Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iemand soms toevallig reviews over die slanke blondedame met dikke tiete & tattoos in nachtshift aan linkse zijde van schipperstraat voor naar vlinderlings straat te gaan ?
Denk dat je deze Carina bedoeld
 
Denk dat je deze Carina bedoeld
Idd ,thanks ! volgende keer is binnen wippen dus
 
Ik weet 1 ding, dat er hier mensen zijn met veel te veel tijd om hier te zagen. Dat zit hier constant te neuten ipv kont stand te neuken ;)

Omdat ik al enorm genoten heb van je talrijke boeiende recensies en bijdragen hier op het forum, wil ik iets terug doen voor jou .

Omdat je blijkbaar gefixeerd bent op het aantal post van de leden hier, heb ik speciaal voor jou een rangschikking gemaakt van het aantal post in het stamcafé door de leden, en dat sinds maandag 1 januari 2024 tot vandaag 18u.

Hopende u hiermee een dienst te hebben bewezen groet ik u vriendelijk !

1) Nachtjager 17
2) vingerling 13
3) Johnny Walk 11
4) Hot-Lover 10
5) Janus 7
6) Danny 3 5
7) Trio-asslover 4
8) Hollebolleke 4
9) B200 4
10) swtdisposition 4
11 ) Likkert 4


PS. Deze rangschikking hecht geen waarde aan het nut van de geplaatste posts .
 
Tussen de regels door, lees ik hier een heel duidelijk antwoord over de renovatie.

Ik kom al vanaf 2018 bij haar. Vind het jammer, als zij niet meer terugkeert.
Lol ik lees niks tussen de regels door
Dit forum lijkt vaak wel een raadsel of detective spel.

Bedoel je dat je er uit opmaakt dat hij het betaald heeft?
Ik lees het ook niet lol
 
Omdat ik al enorm genoten heb van je talrijke boeiende recensies en bijdragen hier op het forum, wil ik iets terug doen voor jou .

Omdat je blijkbaar gefixeerd bent op het aantal post van de leden hier, heb ik speciaal voor jou een rangschikking gemaakt van het aantal post in het stamcafé door de leden, en dat sinds maandag 1 januari 2024 tot vandaag 18u.

Hopende u hiermee een dienst te hebben bewezen groet ik u vriendelijk !

1) Nachtjager 17
2) vingerling 13
3) Johnny Walk 11
4) Hot-Lover 10
5) Janus 7
6) Danny 3 5
7) Trio-asslover 4
8) Hollebolleke 4
9) B200 4
10) swtdisposition 4
11 ) Likkert 4


PS. Deze rangschikking hecht geen waarde aan het nut van de geplaatste posts .
Bedankt om te bevestigen dat je veel teveel tijd hebt
Jou "vele" boeiende recensies zijn ook heel ..... ja boeiend :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Je kan beter meer gaan neuken dan over ons te oordelen.

Nu zeg je dus eigenlijk net hetzelfde, slim amaai
 
Nee, dat stoort mij helemaal niet. Ik vind muziek op de achtergrond juist wel prettig, en dan heb ik liever muziek uit hun regio dan dat gebonk en gejank dat men hier vaak muziek noemt.
 
Mij stoort t echt enorm , zker als ze nog is te actief dansen , ga ik er zowizo niet binnen , ja of ge heb van die marginale mensen die er blijven hangen met ne jukebox en denken dat ze in de zillion tijd nog zitten. dan nog liever het eerste ma tog haha
 
Mij stoort t echt enorm , zker als ze nog is te actief dansen , ga ik er zowizo niet binnen , ja of ge heb van die marginale mensen die er blijven hangen met ne jukebox en denken dat ze in de zillion tijd nog zitten. dan nog liever het eerste ma tog haha
De meisjes doen dat omdat er soms klanten zijn, waar uit hun fluit niet veel muziek meer komt :ROFLMAO::ROFLMAO: omdat ze te zat of te stoned zijn.

Maar goed, ik zal de opmerking over de ongewenste buitenlandse muziek doorspelen aan de verhuurders. Er kan dan een muziekreglement opgesteld worden dat enkel verplichte muziekwerken toelaat. Voor de Vlamingen 'Laat de zon in je hart' en voor de Hollanders 'Leef'. Kwestie van positief in het leven te staan en het zeiken over te laten aan de liefhebbers van plasseks. :LOL:
 
Even tussendoor het gezaag,enigste wat echt afknapt om binne te stape bij dames, is die buitelandse muziek.. nog meer die dit hebben?
Echt leuk vind ik die muziek niet. Vaak is dat manele bij de Roemenen en dat is mijn ding echt niet. Een afknapper is het nu ook weer niet....Moest er eens zo'n meid uit de bol gaan achter haar raam op 'The Number of the Beast' ofzo dan zou ik wel dankzij haar goede smaak juist wel binnenstappen 😁
 
De meisjes doen dat omdat er soms klanten zijn, waar uit hun fluit niet veel muziek meer komt :ROFLMAO::ROFLMAO: omdat ze te zat of te stoned zijn.

