Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik bepaal niets. Ik geef mijn mening, en dat is dat kerels met 0,0 maar dan ook echt 0,0 respect voor de dames, zoals jij helemaal niet in het skw thuis horen.
Het is dan ook zogezegd volgens een VB kopstuk 🥱

Is dat misschien een parodie account ofzo?
Is een account van een zielig en gefrustreerd persoon.
 
Ge hoort het regelmatig dat mannen aan t onderhandelen zijn met een dame dat ze geen respect hebben ze vragen enkel fuck suck positions dan weten de dames direct wat er ze voor hun staat en laatst nog nen wandelaar die gewoon en ander antwoord gaf dan wat de dame vroeg ?
 
Bamischijven zijn er niet meer.

Dan moeten er wel dames zitten.
Je bedoelt misschien ' dan moeten er wel dames zitten waar ik nog binnen mag'?
Ge hoort het regelmatig dat mannen aan t onderhandelen zijn met een dame dat ze geen respect hebben ze vragen enkel fuck suck positions dan weten de dames direct wat er ze voor hun staat en laatst nog nen wandelaar die gewoon en ander antwoord gaf dan wat de dame vroeg ?
Ach, voor mij het winkeltje stond er eens ene 58 euro uit te geven aan een fles sterke drank. Hij maakte geen enkele bedenking over de prijs. Toen ik hem even nadien op straat passeerde, stond hij bij een meid aan het raam af te dingen om voor 40 euro te mogen, samen met zijn maat.
 
Je bedoelt misschien ' dan moeten er wel dames zitten waar ik nog binnen mag'?
Grappig dat je dat zegt. Ik tel wel eens tijdens een rondje , van waar zou ik binnen willen , en waar niet.
Puur op uiterlijk geteld ,dus zonder rekening te houden met service.
Bij 50 % ongeveer heb ik geen enkele goesting , zelfs niet gratis.
Dus dan zullen er ook wel een paar dat bij mij hebben.
Er zijn er ook weer , die niet graag hebben dat je een andere dame bezoekt. Soort broodnijd.
Het blijven vrouwen he.
 
Je bedoelt misschien ' dan moeten er wel dames zitten waar ik nog binnen mag'?

Ach, voor mij het winkeltje stond er eens ene 58 euro uit te geven aan een fles sterke drank. Hij maakte geen enkele bedenking over de prijs. Toen ik hem even nadien op straat passeerde, stond hij bij een meid aan het raam af te dingen om voor 40 euro te mogen, samen met zijn maat.
Das al geleden dat ik nog is aan t af dingen was bij de dames zo ben ik ooit bij Dora binnen gegaan nadat nen wandelaar had gevraagd of ze wou kijken terwijl hij aan zijn rakker zou trekken en ze zou 20 euro krijgen daar was ze natuurlijk niet gelukkig mee
Maar ik ben er zeker dat weinig dames respect hebben voor ons als H00renloper .
Mij hebben ze geleerd dat ge voor oudere mensen respect moet hebben?
 
Afdingen nog nooit gedaan in het SKW , al zie en hoor je het wel. En soms, eerlijk is eerlijk , gaan ze ook voor 40 € binnen.
Doe ik ook niet aan. Lijkt me gewoon ook geen goeie start voor een aangenaam bezoek.

Het omgekeerd gebeurd ook wel eens, dat ze me willen binnen lokken met afslag 😅 Evenwel nog nooit op ingegaan want het is meestal redelijk duidelijk waarom ze korting aanbieden 🙃
 
Ook , of looks, voorkomen en bepaalde uitstraling klanr waarbij hygiene, leeftijd en andere factoren ook een rol kunnen spelen , maar ook hoe de klant zich opstelt of de manier of wat hij de dame op dat moment vraagt.
 
Ach, voor mij het winkeltje stond er eens ene 58 euro uit te geven aan een fles sterke drank. Hij maakte geen enkele bedenking over de prijs. Toen ik hem even nadien op straat passeerde, stond hij bij een meid aan het raam af te dingen om voor 40 euro te mogen, samen met zijn maat.
Logisch toch? Hij had maar 100€ om uit te geven
 
Zijn er in het SKW ook Thaise of Filippij

Op zich heb je gelijk. Maar er zitten daar heel knappe dames met recensies met veel werk en goede service voor 50 / 20 minuten.
En er zitten daar minder aantrekkelijke met veel minder werk en geen recensies ( dus een gok) en die vragen ook 50.
Dat is toch vreemd eigenlijk.
Iedere dame moet haar pand betalen. Mooi of minder mooi betalen moeten ze toch doen .
 
Terug
Bovenaan Onderaan