echt Schippersstraat 39-1 en ik vond haar dus wel knap en toeschietelijk, maar nam hooguit een cup C waar....zou ze gewoon even half afgewend gestaan hebben of is het denkbaar dat er een andere dame op 39-1 stond gister zo rond 19 uur?

Goede replies trouwens! Mocht je ooit vragen hebben op de Wallen let me know haha....(hoewel ik daar niet alles weet hoor).

Isa was vrijwel zeker zo'n seizoenswerker. Mooie meid, maar tikje sjofel en letterlijk geen woord Engels, maar wel goedlachs.

De blonde op SS 27 of 29 had mijn voorkeur, maar toen kwam die brunette erbij staan....is dit een moment om amai te zeggen?

Bedoel je dat Sarah/Roxanne hier wellicht even gaat werken??
@knightrider de heer @Janus boy heeft jouw vraag over Victoria beantwoord dus jij zal haar net gemist hebben (want Victoria is gemakkelijk te herkennen met haar naambordje) hetgeen niet wil zeggen dat het avondmeisje geen kanjer is geweest, enkel ik kan het niet zeggen want ik weet niet meteen wie jij voor ogen hebt.

Trouwens, gezien de line-up van tegenwoordig, en door de mengeling van dag en avond, moet ik je wel bekennen dat ik van de 100 meisjes er hoogstens 10 ken. Dus Aitor boy is niet meteen de grote SKW kenner maar hij deelt wel graag zijn ervaring met de boys.

Sara/Oxanne zou voor een paar dagen naar A'dam gaan zogezegd op vakantie, maar volgens mij betekent dat twee zaken. Ofwel gaat ze met haar partner in crime de Wallen verkennen om andere oorden op te zoeken, ofwel gaat ze daar wat privé-ontvangst doen. Er is toch iets niet pluis met dat grietje, hoor.
 
Wel grappig nu beslist is dat er vanaf 1 september vollen bak wordt versoepeld in de horeca (en dus ook SKW) begon ons madam Sara/Oxanne gisteren over sluiting van het SKW. Waar dat die grieten hun informatie vandaan halen is mij ook een raadsel. Ik denk dat ze ook best dringend de software van hun bullshit radar updaten.
Die sluiting blijft bij veel dames toch in hun hoofd spelen. Ik heb gisteren een dame bezocht die het er ook over had. Zij verwachtte wel niet van september of oktober, maar hield er rekening mee dat het in november weer gesloten zou worden. En hoe goed we ook ons best doen, we krijgen dat niet zo maar uit hun mooie hoofdjes gepraat.
 
Ja, ik hoor wel vaker dat dames daar bang voor zijn en tegelijkertijd hoor ik ook dat veel dames zich niet willen laten vaccineren.
Maar volgens mij is het in Antwerpen verplicht?
 
Blijkbaar stond voor de corona periode op VL 05 op de late shift een zwarte dame met zeer grote borsten.
Iemand die weet of zij reeds terug is en of daar een recensie van is??
 
Wel grappig nu beslist is dat er vanaf 1 september vollen bak wordt versoepeld in de horeca (en dus ook SKW) begon ons madam Sara/Oxanne gisteren over sluiting van het SKW. Waar dat die grieten hun informatie vandaan halen is mij ook een raadsel. Ik denk dat ze ook best dringend de software van hun bullshit radar updaten.
Heb je het over Sara van schipperstraat 25???
 
Er is maandag 21/8 precies een hele bus of vliegtuig naar roemenie vertrokken, heel wat vaste dames uit het SKW op vakantie vertrokken.. heb nog geen tijd gehad of er toppers in de plaats gekomen zijn.. hopelijk deze week wat minder werk en tijd om te checken
 
Duidelijke info @Janus, dank daarvoor. Ik had al zo'n idee dat het een andere dame dan Victoria was. Ik liep er 16.40 uur langs en toen was 39-1 leeg, vervolgens stond er wel een dame rond 18.30 uur. Wist niet of er op iedere kamer maar 1 dame staat in een bepaalde periode en qua omschrijving was het niet volstrekt onmogelijk dat ze het was, dus logischerwijs veerde ik op toen ik in de voor-avond wel iemand op dat nummer zag staan. Zal een volgende keer eens kijken of ik vroeger kan zijn.

Qua 24 uur open ben ik het wel met @Paulus2 eens. Op zich zouden volwassenen dat aan moeten kunnen, maar zelfs de McDonalds op het Damrak gaat tussen 5 en 6 uur een uurtje dicht om te voorkomen dat dronkaards daar oneindig gaan hangen etc.

Jullie zijn het blijkbaar ooit gewend geweest, maar hoe voorkom je dat een dame die flink wil verdienen wat drugs neemt en 48 uur doorwerkt of dat lastige wandelaars niet in een mentale loop geraken en eindeloos rondjes blijven maken.

Valt allemaal wel te overzien, maar een breakje tussen 5 uur 's nachts en 8 uur 's ochtends zou logisch lijken. Alhoewel: Na 5 uur heb je in het weekend soms uitgaanspubliek en wellicht heb je om 7 uur al een enkele geile kantoorklerk....maar toch, dicht tussen 6 en 8 uur 's ochtends weet net nacht van dag te scheiden wat psychologisch gezien wel goed is zodat er ook een schoonmaak-ploeg even hun ding kan doen oid.
 
Laatst bewerkt:
Wil deze week nog eens een bezoek aan het Skw brengen. Zo weet ik dat de Roemeense top zusjes al een tijdje gestopt zijn. Dus dat kan in alvast uit m'n hoofd zetten. Dus als iemand misschien weet of een van deze dames aanwezig is? Op verversrui 9 of 11 was altijd een mooie milf aanwezig!(grote borsten, ongeveer 50), de nilfisk Elena op ss3 of Betty of 47/49. Moet een tijdje in de auto zitten, dus jullie zouden mij enorm kunnen helpen!
 
Wil deze week nog eens een bezoek aan het Skw brengen. Zo weet ik dat de Roemeense top zusjes al een tijdje gestopt zijn. Dus dat kan in alvast uit m'n hoofd zetten. Dus als iemand misschien weet of een van deze dames aanwezig is? Op verversrui 9 of 11 was altijd een mooie milf aanwezig!(grote borsten, ongeveer 50), de nilfisk Elena op ss3 of Betty of 47/49. Moet een tijdje in de auto zitten, dus jullie zouden mij enorm kunnen helpen!
De info die ik hierover heb dateert van begin van de maand want ben sindsdien nietmeer in Antwerpen geweest , dus anderen kunnen waarschijnlijk aanvullen/updaten ...
De Milf op verversrui 11/1 is Anna en ze was er niet , Elena was aanwezig en ook Betty op SS 47/3 maar Betty was in de nachtshift
 
Er is maandag 21/8 precies een hele bus of vliegtuig naar roemenie vertrokken, heel wat vaste dames uit het SKW op vakantie vertrokken.. heb nog geen tijd gehad of er toppers in de plaats gekomen zijn.. hopelijk deze week wat minder werk en tijd om te checken
Dat valt mee hoor. Er vertrekken er bijna elke dag wel een paar, maar er komen er ook bijna dagelijks een paar terug. Ze vertrekken echt niet met hele busladingen.
 
Jullie zijn het blijkbaar ooit gewend geweest, maar hoe voorkom je dat een dame die flink wil verdienen wat drugs neemt en 48 uur doorwerkt of dat lastige wandelaars niet in een mentale loop geraken en eindeloos rondjes blijven maken.

Valt allemaal wel te overzien, maar een breakje tussen 5 uur 's nachts en 8 uur 's ochtends zou logisch lijken. Alhoewel: Na 5 uur heb je in het weekend soms uitgaanspubliek en wellicht heb je om 7 uur al een enkele geile kantoorklerk....maar toch, dicht tussen 6 en 8 uur 's ochtends weet net nacht van dag te scheiden wat psychologisch gezien wel goed is zodat er ook een schoonmaak-ploeg even hun ding kan doen oid.
Er zal af en toe wel eens een dame zijn die wat neemt om langer wakker te blijven, en door te werken. Alleen op den duur zie dit toch aan hun gezicht. Het gebeurd dus zeer weinig, en de meesten gaan tussendoor toch een aantal uurtjes naar huis om uit te rusten, en even wat anders te doen. Dit heeft namelijk meer effect dan doorgaan en als een half slapende zoutzak op bed te liggen. Als ze goed uitgerust terugkomen de volgende dag zien ze er een stuk beter uit, en zijn ze dus ook aantrekkelijker voor de nieuwe lading potentiële klanten van die dag.

Schoonmaakploegen zie bijna de gehele dag wel ergens actief, maar uiteraard het meest rond de shiftwissels. In VT worden zelfs alle kamers 2x per dag schoongemaakt, namelijk tijdens beide shiftwissels.
 
De info die ik hierover heb dateert van begin van de maand want ben sindsdien nietmeer in Antwerpen geweest , dus anderen kunnen waarschijnlijk aanvullen/updaten ...
De Milf op verversrui 11/1 is Anna en ze was er niet , Elena was aanwezig en ook Betty op SS 47/3 maar Betty was in de nachtshift
De info over Anna en Elena is nog steeds up to date. Betty ken ik zo niet, ik ben er namelijk meestal overdag. Daar kan ik dus geen uitspraak over doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan