Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Soms kan je nieuwe meisjes nog iets leren: Gisteren zat na mijn bezoek een nieuwe met haar rug naar de muur. Heb haar uitgelegd, dat met gezicht en borsten in die richting toch gemakkelijker op je poesje te wassen.
Nachtjager noemt hierboven 3 nieuwe in de Verversrui, dit is dan de volgende.
Werkt in Villa Tinto.

Een aantal jaren geleden ben ik er eens langs geweest. Dat is wel een lieve en een goede dame . En ze spreekt Nederlands en ze is van Albanese afkomst en ze heeft een opvallend tatoeage boven haar borst of hals .
Er zijn ook veel dames verhuisd.

Ambra SS38.lieftallige jonge meid met heel goede service zit ook overkant van de straat nu.
Lieftallige Ambra heb ik vrijdagmiddag nog in het pand SS 38 gesproken! Ik stond binnen!
Buiten haar werk is zij ook contactvol heel close met LLana, die ook in SS 38 werkt.

Laatst bewerkt:
Jiulia VR 13 , zit nu in de Schippersstraat.
Ik denk dat je het verkeerd hebt gezien .
Absoluut niet, ik ben nog bij haar binnen geweest.
Dat kan niet want zij is donderdag met verlof vertrokken.
Neenee zat inderdaad de vrijdag nog op ss nr 38 /2
Tja, toch niet dus. Het zal SS 14 of 12 zijn geweest. Ik was zo verbluft dat ik haar zag dat ik me niet herinner.
Ze was er samen met een dronken vrouw.
Dus was ze er nu of niet

Heel duidelijk allemaal ...

Typische cafépraat.
En het ergste van al is dat ze nog niet eens gezopen hebben :LOL:
Het valt mee.
En voor zover het belangrijk is ( niet voor mij!) Jiulia was er zaterdagavond gewoon in de SS.
Het is een aparte meid , de ene keer weigert ze je en de volgende keer is het zonnetje in huis en lief.

Naar eigen zeggen het gevolg van stress.
Dit doet wat met het mannelijk ego. En hier laat ik het verder bij.😂

Skw stopt door omstandigheden voor mij (zeg 'nooit nooit') waarin mijn laatste bezoekje eentje was aan Afrikaanse Samira die ik reeds lang op het oog had. Enkele maanden geleden toen ik zeer uitzonderlijk de daghsift eens verkende, viel ze me al op.
Samira was te vinden thv SS9/3.
Lief, grappig, rustig, heerlijke seks, spontaan, dedju nu pas ontdekt. Ze zou zo een vaste dame kunnen geworden zijn.
Het totaalplaatje klopte. Toen ik richting Falconplein/Brouwersvliet slenterde, nog even bij wijze van spreken mijn middenvinger omhoog gestoken (positief bedoeld) om te zeggen: 'Thx voor al de mooie momenten, ladies'.

Skw stopt door omstandigheden voor mij (zeg 'nooit nooit') waarin mijn laatste bezoekje eentje was aan Afrikaanse Samira die ik reeds lang op het oog had. Enkele maanden geleden toen ik zeer uitzonderlijk de daghsift eens verkende, viel ze me al op.
Lief, grappig, rustig, heerlijke seks, spontaan, dedju nu pas ontdekt. Ze zou zo een vaste dame kunnen geworden zijn.
Het totaalplaatje klopte. Toen ik richting Falconplein/Brouwersvliet slenterde, nog even bij wijze van spreken mijn middenvinger omhoog gestoken (positief bedoeld) om te zeggen: 'Thx voor al de mooie momenten, ladies'.
Succes in je verdere leven zonder deze geweldige hobby.
Maar ik ben zeker dat sommige meisjes je zeker zullen missen.
En zoals ze hier bij ons zegen
''Hou em stijf en doe em stinken moar vergeet noeit om em soems nog buuten te laten....
Enfin, blijf vooral van het leven genieten!
Succes!

Veel succes 🤞

wens u het beste toe!

Succes in je verdere leven zonder deze geweldige hobby.
Maar ik ben zeker dat sommige meisjes je zeker zullen missen.
En zoals ze hier bij ons zegen
''Hou em stijf en doe em stinken moar vergeet noeit om em soems nog buuten te laten....
Enfin, blijf vooral van het leven genieten!
Succes!
Hij zal nog genoeg buuten hangen, hoor.
Dan weet en besef je wel wat 'de omstandigheden' zijn (y)

Leven of overleven zonder deze bijzondere hobby zal ik in zekere zin zeker missen, daar ga ik niet om liegen.
Bekijk welke (al dan niet beperkte) band je kan opbouwen met een dame (het is hun job), ik kan er maar 1 conclusie aan vasthangen: Behandel ze met respect en je krijgt tonnen respect terug. Dat heef me veel wondermooie momenten opgeleverd gedurende vele jaren.
Sommige vaste dames zullen me zeker missen voor de wederkerende financiële input, daar draait het toch om, niet? Het leuke sociale contact na verloop van tijd was mooi meegenomen.

Ik volg het nog wel allemaal vanop afstand.

Cheers!

Terug
Bovenaan Onderaan