Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Goede avond iedereen,

Weet er misschien iets van Lea (denk ik toch) een Roemeens met rood haar, een tattoo op haar rechter been (onder tot boven, bloemen ofzo) recentelijk nieuwe tieten (eveneens met tattoo ertussen). Voor die nieuwe kanonnen vroeg ze trouwens ook fooi, tips for new tits zij ze. Staat altijd op de Verversrui 8 of 10 (ben niet zeker van de nummer), meestal bezet, soms ook voor lange tijd. Ik denk dat ze met vakantie is. Heeft er iemand een idee over wie ik het heb en zo je of ze terugkomt en wanneer dan ongeveer?

Bedankt alvast om mee te denken over wie het gaat en voor de tips ;-)

Voorheen wisselende kamers, tegenwoordig steeds VT48. Wil ook wel eens weten wie dit is.. Lijkt me wel opgespoten lippen te hebben doch zeer sexy lijfje als je vooral van skinny houdt.. Muziek staat steeds snoeihard ;)
Staat wel veel vrij
Inderdaad zeer sexy lijfje en knap gezichtje, maar de avonden dat ik haar wou bezoeken was ik telkens te laat ....en ging er telkens een andere snoeper binnen.
En van die keiharde muziek heb ik al lang geen problemen mee,.... van al dat neuken ben ik toch potdoof geworden;)

Na jaren lang bijna wekelijks de straten in Den Haag en Amsterdam te bezoeken. Dit weekend ineens beland in Antwerpen.

Misschien omdat alles nieuw voor mij was. Maar wauw !! Het Schipperskwartier is echt een walhalla. Misschien omdat ik de straten in Den Haag en Amsterdam uit mijn hoofd ken en niks meer nieuw is voor mij was ik zo positief verrast over het Schipperskwartier. Maar wat een dames ! Volle bak. Heel veel dames met Arabische uiterlijk. Veel bdsm dames. Lekkere latinas En ook veel verbouwde oostblokkers. Alle soorten en maten. Iedereen die in de buurt woont. Prijs je rijk want voor mij was het Schipperskwartier een walhalla in vergelijking met andere straten

Terug
Bovenaan Onderaan