Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die Isabella vind 'k anders wel een gevaarlijke om aan iemand aan te raden. Haar service is, laat ons zeggen, nogal klant afhankelijk. Bij de éne top bij de andere vreselijk.
misschien hangt haar service af van hoe snel je tevreden bent , hoeveel geld je neertelt voor haar service of het enkel om kinky gaat en ze zelf weinig of geen sex moet hebben....

misschien hangt haar service af van hoe snel je tevreden bent , hoeveel geld je neertelt voor haar service of het enkel om kinky gaat en ze zelf weinig of geen sex moet hebben....
Nee. Lees haar recensie topic er maar eens op na. Spreek ook uit eigen ervaring, heb deze niet toegevoegd aan de besprekingen omdat 'k niet vond dat die nog veel zou bij brengen.

Maar m'n punt was, of je ze nu goed of slecht vindt aan iemand aanraden zou 'k afraden.

Ik ben niet snel tevreden. En Isabella doet geen kinky stuff. Ik weet dat er zeer wisselende ervaringen met Isabella beschreven zijn. Ik vond haar echter geweldig. Je moet niet bij Isabella gaan voor het stevige "beukwerk", wel voor een goede pijpbeurt, en langdurig neuken.

Ik ben niet snel tevreden. En Isabella doet geen kinky stuff. Ik weet dat er zeer wisselende ervaringen met Isabella beschreven zijn. Ik vond haar echter geweldig. Je moet niet bij Isabella gaan voor het stevige "beukwerk", wel voor een goede pijpbeurt, en langdurig neuken.
Isabella blijft een topdame zeker als je ze beter kent. Dat ze in een bepaald groepje niet populair is, wisten we al langer en boeit me niet. Die spannen toch samen.
Ze heeft haar klantjes wel, hoor. Wees maar zeker. Dat gun ik haar van harte (zoals elke dame trouwens).

Weet niet of ze een nektattoo heeft … en de vraag waarom ik ze hetzelf nog niet gevraagd heb is omdat mijn vaste dame er schuin tegenover staat en wil het niet vragen als ze het ziet ..
Dan wacht je toch zolang, dat je vaste dame een klant heeft.
Of heeft die zo weinig klanten, dat dit simpele trukje, bijna onuitvoerbaar is?

De enige die ik nooit vrij zie staan het laatste jaar is Katharina, soms haar deur eens open maar ook dat is vrij sporadisch.
Als haar deur openstaat, kan je haar vragen, hoeveel vrije tijd dat ze heeft.
Afhankelijk van haar antwoord en jouw wensen kan je haar bezoeken.
Achter haar raam zit ze nooit! Dus ff kloppen bij openstaande deur!
Zij is en blijft de meest bezochte dame van het hele SKW.
Bijna 50 weken per jaar, 6 lange dagen per week. Zondag NIET

Heerlijk wandelingske gemaakt vandaag (rond 6 uur ) en wat en knappe bezetting deze keer ,bijna constant mijn tippe zien paseren 😄 ,dus ik was al goed opgewarmd voor als ik bij eerste dame binnen ging , die gelege was aan schipperstraat (linkse kant ) en dame uit griekeland ,schat rond de 35-40 met latex pakje aan(rookster) ,naam wel kwijt al helaas ,wel en aanraadster (werkt iedere dag van 1 tot 6 ) , hadden meteen en klik ,dus was al goed begin ,wel voor 50 euro telkens betaalt, maar had er waar voor gekregen , dan terug rondje gedaan , eve ingehoude en dan in de bocht van schippers naar t ander deel ,waar die kijk shop is denk ik ? , gestopt bij en silvie (jong grietje ong 20-30 j) dat nog maar drie maandjes werkt ,maar wat en pareltje en strak kutje (hebt mogen likke dat ik ze doggy had genomen) , dus en geslaagde ervaring 😄
En nu int Vlaams aub😂😂😂

Terug
Bovenaan Onderaan