Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zaterdagavond veel wandelvolk maar ook enkele pretbedervers. Manar (VT49) trad, bij afwezigheid van politie dan maar op als politieagente : (deel 1) een onnozelaar vond het nodig om met een draagbare jukebox met keiharde muziek in de Verversrui te wandelen. Manar kreeg het ervan op haar zenuwen en maande de gekkerd aan om te stoppen en dreigde ermee de politie te bellen (die natuurlijk nergens te bespeuren was, als ze er niet moeten zijn dan rijden ze er constant rondjes maar als er wat aan de hand is zijn ze met geen ogen te bespeuren), ze maakte blijkbaar veel indruk want de jukeboxgek hield het dan maar voor bekeken. (deel2) er waren 2 Marokkaanse pickpockets op wandel in het SKW en vielen her en daar wandelaars lastig door rond hen te hangen, de gebruikelijke truk, toen een klant buiten kwam bij Manar gingen de 2 pickpockets deze klant achterna en vielen hem lastig, Manar had dit blijkbaar gezien en kwam als een razende leeuwin buiten gelopen en de 2 Marokkaanse lieverdjes kregen verbaal de volle laag in hun eigen taal van Manar en kozen wijselijk het hazenpad. Knap gedaan van Manar!
En bij Manar binnengeweest???
Want die stond blijkbaar wel heel hevig 😁
 
Iemand ervaring met de dame achter Verversrui 7/1 dagshift? Zwart haar, sexy zwarte lingerie. Of SS 32/4 met de rechte froe froe en redelijk grote brosten.

Heb ze beiden gezien gisteren. Die in de VR was af en toe toch bezig met een klant ...

SS 32/ was altijd vrij, Zat zittend altijd met gsm bezig, verwondert me niet, hieronder haar topic, ze is dus nog maar eens verhuisd ... hieronder haar topic

 
Dat wordt hier ook wel een beetje verkeerd voorgesteld, vind ik. Alsof de politie nooit opdaagt in het SKW als het nodig is. Wie regelmatig in het SKW vertoeft, kent de anonieme wagens, de mensen in burger, en de vaak zeer korte aanrijtijden als er iets ernstigs aan de hand is. Wie weet wat er gisteren verder nog allemaal aan akkefietjes gebeurde in de stad.
Zomaar wat vastgestelde informatie:

Begin okt. was ik 2 keer in korte tijd getuige van problemen in het SKW.
Drukte de stopwatch in op mijn telefoon, nadat ik bij het probleem uitliep.
Stopwatch-resultaten : eerste maal: 9min en 15 sec. 2 keer liefst 12 min en 40 sec.
En dan is de tijd tussen alarmering en indrukken stopwatch nog buiten deze waarneming!

Zelfs de politie-bikers kunnen in 9 min. gemakkelijk vanaf het Centraal Station in het SKW zijn, hoe vlug kunnen dan snelle stille agenten met hun Audi's zijn.
Moet toch binnen 3/4 minuten zijn!
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring met de dame achter Verversrui 7/1 dagshift? Zwart haar, sexy zwarte lingerie. Of SS 32/4 met de rechte froe froe en redelijk grote brosten.
De dame op Verversrui 7/1 heeft ook mijn interesse. Ze werkt volgens mij altijd maar relatief korte periodes. De vorige periode dat ik haar zag werkte ze op Verversrui 5. Ik hoorde gisteren iemand tegen een kameraad zeggen dat ze een prima service geeft. Maar dat laatste is dus van horen zeggen. Ik heb zelf geen ervaring met haar.
 
Weet soms iemand of die dame links dacht ik van schipperstraat met tattoos en blonde hele fijne dame ,aan te rade is ? (nachtshift) ,en vermijd aub ook de jonge dame aan rechtse kant (half roe ,half duits) welk nr het was weet ik niet meer uit mijn hoofd, het was alvast meer naar de pita zaak kant op. ,bij eerste wandeling daar binne gestapt , (eerst mij tien minute laten liggen op het bed) was op haar gsm nog aan tokkelen:LOL: en muziek zoeken blabla).. daardoor was de goesting verdwenen
 
Wat hij zegt klopt altijd wel, en is ook altijd to the point. Dat kan helaas niet van iedereen gezegd worden.
Fantastisch toch , jullie 2 . En voor de rest iedereen pootjes geven en zijn bek houden zeker?
Nee , niet kloppen dat klopt zagen we al met dat bericht van " de terug keer van AnnaMaria" door de moderator wijselijk geskipt.



