Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Voor een klein groepje leden hier, is het nog véél lastiger om niet steeds de dames waarbij zij zelf hun ding niet kregen te blijven tegenwerken door hen negatief te beschrijven of zelfs door aan de deur te gaan staan en potentiële klanten 'informeel in te lichten' over de 'slechte service' dat zo een dame geeft. Berichten over de dames die zij zelf op handen dragen, daarentegen, krijgen direct likes enz.

Het allerlastigste voor die mannen is blijkbaar om géén reclame te maken voor een bepaalde dame. Reclame die trouwens niet nodig is, wegens een zeer minieme impact van dit forum op de totale hoeveelheid wandelaars. Soms pikt het blijkbaar dat sommige dames erg goed werken zonder enige vorm van reclame, noch direct, noch verdoken, terwijl degenen die men wil ondersteunen van die vermeende hulp hoegenaamd geen meerwaarde ondervinden.
Dit is interessant. Een verdoken dame die erg goed werkt.
Zonder recensies. Please licht een tipje van de sluier.
En hoe krijgt ze dat voor elkaar ?

Laatst bewerkt:
Wie de klanten respecteert en vriendelijk is, krijgt gemakkelijk bezoekers. Net zoals in elke andere handelszaak.

Lees jij trouwens ergens dat ik over "een verdoken dame" spreek als voorbeeld? Er zijn er zo vele hoor, en die staan gewoon in hun raam. Niks verdoken aan. Je moet eens leren reageren op wat er staat en niet op wat je denkt dat er staat. Een nachtjager zou zelfs in het donker goed dat verschil moeten zien. :LOL:

Zo iets moet je zelf uitzoeken. Als het bij de ene niet lukt kan je dat bij een andere dame proberen. Zoals shoppen in het buitenland daar leren ze jouw ook af bieden .
Hot-Lover ik denk dat je mij niet goed begrepen hebt. Ja maar met welke dame Dat bedoelde ik eigenlijk niet letterlijk maar spreekwoordelijk. Wat ik eigenlijk bedoelde is ja wat voor ne kastaar ( dame ) doet dit nu voor minder dan 50 €. Zeker geen mooie jonge dame of een goede sekswerkster ook wel niet. En sluit ik mij aan bij Danny3 dat afdingen op 50 € van niet zoveel respect getuigd t.o.v. een dame zeker in Antwerpen.

Voor een klein groepje leden hier, is het nog véél lastiger om niet steeds de dames waarbij zij zelf hun ding niet kregen te blijven tegenwerken door hen negatief te beschrijven of zelfs door aan de deur te gaan staan en potentiële klanten 'informeel in te lichten' over de 'slechte service' dat zo een dame geeft. Berichten over de dames die zij zelf op handen dragen, daarentegen, krijgen direct likes enz.

Het allerlastigste voor die mannen is blijkbaar om géén reclame te maken voor een bepaalde dame. Reclame die trouwens niet nodig is, wegens een zeer minieme impact van dit forum op de totale hoeveelheid wandelaars. Soms pikt het blijkbaar dat sommige dames erg goed werken zonder enige vorm van reclame, noch direct, noch verdoken, terwijl degenen die men wil ondersteunen van die vermeende hulp hoegenaamd geen meerwaarde ondervinden.
@vingerling
Ik had het over jou in die post en niet over een klein groepje leden hier.
Geen idee waarom je mij dus moest citeren om nogmaals je punt te maken ...

Maar als je het dan hebt over " een klein groepje leden " " en sommige dames" noem dan tenminste namen, dan heeft iedereen er iets aan en niet alleen diegenen die het allemaal weten .
Ik behoor niet tot die laatste categorie, I know nothing I am from B........ !

Hot-Lover ik denk dat je mij niet goed begrepen hebt. Ja maar met welke dame Dat bedoelde ik eigenlijk niet letterlijk maar spreekwoordelijk. Wat ik eigenlijk bedoelde is ja wat voor ne kastaar ( dame ) doet dit nu voor minder dan 50 €. Zeker geen mooie jonge dame of een goede sekswerkster ook wel niet. En sluit ik mij aan bij Danny3 dat afdingen op 50 € van niet zoveel respect getuigd t.o.v. een dame zeker in Antwerpen.
Ik doe er ook niet aan mee . Want ik betaal mijn vaste dvp . Altijd maal vier . Meestal met twee groene bankbiljetten .

@vingerling
Ik had het over jou in die post en niet over een klein groepje leden hier.
Geen idee waarom je mij dus moest citeren om nogmaals je punt te maken ...

Maar als je het dan hebt over " een klein groepje leden " " en sommige dames" noem dan tenminste namen, dan heeft iedereen er iets aan en niet alleen diegenen die het allemaal weten .
Ik behoor niet tot die laatste categorie, I know nothing I am from B........ !
Het lijken wel politiekers. Veel zeggen en weinig vertellen.
En zich beter voelen als een ander.

Nee hoor Janus. Ik weet niets.
En doe ook niets alsof.
Ik loop wel eens door het SKW en ik zie en hoor wel eens wat. Ik ga wel eens naar een dame.

Dat vertel ik hier.
Allemaal heel transparant.
Zouden meer mensen moeten doen.
En ik die dacht dat jullie het altijd beter weten en zich verheven voelen.
Dan denk je verkeerd

iemand soms toevallig reviews over die slanke blondedame met dikke tiete & tattoos in nachtshift aan linkse zijde van schipperstraat voor naar vlinderlings straat te gaan ?
Denk dat je deze Carina bedoeld

Denk dat je deze Carina bedoeld
Idd ,thanks ! volgende keer is binnen wippen dus

Ik weet 1 ding, dat er hier mensen zijn met veel te veel tijd om hier te zagen. Dat zit hier constant te neuten ipv kont stand te neuken ;)

Omdat ik al enorm genoten heb van je talrijke boeiende recensies en bijdragen hier op het forum, wil ik iets terug doen voor jou .

Omdat je blijkbaar gefixeerd bent op het aantal post van de leden hier, heb ik speciaal voor jou een rangschikking gemaakt van het aantal post in het stamcafé door de leden, en dat sinds maandag 1 januari 2024 tot vandaag 18u.

Hopende u hiermee een dienst te hebben bewezen groet ik u vriendelijk !

1) Nachtjager 17
2) vingerling 13
3) Johnny Walk 11
4) Hot-Lover 10
5) Janus 7
6) Danny 3 5
7) Trio-asslover 4
8) Hollebolleke 4
9) B200 4
10) swtdisposition 4
11 ) Likkert 4

PS. Deze rangschikking hecht geen waarde aan het nut van de geplaatste posts .

Tussen de regels door, lees ik hier een heel duidelijk antwoord over de renovatie.

Ik kom al vanaf 2018 bij haar. Vind het jammer, als zij niet meer terugkeert.
Lol ik lees niks tussen de regels door
Dit forum lijkt vaak wel een raadsel of detective spel.

Bedoel je dat je er uit opmaakt dat hij het betaald heeft?
Ik lees het ook niet lol

Omdat ik al enorm genoten heb van je talrijke boeiende recensies en bijdragen hier op het forum, wil ik iets terug doen voor jou .

Omdat je blijkbaar gefixeerd bent op het aantal post van de leden hier, heb ik speciaal voor jou een rangschikking gemaakt van het aantal post in het stamcafé door de leden, en dat sinds maandag 1 januari 2024 tot vandaag 18u.

Hopende u hiermee een dienst te hebben bewezen groet ik u vriendelijk !

1) Nachtjager 17
2) vingerling 13
3) Johnny Walk 11
4) Hot-Lover 10
5) Janus 7
6) Danny 3 5
7) Trio-asslover 4
8) Hollebolleke 4
9) B200 4
10) swtdisposition 4
11 ) Likkert 4

PS. Deze rangschikking hecht geen waarde aan het nut van de geplaatste posts .
Bedankt om te bevestigen dat je veel teveel tijd hebt
Jou "vele" boeiende recensies zijn ook heel ..... ja boeiend :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Je kan beter meer gaan neuken dan over ons te oordelen.

Nu zeg je dus eigenlijk net hetzelfde, slim amaai

Nee, dat stoort mij helemaal niet. Ik vind muziek op de achtergrond juist wel prettig, en dan heb ik liever muziek uit hun regio dan dat gebonk en gejank dat men hier vaak muziek noemt.

Mij stoort t echt enorm , zker als ze nog is te actief dansen , ga ik er zowizo niet binnen , ja of ge heb van die marginale mensen die er blijven hangen met ne jukebox en denken dat ze in de zillion tijd nog zitten. dan nog liever het eerste ma tog haha

Terug
Bovenaan Onderaan