Maar goed, ik zal de opmerking over de ongewenste buitenlandse muziek doorspelen aan de verhuurders. Er kan dan een muziekreglement opgesteld worden dat enkel verplichte muziekwerken toelaat. Voor de Vlamingen 'Laat de zon in je hart' en voor de Hollanders 'Leef'. Kwestie van positief in het leven te staan en het zeiken over te laten aan de liefhebbers van plasseks. :LOL:
En het kakken aan al de broekschijters die er rondlopen
 
Even tussendoor het gezaag,enigste wat echt afknapt om binne te stape bij dames, is die buitelandse muziek.. nog meer die dit hebben?
Vreselijk gejengel inderdaad. Altijd aangenaam als ze tijdens het bezoek geen muziek opzetten. Dan hoef 'k die al niet mentaal weg te filteren. Al ben 'k daar eigenlijk best wel goed in getraind aangezien 'k dat ook op veel andere plaatsen (moet) doen.

Sommige gebruiken de muziek als chronometer.

Mij stoort t echt enorm , zker als ze nog is te actief dansen , ga ik er zowizo niet binnen , ja of ge heb van die marginale mensen die er blijven hangen met ne jukebox
Bij over actieve dansers ga 'k ook niet makkelijk binnen stappen 😆

Die jukebox rondhangers vind 'k wel véél irritanter dan de dames hun muziek.

Maar dat zijn uiteindelijk ook maar bijkomstigheden en details. Die 'k m'n skw plezier in geen geval laat dwarsbomen...
 
FYI

Erotisch centrum Antwerpen volgens burgemeester 'niet te vergelijken' met Amsterdam - https://nos.nl/l/2504077
Dat klopt helemaal. In Amsterdam zou zo'n erotisch centrum ergens in het zuiden van de stad helemaal niks worden. Maar dat centrum komt er echt niet, dit plan is gewoon luchtfietserij. Onhaalbaar en kansloos.
Villa Tinto daarentegen past helemaal bij het SKW. Voor evt. Antwerpse klagers: stop met klagen en wees blij dat het er is. En bezoek eens een leuke dame daar, er zitten er genoeg.
 
Uiteraard speelt er nog veel meer mee waarom het zo godsgruwelijk druk is met toeristen in Amsterdam.

Het vieren van vrijgezellen feesten is populair onder vooral Britten en Duitsers, dit door de vele horeca, en laten we niet vergeten de coffee shops en de wallen.

Veel gezinnen pakken een weekendje naar een grote stad, doen een tochtje met een rondvaartboot, lopen zowel door het van Gogh museum, als ook een rondje over de wallen want die zijn tenslotte ook wereldberoemd.

Goedkoop vliegen, en de promotie die de stad heeft gedaan in het verleden hebben flink bijgedragen aan de stroom toeristen.

Antwerpen heeft geen coffeeshops, minder horeca, Antwerpen airport wordt niet veel aangevlogen, grachten heb ik er niet aangetroffen, en er is mij nog nooit coke oid aangeboden toen ik door 't Stad liep. Antwerpen is een mooie stad, maar gewoon een stuk beschaafder en rustiger en minder uitdagend dan Amsterdam.
 
Denk dat ze in Amsterdam het vergelijk beter kunnen maken met Eindhoven dan met Antwerpen, ook al waren de ramen al in de aangrenzende straat het is niet echt een klassieke 'ramenbuurt' zoals je die in de traditionele havensteden vaak ziet (Reeperbahn, Wallen, SKW).

Grootste probleem op de wallen zijn de toeristen die er met groepen tegelijk komen op weg naar de bananbar, the bulldog of wat er verder aan kroegen zit.
Er waren de laatste keer dat ik er liep zelfs groepen met een gids met zo'n vlaggetje... het spijt me zeer maar het is geen creepshop of circus.

Ik heb de pech dat ik niet op de fiets of met het openbaar vervoer makkelijk bij een ramenbuurt kan komen, maar als ik de wagen pak kan ik binnen 1uur in 5 verschillende komen. Geef mij dan het SKW maar!
 
Terug
Bovenaan Onderaan