Vanmiddag een dame of 30/40 aanwezig , en dan tel je ook alles mee. Want sommigen , nou nou , dat is echt te erg.
Er werd ook veel gemopperd door wandelaars over wat er stond.
Ook door personen die altijd in de middag komen.
Ach ja het zal wel vanwege Oudjaar zijn. Gelukkig was er nog 1 meid die ik al ken en wel prima is.
Op VR 14/3 stond wel een hele knappe.
Gezien haar uiterlijk zal dat niet die Sara zijn waar hier ook een recensie van is.
 
Laatst bewerkt:
Fantastisch toch , jullie 2 . En voor de rest iedereen pootjes geven en zijn bek houden zeker?
Nee , niet kloppen dat klopt zagen we al met dat bericht van " de terug keer van AnnaMaria" door de moderator wijselijk geskipt.



Vanmiddag een dame of 30/40 aanwezig , en dan tel je ook alles mee. Want sommigen , nou nou , dat is echt te erg.
Er werd ook veel gemopperd door wandelaars over wat er stond.
Ook door personen die altijd in de middag komen.
Ach ja het zal wel vanwege Oudjaar zijn. Gelukkig was er nog 1 meid die ik al ken en wel prima is.
Op VR 14/3 stond wel een hele knappe.
Gezien haar uiterlijk zal dat niet die Sara zijn waar hier ook een recensie van is.
Gisteren uitgebreid met Anna Maria gesproken. Vanwege het slotje kan ik dit niet in haar topic plaatsen. In het kort komt het er op neer dat ook zij een bloedhekel heeft aan al die leden die onzin vertellen. Ze heeft mij uitgelegd waarom zij haar plannen gewijzigd heeft. Iemand van de forumleiding is ook speciaal voor haar vanuit Nederland naar het skw gekomen om kennis met haar te maken. Die persoon zal dus wel weten wat hij over haar moet geloven en wat niet. Uiteraard als het daadwerkelijk iemand van de forumleiding is.
 
Laatst bewerkt:
Fantastisch toch , jullie 2 . En voor de rest iedereen pootjes geven en zijn bek houden zeker?
Nee , niet kloppen dat klopt zagen we al met dat bericht van " de terug keer van AnnaMaria" door de moderator wijselijk geskipt.



Vanmiddag een dame of 30/40 aanwezig , en dan tel je ook alles mee. Want sommigen , nou nou , dat is echt te erg.
Er werd ook veel gemopperd door wandelaars over wat er stond.
Ook door personen die altijd in de middag komen.
Ach ja het zal wel vanwege Oudjaar zijn. Gelukkig was er nog 1 meid die ik al ken en wel prima is.
Op VR 14/3 stond wel een hele knappe.
Gezien haar uiterlijk zal dat niet die Sara zijn waar hier ook een recensie van is.
Misschien wel catchfish 1 persoon verschillende accounts dan kun je het hier wel naar hand zetten
 
Want sommigen , nou nou , dat is echt te erg.
Er werd ook veel gemopperd door wandelaars over wat er stond.
Mensen met enig respect naar anderen toe, schrijven niet over andere mensen (de dames) in termen van WAT maar wel in termen van WIE zoals het bij personen hoort in correct Nederlands. Daarmee is dan meteen, wat mij beterft heel veel gezegd over de aard van jagers in de donkere nachten.
 
Ina , en de vrouw met bril ( type schooljuf) tegenover waren in dat gedeelte SS de enig aanwezige dames tot je de Tinto inkan.
Zo stil is het.
Waren Nederlanders uit Amsterdam gekomen diep teleurgesteld in de bezetting aan dames en overige personen ( aan sommigen kan je niks aantrekkelijks ontdekken)
 
Mensen met enig respect naar anderen toe, schrijven niet over andere mensen (de dames) in termen van WAT maar wel in termen van WIE zoals het bij personen hoort in correct Nederlands. Daarmee is dan meteen, wat mij beterft heel veel gezegd over de aard van jagers in de donkere nachten.
Dat ligt er maar aan, als het over het aantal gaat, schrijf je WAT en niet WIE.
 
Iemand van de forumleiding is ook speciaal voor haar vanuit Nederland naar het skw gekomen om kennis met haar te maken. Die persoon zal dus wel weten wat hij over haar moet geloven en wat niet. Uiteraard als het daadwerkelijk iemand van de forumleiding is.
Ik begrijp dit bericht niet zo goed:
Eerst schrijf je, dat iemand van de forumleiding speciaal uit Nederland naar het Mooie SKW is gekomen, vervolgens twijfel je, of deze persoon ECHT iemand van de forumleiding is? Sorry, als ik dit verkeerd lees!
Ik zag gisteren wel de grote leider van een ander (Nederlands!) forum in het SKW.
 
Ik begrijp dit bericht niet zo goed:
Eerst schrijf je, dat iemand van de forumleiding speciaal uit Nederland naar het Mooie SKW is gekomen, vervolgens twijfel je, of deze persoon ECHT iemand van de forumleiding is? Sorry, als ik dit verkeerd lees!
Ik zag gisteren wel de grote leider van een ander (Nederlands!) forum in het SKW.
Omdat het niet gepast is om er mee te koop te lopen dat je moderator of admin bent van een forum. Daarom twijfel ik of hij echt tot de forumleiding hoort. Degenen die zoiets zeggen, zijn het vaak niet, maar hopen op die manier wat extra gedaan te krijgen. Of extra tijd, of een service die ze normaal niet geeft. Dat soort zaken.
Misschien wel catchfish 1 persoon verschillende accounts dan kun je het hier wel naar hand zetten
Dat gaat eerder van toepassing zijn op een paar van die andere gasten. Ik heb hier maar 1 account.
 
Omdat het niet gepast is om er mee te koop te lopen dat je moderator of admin bent van een forum. Daarom twijfel ik of hij echt tot de forumleiding hoort. Degenen die zoiets zeggen, zijn het vaak niet, maar hopen op die manier wat extra gedaan te krijgen. Of extra tijd, of een service die ze normaal niet geeft. Dat soort zaken.
Of reclame-mogelijkheden bespreken!
. Ik heb hier maar 1 account.
We strijden hier fel met elkaar, maar deze zin geloof ik voor meer dan 100%.
 
Laatst bewerkt:
Dat ligt er maar aan, als het over het aantal gaat, schrijf je WAT en niet WIE.
De originele zin waar ik op reageerde, luidde: Er werd ook veel gemopperd door wandelaars over wat er stond.
Die 'wat' ademt hier voor iedereen met wat taalgevoel 'een zaak' uit en niet 'een persoon'. En dat vind ik zeer laag, alsof de dames als zaken moeten omschreven worden. De kerstboodschap van vrede, respect en samenhorigheid is duidelijk niet bij iedereen aanwezig.

Verder overigens de beste wensen voor 2024 aan iedereen.
 
Wat er stond en wie er liep.
Wie er stond en wat er liep.
Allemaal goed joh voor mij.
(Taalkundig werd het al uitgelegd)

Weet je , als je als wandelaar naar het SKW reist om een dame te bezoeken , vanuit een andere stad of ander land (Nederland in mijn geval) dan ben je benieuwd wat je daar zal aantreffen.
Dat valt nog wel eens zwaar tegen.
Is dat geen respect? Nee je krijgt alleen niet te zien waar je op gehoopt ben ,maar oude, te dikke
Latinas bijvoorbeeld.

Het minst aantrekkelijke staat het meest achter het raam in tijd , die hebben nauwelijks klanten namelijk . De knappe meisjes zijn aan het kameren, die zie je maar af en toe.
Je kan dan wel eens teleurgesteld zijn als wandelaar,lijkt me heel normaal, en als niet- wandelaar , ( mensen die daar niks te zoeken hebben zoals koppels en groepjes vriendinnen die er 10 x beter uit zien als sommige personen achter de ramen )die zullen gniffelen om wat ze daar zien.
Iedereen kan in principe een raam huren ,hoe lelijk ook. De vraag is of dat altijd zo slim is , want roept toch reactie op.
 
Ik vind het totaal niet relevant wat wandelaars van elkaar vinden. Zolang ik weet dat ik zelf zeer respectvol en vriendelijk ben naar de dames toe, is dat voor mij voldoende, dat is namelijk een feit, en wat een andere schrijver denkt of over mij vindt zal mij echt niet boeien. Nutteloze energie
 
Heb nu een aantal dagen in het Antwerpse mogen verblijven en liep 2-3x per dag over het SKW om eens te kijken en zo nu en dan ook te kameren.

Vandaag eindigt mijn verlof, morgen weer aan het werk, net een laatste rondje gelopen. Gisteren overdag was het al rustig, nu staan er een dame of 15.
Als ik dan kijk 2 dagen terug was er rond deze tijd echt voldoende keuze. Al met al vind ik over het algemeen de kamers netjes, beter dan bijvoorbeeld de gemiddelde kamer op de wallen of op de doubletstraat.

Ik kom zeker terug in het SKW!
 
Terug
Bovenaan Onderaan