Voormalig lid 18138
Meubelstuk
Maandagavond 6 november.
Voornamelijk de vaste kliek van dames aanwezig, je ziet nauwelijks nieuwe gezichten .Er zijn amper wandelaars en de dames staren verveeld voor zich uit.
De talrijk aanwezige Shemales , vastgelijmd aan hun stoel, krabben zich nogmaals aan hun zak , tevergeefs wachtend op klanten.
(Gelukkig krabben ze niet aan mijn zak)
Gelukkig zijn er nog een paar frisse nieuwe meiden zoals Deea (VR28) en Antonia(VR24) .
Daarover later meer....
Voornamelijk de vaste kliek van dames aanwezig, je ziet nauwelijks nieuwe gezichten .Er zijn amper wandelaars en de dames staren verveeld voor zich uit.
De talrijk aanwezige Shemales , vastgelijmd aan hun stoel, krabben zich nogmaals aan hun zak , tevergeefs wachtend op klanten.
(Gelukkig krabben ze niet aan mijn zak)
Gelukkig zijn er nog een paar frisse nieuwe meiden zoals Deea (VR28) en Antonia(VR24) .
Daarover later meer....
Weer een klant minder voor Isabella!Hij zal nog genoeg buuten hangen, hoor.
Dan weet en besef je wel wat 'de omstandigheden' zijn
Leven of overleven zonder deze bijzondere hobby zal ik in zekere zin zeker missen, daar ga ik niet om liegen.
Bekijk welke (al dan niet beperkte) band je kan opbouwen met een dame (het is hun job), ik kan er maar 1 conclusie aan vasthangen: Behandel ze met respect en je krijgt tonnen respect terug. Dat heef me veel wondermooie momenten opgeleverd gedurende vele jaren.
Sommige vaste dames zullen me zeker missen voor de wederkerende financiële input, daar draait het toch om, niet? Het leuke sociale contact na verloop van tijd was mooi meegenomen.
Ik volg het nog wel allemaal vanop afstand.
Cheers!
Laatst bewerkt: