Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Het SKW is waarschijnlijk één van de veiligste buurten in Antwerpen. Dag en nacht zijn er letterlijk honderden ogen op iedereen gericht die daar gaat "wandelen". Je moet wel gek zijn om daar iets trachten fout te doen.
Wel wat steekpartijen en moorden geweest in de afgelopen 10 jaar, maar goed dat is in iedere grote stad

dinsdag was Oudeleeuwenrui en Brouwersvliet niks drukker dan voor 1 augustus
Logisch het is vakantietijd en skw weinig dames en bezoekers laatste maanden
 
Heet ze Maissa, die met de nacht staat op 21/2?


Uiteindelijk toen ze die 50 extra vroeg ging het nog, want ik had zoveel zaad dat ik op 30 min dacht haar 2 keer kei hard te nemen en vol te pompen, maar toen ik kwam toen trok ze ook weg waardoor ik maar 3 ladingen in haar en bij de rest toen was ik al uit haar kut, terwijl bij andere dvp kan ik soms 8 ladingen helemaal volspuiten als een bom die ontploft, dus ze was op elk gebied slecht, en dan mijn lul nog met betadine beginnen wassen terwijl die lul fucking condoom over was geweest, ze wou die slappe janus gaan masseren maar moest eerst grondig gereinigd worden met betadine.

Als ze nu op zijn minst mij haar helemaal had laten volspuiten en af mijn piet met betadine was gebleven en het 2 keer had toegelaten was ze die 100 euro nog waard, maar nu echt letterlijk 0 euro, zeker gezien al dat drama over extrra geld zelfs bij 150 euro wilde ze door gaan tot 200, ze wilde heel mijn portomonnee leegroven.

Ga er nooit mee naar toe met meer dan 50 euro, is zoals eva op verversrui 7 ook zij probeert na 5 min of 10 min ook voor 50 extra te vragen als je dan niet klaarkomt.

weet iemand nog sites buiten girlsreview om negatieve review te plaatsen over dames die oplichten zodat dit bij niemand meer pakt?

want bv. sara van ss 25 en eva van vv 7 hun service is ook op zijn minst matig, maar op relaxxboard mag je niets negatief meer schrijven.



je kan voor 50 is proberen misschien en op alarm drukken als ze je ript, dan zal ik ook melding maken bij politie :p


sara zei dat ze tongzoenen en pijpen zonder deed maar van tongzoenen en pijpen zonder kwam ook amper iets in huis, haar service van 200 was ook maar 50 waard.
Eerste citaat gaat inderdaad over Maïssa, maar die staat niet op 21/1, maar op 24/7 in de Schippersstraat.
 
Wel wat steekpartijen en moorden geweest in de afgelooen 10 jaar, maar goed dat is in iedere grote stad


Logisch het is vakantietijd en skw weinig dames en bezoekers laatste maanden
Vroeger, voor dat het skw terug gebracht werd naar 3 straten, ben ik wel eens op een moord uitgekomen. De laatste 10 of 15 jaar zijn "gewone" vechtpartijen het ergste wat ik met eigen ogen gezien heb. Dat wil uiteraard niet zeggen dat er helemaal niets gebeurd, maar de kans dat je er iets van ziet is zeker niet groter dan op andere plaatsen in de grote steden. En de kans dat je er zelf in betrokken raakt is zelfs nihil als je gewoon rond wandelt en je er niet mee bemoeid.

Het is al heel wat jaren geleden dat ik nog eens moest zoeken naar een vrije parkeerplaats overdag.
 
dinsdag was Oudeleeuwenrui en Brouwersvliet niks drukker dan voor 1 augustus
Dat heb ik ook opgemerkt.
Doch het is een verlofperiode.
Het (pest) parkeerbeleid in deze Stad wordt steeds erger voor de niet-Stad bewoners.

Het ging van gratis, betalend met munten, enkel betalen met kaart en vermelding van nummerplaat, duurder , enkel voor bewoners, ......

Het heeft - net zoals in andere Steden - gevolgen voor de zelfstandigen, geranten, en ik denk voor de ramen bezoekers en -dames.

Doc
 
De parkeergarages zijn goedkoper. Je mag daar ook een hele dag parkeren. Op de Brouwersvliet en Oude Leeuwenrui max 3 uur, en je bent ongeveer €10 kwijt voor die 3 uur.
Is dat zo? Als ik bij Brouwersvliet 1 uur en 3 kwartier parkeer ben ik 4,85 euro en in de parkeergarage kost het 80 cent per kwartier , dus iets duurder
 
Ik heb gehoord dat Amalia (VR13/3, nachtshift) nu ook anaal zou doen. Wat ze daarvoor vraagt weet ik niet. Is een zeer knap, jong dingske.
Heb nochthans eerder deze week van haar zelf gehoord dat ze dit niet doet.

 
Heb nochthans eerder deze week van haar zelf gehoord dat ze dit niet doet.


En je bent absoluut zeker dat we over Amalia spreken? In je recensies spreek je over dat ze tot 2 keer toe een andere (soortgelijke) naam gaf, iets wat in het SKW misschien niet verwonderlijk is maar ik heb het bij haar nog niet gehoord.
Bij een aantal meisjes gaat het soms over een gevoel of klik dat ze moeten hebben met jou om eventueel een stap verder te gaan, misschien moet je daarin nog "groeien" met/bij haar.
 
En je bent absoluut zeker dat we over Amalia spreken?
Toch behoorlijk zeker
  • Verversrui 13/3 avond/nacht
  • Kamer met het kettingbed en de grote spiegel
  • Ben niet de enige waarbij ze zich Alicia noemde (zie post #45)
  • Zelfde modus operandi (o.a. kleren op de die speciale stoel)
  • Blond, mooi gezicht, strak lichaam
  • Tatoage van een soort text boven rechter been/heup
  • And last but not least: ongelijke borsten en tepels
Bij een aantal meisjes gaat het soms over een gevoel of klik dat ze moeten hebben met jou om eventueel een stap verder te gaan, misschien moet je daarin nog "groeien" met/bij haar.
Zeker mogelijk. Had best wel een vrolijk en amicaal contact met haar maar ze kiest zelf wat ze met wie wanneer wel of niet wil doen natuurlijk. Maak er geen probleem van. Al ga ik er in de toekomst misschien toch nog eens achter polsen.
 
Wie is de brunette die op VT 23 zit op de dag?
Wss rond 40 jaar, rokend. Altijd mooi gebruind en een mooi / sportief figuur voor haar leeftijd

Staat al jaren in VT tijdens de dag
 
Wie is de brunette die op VT 23 zit op de dag?
Wss rond 40 jaar, rokend. Altijd mooi gebruind en een mooi / sportief figuur voor haar leeftijd

Staat al jaren in VT tijdens de dag
Zou het onderstaande dame kunnen zijn. Zij is volgens mij naar 23 verhuisd, maar zou ook 22 kunnen zijn. Dat durf ik zo niet uit mijn hoofd te zeggen.

 
Terug
Bovenaan Onderaan