Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De enige die ik nooit vrij zie staan het laatste jaar is Katharina, soms haar deur eens open maar ook dat is vrij sporadisch.
Als haar deur openstaat, kan je haar vragen, hoeveel vrije tijd dat ze heeft.
Afhankelijk van haar antwoord en jouw wensen kan je haar bezoeken.
Achter haar raam zit ze nooit! Dus ff kloppen bij openstaande deur!
Zij is en blijft de meest bezochte dame van het hele SKW.
Bijna 50 weken per jaar, 6 lange dagen per week. Zondag NIET
 
Heerlijk wandelingske gemaakt vandaag (rond 6 uur ) en wat en knappe bezetting deze keer ,bijna constant mijn tippe zien paseren 😄 ,dus ik was al goed opgewarmd voor als ik bij eerste dame binnen ging , die gelege was aan schipperstraat (linkse kant ) en dame uit griekeland ,schat rond de 35-40 met latex pakje aan(rookster) ,naam wel kwijt al helaas ,wel en aanraadster (werkt iedere dag van 1 tot 6 ) , hadden meteen en klik ,dus was al goed begin ,wel voor 50 euro telkens betaalt, maar had er waar voor gekregen , dan terug rondje gedaan , eve ingehoude en dan in de bocht van schippers naar t ander deel ,waar die kijk shop is denk ik ? , gestopt bij en silvie (jong grietje ong 20-30 j) dat nog maar drie maandjes werkt ,maar wat en pareltje en strak kutje (hebt mogen likke dat ik ze doggy had genomen) , dus en geslaagde ervaring 😄
En nu int Vlaams aub😂😂😂
 
Gisteren en heerlijke wandeling gehad (rond iets na 6)
,was en mooie bezetting daar deze keer , waar op ik al goed was opgewarmd .
na 1 rondje eerst binnegelokt geraakt door en mooie griekse dame (schat haar rond de 35-40) aan de linkse kant (schippersstraat) naam helaas wel al vergeten, maar mijn 50 euro mooi besteed (mocht alles,en zelf zndr cndm op haar lichaam spuiten) dan nog en rondje gestapt en aan de bocht links waar je die piep show hebt ook. 2de raam geloof ik daar bij en knap jong grietje binnegewipt , ze werkt er nog maar drie maand (silvie dacht ik ), had en heerlijk strak kutje dus ze doggy genomen (en kutje moge likke nadien) , dus geslaagde wandeling gehad!
 
Laatst heb ik Elena bezocht aan de Schippersstraat 23. Ik kon haar topic niet vinden om een goede review te schrijven. Ik kan me niet voorstellen dat ik topicstarter ben van de top dame.
 
Laatst heb ik Elena bezocht aan de Schippersstraat 23. Ik kon haar topic niet vinden om een goede review te schrijven. Ik kan me niet voorstellen dat ik topicstarter ben van de top dame.
Deze Elena heeft een beetje overal gestaan, ook ooit op SS 23/5.
Weet niet of je deze bedoeld .

Of Helena mss .
 
1697218197414.png

Andere accounts ?
Ben jij dan iemand die hier op het forum actief is met verschillende accounts ? Dat zou pas kinderachtig zijn.
Het gaat hem niet om ze te tellen maar om ze te lezen. Waar kan ik ze vinden ?

Of bedoel je andere sites ? Daar hebben we niets aan natuurlijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan