Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Na jaren lang bijna wekelijks de straten in Den Haag en Amsterdam te bezoeken. Dit weekend ineens beland in Antwerpen.

Misschien omdat alles nieuw voor mij was. Maar wauw !! Het Schipperskwartier is echt een walhalla. Misschien omdat ik de straten in Den Haag en Amsterdam uit mijn hoofd ken en niks meer nieuw is voor mij was ik zo positief verrast over het Schipperskwartier. Maar wat een dames ! Volle bak. Heel veel dames met Arabische uiterlijk. Veel bdsm dames. Lekkere latinas En ook veel verbouwde oostblokkers. Alle soorten en maten. Iedereen die in de buurt woont. Prijs je rijk want voor mij was het Schipperskwartier een walhalla in vergelijking met andere straten
 
Tijdens mijn bezoekje aan skw zondagavond viel me thv Vingerlingstraat 17/2 een bijzonder mooie dame op. Ik schat ze eind 20 en vermoed dat ze (zeer donker) Zuid Amerikaans of zelfs Afrikaans is. Ben niet zeker. Haar snoetje kwam over als 1 van de mooiste van skw (persoonlijke voorkeur).
Iemand idee wie deze dame kan zijn?
Het pand is gelegen in een hoekje waar niet veel wandelaars passeren.

De gekende veelvuldig bezochte dames/toppers waren present zoals Alina (SS30/3) - Jozefa (SS24/1, bij haar moet je bijna voor de deur kamperen om er eens binnen te geraken...) - Braziliaans lievertje Jennifer (VT11) - Isabella (SS32/3, terug uit verlof) en wie nog allemaal.
Thv VT 48 stond het skinny dame'tje met het sexy kontje (en te luide muziek) waarvan we nog niet weten wie het is. Zou ze graag eens bezoeken, enkel haar (vermoedelijk) opgespoten lippen houden me tegen. Ik hou het liever volledig naturel.

De sfeer was rustig waarin vele deurtjes (en broeken) openflapten ;)

Ik heb me alvast kostelijk geamuseerd bij een nieuw gevonden pareltje die ik met plezier nog wel wil bezoeken!
Later de week volgt toch eerst mijn toppertje 'als afwisseling'.
 
@holledrolleke dat wonder der natuur op VL 17/2 is me ook al opgevallen. Dat stuk van het SKW boezemt mij niet meteen veel vertrouwen in maar het leven is aan de durvers zei de betreurde Aitor Alvarez ooit eens. Je kan de man geen ongelijk geven.

Maar ter zake, welk verdoken pareltje heb jij dan wel bezocht als ik mag vragen mijne beste vriend?
 
Laatst bewerkt:
Na jaren lang bijna wekelijks de straten in Den Haag en Amsterdam te bezoeken. Dit weekend ineens beland in Antwerpen.

Misschien omdat alles nieuw voor mij was. Maar wauw !! Het Schipperskwartier is echt een walhalla. Misschien omdat ik de straten in Den Haag en Amsterdam uit mijn hoofd ken en niks meer nieuw is voor mij was ik zo positief verrast over het Schipperskwartier. Maar wat een dames ! Volle bak. Heel veel dames met Arabische uiterlijk. Veel bdsm dames. Lekkere latinas En ook veel verbouwde oostblokkers. Alle soorten en maten. Iedereen die in de buurt woont. Prijs je rijk want voor mij was het Schipperskwartier een walhalla in vergelijking met andere straten
Vandaag om te huilen. Weinig aanbod
 
Ik ben er de afgelopen dagen enkele keren geweest.

Op zondag was de dagshift wel oké. Veel bekende toppers waren wel doorlopend bezet. Uiteindelijk ben ik nog eens bij Ambra binnen geweest en dat was zoals altijd erg goed. 't Blijft een waanzinnig knappe vrouw. Bij Elena (SS3) zag ik dan weer een heel oude man buiten strompelen met een gelukzalige smoel. Die moet lekker naar binnen gezogen zijn!

De avondshift kabbelt gezapig verder. Ik heb Maria (VR5/2) na alle goede recensies getest en slecht bevonden. Zie recensie. De laatste tijd heb ik het gevoel dat er meer Roemeense meiden zonder enige kennis van het Engels onze richting uit worden gegooid. Jammer.

Er viel mij maandagavond wel een knap dingetje op, waarvan ik wel wat meer zou willen weten:
  • VR13/4 (laatste raam voor Café d'Anvers): zwart haar, zéér zwoel, sexy uiterlijk - echt zo'n meisje dat in een club center of attention is. Ze had een body aan dat een beetje in haar poes kroop toen ze sexy stond te poseren. Het lijkt mij eerder zo'n type die geen goede service biedt, maar mocht iemand het tegendeel weten ... graag!
 
Ik heb die ook gezien .VR 13 vind ik zowiezo een mysterieus adres, ga ik niet snel binnen. Stonden 2 mooie dames met rondingen in zwarte badkledij .
Verder " was het ginne vette" gisteravond zoals ik een Vlaamse wandelaar hoorde zeggen.
Wel weer wat tips bekomen van ervaren wandelaars. En Cataleya, dat jonge meisje op SS 9 waar men lyrisch over spreekt, die was er ook!
 
Terug
Bovenaan Onderaan