Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ook van meerdere dames wel eens gehoord dat ze een aantal nationaliteiten niet binnen laten. De één laat geen Afrikanen binnen, de ander geen Oostblokkers.

Ook deze avond een dame gezien die iemand weigerde nadat ze zijn afkomst had gevraagd, maar goed, wat wij onder "vreemden" zien is ook voor iedereen anders.

Heb er zelf niet per se een probleem mee dat er meer "vreemden" dan Hollanders/Belgen lopen, uiteindelijk ben ik daar voor een dame en niet voor de mannen die er rondlopen. Zolang je je eigen ding doet heb je er (meestal) geen last van.

Je moest eens weten wat ik eens gehoord heb, ik durf het hier niet te vertellen .... zo erg ...
Of te lelijk Of oud
Of ze hadden een slappe de vorige keer.
Of als ze te veel op hun vader lijken.
Kan van alles zijn
Lelijk is geen probleem zeggen ze tegen mij op mijn vraag of ik binnen mag ...
 
Ze willen zo veel mogelijk bloot prijs geven. Net op het randje om het zo te zeggen.
Ze willen gewoon verleiden natuurlijk. Dat hoort bij de job. Persoonlijk zou het voor mij net iets minder bloot mogen zijn in het raam, dan bij velen. Als je alles wil zien, moet je maar binnen gaan. Dat is mijn 'motief'. Ik kan bv ook best wel verleid worden door een leuke meid in een jeans en een topje. Maar blijkbaar stijgeren de meeste pietjes toch nog altijd op bijna-bloot. De meiden zullen het wel weten he. Ze zitten in het vak :)
 
De ervaring is anders hoor. De dames wassen en verfrissen zich veel vaker dan sommige klanten die opdagen... Helaas, maar dat soort klanten komt meer voor je denkt.
Heb je dat ook al onderzocht?
Overal in de broek gekeken.
Ja als je van je werk komt is anders dan recht van huis.Even wassen bij de dame dan.
En weet je wat ik denk?
Knap hoor.
 
Neen ik zal dan om 8uur is kijken of later bedankt voor de reactie mannen
Later komen = meestal meer keuze.
Heb je dat ook al onderzocht?
Overal in de broek gekeken
De dames voeren continu onderzoek uit op dat vlak, willen of niet, er wordt bij elke klant wederzijds in de broek gekeken. :)
Ja als je van je werk komt is anders dan recht van huis.
Bovendien is het ene werk het andere niet. Dat begint al met het onderscheid tussen arbeiders en bedienden. Je kent hen zo uit elkaar. De bediende wast zijn handen nadat hij geplast heeft. De arbeider wast zijn handen voor dat hij gaat plassen... :)

Alles is relatief. Dat wist Einstein al.
 
Gisteren 2 rondjes door het SKW gelopen, bij een leuke Roemeense dame binnen geweest gisteravond rond 22:00u zal er vanavond als ik daar loop nog eens kijken welk nummer het was (het was op de Schippersstraat dat weet ik nog)
In de middag viel het me een beetje tegen wat er aanwezig was (als in kwantiteit) de kwaliteit kan ik zo niet direct beoordelen, stonden meerdere schone dames. 's Avonds meer bezetting.
 
Heren ik wandel nu een half jaartje in het schipperskwartier en het bevalt me goed. Ik hou echt van de barbies met een dikke laag plamuur, kan iemand mij vertellen waar precies ik deze meiden kan vinden en wanneer? Dankjewel.
 
Heb je dat ook al onderzocht?
Overal in de broek gekeken.
Ja als je van je werk komt is anders dan recht van huis.Even wassen bij de dame dan.
En weet je wat ik denk?
Knap hoor.
Een schilder bvb die recht van zijn laatste karwei naar het skw gaat en nog verfstrepen op zijn handen heeft zien de dames niet als onverzorgd. Dat begrijpen ze, en hebben daar ook begrip voor. Maar iemand die duidelijk zijn voeten of pik meerdere dagen niet gewassen heeft, daar hebben ze een hekel aan, en moeten er soms letterlijk bijna van kotsen, en hun kamer langdurig luchten. Ik weet dat ik niet mag veralgemenen, maar doe het toch even. Het zijn vooral de hoger opgeleiden, de managers en dergelijke die het vaakst onverzorgd zijn. Dat verhaal heb ik al meermaals gehoord en van heel wat verschillende dames.
 
Zaterdagavond veel wandelvolk maar ook enkele pretbedervers. Manar (VT49) trad, bij afwezigheid van politie dan maar op als politieagente : (deel 1) een onnozelaar vond het nodig om met een draagbare jukebox met keiharde muziek in de Verversrui te wandelen. Manar kreeg het ervan op haar zenuwen en maande de gekkerd aan om te stoppen en dreigde ermee de politie te bellen (die natuurlijk nergens te bespeuren was, als ze er niet moeten zijn dan rijden ze er constant rondjes maar als er wat aan de hand is zijn ze met geen ogen te bespeuren), ze maakte blijkbaar veel indruk want de jukeboxgek hield het dan maar voor bekeken. (deel2) er waren 2 Marokkaanse pickpockets op wandel in het SKW en vielen her en daar wandelaars lastig door rond hen te hangen, de gebruikelijke truk, toen een klant buiten kwam bij Manar gingen de 2 pickpockets deze klant achterna en vielen hem lastig, Manar had dit blijkbaar gezien en kwam als een razende leeuwin buiten gelopen en de 2 Marokkaanse lieverdjes kregen verbaal de volle laag in hun eigen taal van Manar en kozen wijselijk het hazenpad. Knap gedaan van Manar!
 
Zaterdagavond veel wandelvolk maar ook enkele pretbedervers. Manar (VT49) trad, bij afwezigheid van politie dan maar op als politieagente : (deel 1) een onnozelaar vond het nodig om met een draagbare jukebox met keiharde muziek in de Verversrui te wandelen. Manar kreeg het ervan op haar zenuwen en maande de gekkerd aan om te stoppen en dreigde ermee de politie te bellen (die natuurlijk nergens te bespeuren was, als ze er niet moeten zijn dan rijden ze er constant rondjes maar als er wat aan de hand is zijn ze met geen ogen te bespeuren), ze maakte blijkbaar veel indruk want de jukeboxgek hield het dan maar voor bekeken. (deel2) er waren 2 Marokkaanse pickpockets op wandel in het SKW en vielen her en daar wandelaars lastig door rond hen te hangen, de gebruikelijke truk, toen een klant buiten kwam bij Manar gingen de 2 pickpockets deze klant achterna en vielen hem lastig, Manar had dit blijkbaar gezien en kwam als een razende leeuwin buiten gelopen en de 2 Marokkaanse lieverdjes kregen verbaal de volle laag in hun eigen taal van Manar en kozen wijselijk het hazenpad. Knap gedaan van Manar!
Ik zag het ook gisteren dat de politie daar was in de Verversrui.
 
tja, nadien waren ze er als de boosdoeners verdwenen waren
Dat wordt hier ook wel een beetje verkeerd voorgesteld, vind ik. Alsof de politie nooit opdaagt in het SKW als het nodig is. Wie regelmatig in het SKW vertoeft, kent de anonieme wagens, de mensen in burger, en de vaak zeer korte aanrijtijden als er iets ernstigs aan de hand is. Wie weet wat er gisteren verder nog allemaal aan akkefietjes gebeurde in de stad.
 
Dat wordt hier ook wel een beetje verkeerd voorgesteld, vind ik. Alsof de politie nooit opdaagt in het SKW als het nodig is. Wie regelmatig in het SKW vertoeft, kent de anonieme wagens, de mensen in burger, en de vaak zeer korte aanrijtijden als er iets ernstigs aan de hand is. Wie weet wat er gisteren verder nog allemaal aan akkefietjes gebeurde in de stad.
Bent U aangenomen als promotie medewerker namens de dames en de verhuurders?
 
Terug
Bovenaan Onderaan