is dat de dame op verversrui 7/4 ?Het zou hier wel eens over Rushi kunnen gaan. Als ik me niet vergis is zij Albanees, en spreekt ook Nederlands. Zij heeft een grote opvallende tattoo boven haar borsten, niet echt in haar hals.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registrerenis dat de dame op verversrui 7/4 ?Het zou hier wel eens over Rushi kunnen gaan. Als ik me niet vergis is zij Albanees, en spreekt ook Nederlands. Zij heeft een grote opvallende tattoo boven haar borsten, niet echt in haar hals.
Ja 7 of 9 moet dat zijn . Volgens het plattegronds plan .. Ze staat altijd met de dag .Ff op plattegrondje kijken om het raam te localiseren dan?
Inderdaad.is dat de dame op verversrui 7/4 ?
Een aantal jaren geleden ben ik er eens langs geweest. Dat is wel een lieve en een goede dame . En ze spreekt Nederlands en ze is van Albanese afkomst en ze heeft een opvallend tatoeage boven haar borst of hals .Inderdaad.
Voor hoe lang ga er mee stoppen ?Ik ga stoppen met het hoerenlopen ... Er zijn geen leuke dames meer bijgekomen laatste weken. Altijd dezelfdeDag en nacht
Dat klopt niet .Er zijn steeds nieuwe.Ik ga stoppen met het hoerenlopen ... Er zijn geen leuke dames meer bijgekomen laatste weken. Altijd dezelfdeDag en nacht
Jiulia verhuisd? Wanneer heb je haar dan op een nieuwe plek gezien?Jiulia VR 13 , zit nu in de Schippersstraat
GisteravondJiulia verhuisd? Wanneer heb je haar dan op een nieuwe plek gezien?
Een aantal jaren geleden ben ik er eens langs geweest. Dat is wel een lieve en een goede dame . En ze spreekt Nederlands en ze is van Albanese afkomst en ze heeft een opvallend tatoeage boven haar borst of hals .
Lieftallige Ambra heb ik vrijdagmiddag nog in het pand SS 38 gesproken! Ik stond binnen!Er zijn ook veel dames verhuisd.
Ambra SS38.lieftallige jonge meid met heel goede service zit ook overkant van de straat nu.
Ik denk dat je het verkeerd hebt gezien .Gisteravond
Absoluut niet, ik ben nog bij haar binnen geweest.Ik denk dat je het verkeerd hebt gezien .
Dat kan niet want zij is donderdag met verlof vertrokken.Absoluut niet, ik ben nog bij haar binnen geweest.
Neenee zat inderdaad de vrijdag nog op ss nr 38 /2Dat kan niet want zij is donderdag met verlof vertrokken.
Dus was ze er nu of niet ?Tja, toch niet dus. Het zal SS 14 of 12 zijn geweest. Ik was zo verbluft dat ik haar zag dat ik me niet herinner.
Ze was er samen met een dronken vrouw.
Jiulia VR 13 , zit nu in de Schippersstraat.
Gisteravond
Ik denk dat je het verkeerd hebt gezien .
Absoluut niet, ik ben nog bij haar binnen geweest.
Dat kan niet want zij is donderdag met verlof vertrokken.
Neenee zat inderdaad de vrijdag nog op ss nr 38 /2
Tja, toch niet dus. Het zal SS 14 of 12 zijn geweest. Ik was zo verbluft dat ik haar zag dat ik me niet herinner.
Ze was er samen met een dronken vrouw.
Dus was ze er nu of niet
Zitte geulle allemaal aan de pillen of waHeel duidelijk allemaal ...
Typische cafépraat.Heel duidelijk allemaal ...
Het valt mee.Typische cafépraat.
En het ergste van al is dat ze nog niet eens gezopen hebben![]()
Succes in je verdere leven zonder deze geweldige hobby.Skw stopt door omstandigheden voor mij (zeg 'nooit nooit') waarin mijn laatste bezoekje eentje was aan Afrikaanse Samira die ik reeds lang op het oog had. Enkele maanden geleden toen ik zeer uitzonderlijk de daghsift eens verkende, viel ze me al op.
Samira was te vinden thv SS9/3.
Lief, grappig, rustig, heerlijke seks, spontaan, dedju nu pas ontdekt. Ze zou zo een vaste dame kunnen geworden zijn.
Het totaalplaatje klopte. Toen ik richting Falconplein/Brouwersvliet slenterde, nog even bij wijze van spreken mijn middenvinger omhoog gestoken (positief bedoeld) om te zeggen: 'Thx voor al de mooie momenten, ladies'.
Veel succesSkw stopt door omstandigheden voor mij (zeg 'nooit nooit') waarin mijn laatste bezoekje eentje was aan Afrikaanse Samira die ik reeds lang op het oog had. Enkele maanden geleden toen ik zeer uitzonderlijk de daghsift eens verkende, viel ze me al op.
Lief, grappig, rustig, heerlijke seks, spontaan, dedju nu pas ontdekt. Ze zou zo een vaste dame kunnen geworden zijn.
Het totaalplaatje klopte. Toen ik richting Falconplein/Brouwersvliet slenterde, nog even bij wijze van spreken mijn middenvinger omhoog gestoken (positief bedoeld) om te zeggen: 'Thx voor al de mooie momenten, ladies'.
Skw stopt door omstandigheden voor mij (zeg 'nooit nooit') waarin mijn laatste bezoekje eentje was aan Afrikaanse Samira die ik reeds lang op het oog had. Enkele maanden geleden toen ik zeer uitzonderlijk de daghsift eens verkende, viel ze me al op.
Hij zal nog genoeg buuten hangen, hoor.Succes in je verdere leven zonder deze geweldige hobby.
Maar ik ben zeker dat sommige meisjes je zeker zullen missen.
En zoals ze hier bij ons zegen
''Hou em stijf en doe em stinken moar vergeet noeit om em soems nog buuten te laten....
Enfin, blijf vooral van het leven genieten!
Succes!