Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik was van de week een keer tijdens de avondshift in het SKW. Normaal ben ik er alleen overdag.
Ik vond het wel leuk om de avondshift te zien. De bezetting was best goed, en wat meer dames dan overdag. Maar toch bevalt de dagshift me beter en wel hierom:
- bezetting is wat minder, maar er zitten mooiere dames naar mijn smaak
- ik vind de sfeer wat gemoedelijker, daarmee heb ik niet gezegd dat de sfeer in de avond slecht is.
ik had wel op basis van verhalen die ik hier gelezen heb wat meer dames verwacht die aan mijn smaak zouden voldoen. Maar voor een andere wandelaar geldt misschien het tegenovergestelde, dus beide shiften zullen prima zijn voor het geheel.
Ik heb toch ook nog een leuke dame kunnen bezoeken.
Het SKW blijft een prachtbuurt!
 
Ja. Heb er de dames ook al horen over klagen.

Maar weinigen zijn bereid om extra moeite doen. Als het rustig is, zijn ze vaak alleen maar geïnteresseerd in hun telefoon.

Als je 6 keer voorbij haar raam wandelt en de dame heeft geen enkele keer opgekeken om even oogcontact te zoeken dan ben ik niet van plan om bij haar binnen te stappen.
 
OVerdag weinig dames maar wel de betere en beter uitziende. Het is overal moeilijk nu voor de dames qua minder omzet
Alles wordt duurder, sigaretten, winkelkarretje , benzine enz . Wat schiet er dan nog over als je een dame wil bezoeken ? Het is tegenwoordig een luxe als je zelf wil verwennen door een meisje van plezier.. Het is en blijft een kostelijke hobby naar de meisjes gaan . Dan is het logisch dat er minder omzet is voor de dames.
 
Laatst bewerkt:
OVerdag weinig dames maar wel de betere en beter uitziende. Het is overal moeilijk nu voor de dames qua minder omzet
Dat er in de dag minder meisjes aanwezig zijn is helaas een feit.:cry:
Maar niet direct akkoord wanneer je schrijft over betere en beter uitziende.
Beter uitziende, is natuurlijk persoonlijk, maar qua service, heb ik toch in de nacht nog nooit te klagen gehad, en in verhouding qua beter uitziende, is het voor mijn smaak wel in beide shiften zeker equivalent.
 
De nachtshift nog eens bezocht. De line-up voor een doordeweekse dag vond ik heel goed. Ik zag Laura (VT), Maria, Josefa, Heidi, Karyna, Jiulia, Adriana, Alina, Anais, Maya, Gloria en nog veel meer. De zaken gingen ook goed want de meisjes stonden allemaal in knipperlichtmodus: in het raam, uit het raam, in het raam, uit het raam. Goed bezig, mannen.

Zelf ben ik bij Laura (VT) geweest, zie recensie.

Weet iemand wie deze zijn in de nachtshift?
  • VL 14/1: bruin (?) haar, fijn dingske, ziet er een rustig type uit, heeft wel iets
  • VL 14/2: blond, fijn poppetje
  • SS22/1: zwart haar, enorme boobs die platgedrukt worden door een beha die alleen uit (lederen?) gespjes bestaat
  • VR13/2: zwart haar, ferme joekels in een zwart korset, geile blik
 
Hi, wellicht gekke vraag. Kan ik pinnen bij de dames in SKW of VT? Of gaat alles cash?
Er zijn zeker dames waar je met je smartphone kan betallen, als het er veel zijn weet ik niet, maar onlangs had ik bij Carina de mogelijkheid om via m'n smartphone nog bij te betalen, toen ik haar vertelde dat ik nog maar 50 € cash op zak had.
 
Weet iemand wie deze zijn in de nachtshift?
  • VL 14/1: bruin (?) haar, fijn dingske, ziet er een rustig type uit, heeft wel iets

Dat is Jasmine, inderdaad rustige dame

 
Terug
Bovenaan Onderaan