Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tellen is ook een vak

In het SKW zijn ongeveer 285 ramen, maar SS 5 (4ramen) en SS 18 (2 stuks) zijn al meer dan 1 jaar niet in gebruik.
Tellen is inderdad een vak. Het is te zot om hierover te gaan discussieëren, maar er zijn iets meer dan 300 ramen en geen 285. Een 309 tal, afhankelijk van hoe men precies telt. Bv in de inkomgang van verhuurbureau de Gouden Hoek zijn er achteraan in principe 2 ramen maar die worden als 1 gebruikt door Katty die daar nooit zit maar op afspraal werkt. Dat er enkele ramen al geruime tijd niet in gebruik zijn, maakt niets uit. Dat zal wel mee verrekend zitten in het percentage bezetting.
 
Klopt niet, ik heb hem al buiten zien komen bij SS 13/3, en ook, als ik het me het adres nog goed herinner bij VGL 8/2.
Als je wil meepraten zal je eens meer moeten langs komen.. Dan kan je me ook zien buitenkomen iin andere panden. VT niet meegerekend ben ik pakweg de laatste 5 jaar zeker in 80 % van de panden binnengeweest. En nee, ik ben niet de facteur.
 
Nieuwsgierige vraag voor de mede wandelaars.

Ik heb nu al drie dames op rij gehad die ik nog nooit had bezocht, maar mij wel vertelde mij te herkennen van wandelen in de straten. Ik kom maar 1-2x per maand in Antwerpen. Heb ik dan zo opvallende uitstraling of horen anderen hier dit ook wel vaker? Toch wel benieuwd haha
 
Tellen is inderdad een vak. Het is te zot om hierover te gaan discussieëren, maar er zijn iets meer dan 300 ramen en geen 285. Een 309 tal, afhankelijk van hoe men precies telt.
Help, help, help, help...............................Ik tel op de plattegrond ook 309! En dat kaartje is volledig juist

Ik baseerde mijn verhaal op een oud politie-rapport, waarin jaren terug, werd geschreven, ik dacht 284.

Het is NIET te zot, want ik ben nu bijgeschoold!!! Heeft dus toch zijn nut bewijzen.
 
Als je wil meepraten zal je eens meer moeten langs komen.. Dan kan je me ook zien buitenkomen iin andere panden. VT niet meegerekend ben ik pakweg de laatste 5 jaar zeker in 80 % van de panden binnengeweest. En nee, ik ben niet de facteur.
@copkiller beweerde, dat U nergens binnenging, waarop ik antwoordde, dat U wel dames bezocht.
Ik gebruikte daarvoor 2 hele bekende adressen van U, maar weet ook, dat U op vele adresjes kwam!
 
Laatst bewerkt:
Het kan zijn dat er een gemiddelde van 160 ramen bezet zijn maar als ze je type niet zijn maakt dat niet veel uit. In mijn geval vallen de volgende er al af.
Vb 10 à 15 shemales en transen , de helft die roken , 5 à 7 die alleen sm doen ,als ik verschillende rondjes wandel en ze zijn steeds op de smartphone bezig een stuk of 10 vallen die er ook al af , zoals je op mijn profielfoto kan zien val ik op vrouwen met grote borsten dus alles onder een c-cup word ook al geschrapt, blond ook niet echt een fan van, val niet echt op 20'ers of boven de 50, Dus laten we zegen dat er van de 160 een 25 à 30 overblijven dan moet ik nog geluk hebben dat ze niet steeds bezet is .
 
Nieuwsgierige vraag voor de mede wandelaars.

Ik heb nu al drie dames op rij gehad die ik nog nooit had bezocht, maar mij wel vertelde mij te herkennen van wandelen in de straten. Ik kom maar 1-2x per maand in Antwerpen. Heb ik dan zo opvallende uitstraling of horen anderen hier dit ook wel vaker? Toch wel benieuwd haha
En hoeveel rondjes wandel jij dan per keer jij het prachtige SKW bezoekt mijne beste vriend?
 
Het kan zijn dat er een gemiddelde van 160 ramen bezet zijn maar als ze je type niet zijn maakt dat niet veel uit. In mijn geval vallen de volgende er al af.
Vb 10 à 15 shemales en transen , de helft die roken , 5 à 7 die alleen sm doen ,als ik verschillende rondjes wandel en ze zijn steeds op de smartphone bezig een stuk of 10 vallen die er ook al af , zoals je op mijn profielfoto kan zien val ik op vrouwen met grote borsten dus alles onder een c-cup word ook al geschrapt, blond ook niet echt een fan van, val niet echt op 20'ers of boven de 50, Dus laten we zegen dat er van de 160 een 25 à 30 overblijven dan moet ik nog geluk hebben dat ze niet steeds bezet is .
Meneer Demone lijkt precies ook niet meteen in een vat positiviteit te zijn gevallen tijdens zijn ontstaan. Allememaggies!
 
Dat er 10 uren zijn dat de bezetting ver onder de 50% is betekent niet automatisch dat de bezetting de overige uren ver boven de 50% is.
Verder is dit naar mijn mening een onzinnige discussie, die steeds weer de kop opsteekt.
Ver onder de 50% is in mijn ogen overdreven, maar dat het ongeveer 10 uur per dag een stuk rustiger is kan wel kloppen. 3 uur per shiftwissel. Dan blijft er 4 uut over voor de rest van de dag, en die uren zullen hoofdzakelijk midden in de nacht liggen. Mij hoor je niet klagen. Op elk moment van de dag vind ik meer dames die ik graag zou bezoeken dan goed is voor mijn portemonnee.
 
Bezetting is overal minder is gewoon een feit. Maar als men dat benoemt worden aantal gek hier, waarom? En waarom dan steeds vergelijken met situatie elders? Als ik in Antwerpen loop en constateer dat helft leeg staat dan interesseert mij de situatie in andere steden niet. Ik constateer alleen dat de helft leeg staat. Dus hooguit vergelijken met situaties dat het ooit vol stond in dezelfde stad.
 
Bezetting is overal minder is gewoon een feit. Maar als men dat benoemt worden aantal gek hier, waarom? En waarom dan steeds vergelijken met situatie elders? Als ik in Antwerpen loop en constateer dat helft leeg staat dan interesseert mij de situatie in andere steden niet. Ik constateer alleen dat de helft leeg staat. Dus hooguit vergelijken met situaties dat het ooit vol stond in dezelfde stad.
Je mag gerust schrijven dat de helft leeg staat, maar wel pas als dat ook daadwerkelijk zo is. Ik heb regelmatig een heel ander beeld dan jij terwijl ik uit je berichten opmaak dat we toch minstens rond dezelfde tijd aanwezig waren, zo niet zelfs echt gelijktijdig. Ik denk dan ook dat jij ook dezelfde veel gemaakte fout maakt door alleen te kijken naar de ramen waar je een dame ziet staan, en geen rekening houd met de lege ramen waar tekenen van activiteit zijn, maar de bewuste dame dus bezig is.

En vergelijken met andere buurten mag wel, dat maakt nog meer duidelijk dat het in het skw helemaal zo slecht nog niet is. Iets wat veel dames ook beseffen en ook uitspreken.
 
Ik tel goed hoor en meer schrikven dat en of het nu rond de 40 50 of 60 % is maakt niet echt uit toch, het is gewoon zo dat dan ongeveer de helft niet bezet is met name op de dag leger dan avond. We zullen het ermee moeten doen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan