Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Jij denkt da !!

Ja en ik blijf erbij , s' avonds ziet het ZWART van het volk
Dat is niet altijd waar. Vorig weekend was dat bv zeker niet echt het geval. En als je dan toch veel te veel 'zwart' volk ziet op straat, naar jouw normen, ga dan eens binnen bij enkele meisjes. Er zijn véél meer blanke meiden dan donkere, en als die hun broek voor jou uit doen, zien zij doorgaans nog veel witter dan je hen zou inschatten aan het raam, want ik ken er maar weinig die ook hun gat schminken.
 
Wat een ridicule opmerking en idiote conclusie. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
Actie reactie noeme wij da in Aantwerpe
Dat is niet altijd waar. Vorig weekend was dat bv zeker niet echt het geval. En als je dan toch veel te veel 'zwart' volk ziet op straat, naar jouw normen, ga dan eens binnen bij enkele meisjes. Er zijn véél meer blanke meiden dan donkere, en als die hun broek voor jou uit doen, zien zij doorgaans nog veel witter dan je hen zou inschatten aan het raam, want ik ken er maar weinig die ook hun gat schminken.
Niet altijd zeg je , allee 6 van de 7 dagen dan ! En ik zit veel meer bij dames binnen dan jij OOIT zult zijn/kunnen😂😂😂
Dat is normaal want Antwerpen is een wereld stad.
Nee Antwerpen is van ons
Waar blijven de reacties 🥳🥳😂😂
 
Dan waren er nog minder dames geweest die er kwamen werken. Juist buitenlanders en mannen die via de vele dames die op internet staan komen is er nog een bepaalde omzetstroom die voor de al matige huidige bezetting zorgt anders waren raambuurten nog leger geweest. Met name de recessie en thuisprostitutie door internet zorgen voor meer en meer legere raambuurten en ook de goedkopere prijzen bij privehuizen.
 
Dan waren er nog minder dames geweest die er kwamen werken. Juist buitenlanders en mannen die via de vele dames die op internet staan komen is er nog een bepaalde omzetstroom die voor de al matige huidige bezetting zorgt anders waren raambuurten nog leger geweest. Met name de recessie en thuisprostitutie door internet zorgen voor meer en meer legere raambuurten en ook de goedkopere prijzen bij privehuizen.
Indirect moet hier weer reclame gemaakt worden voor de kracht van de verkopende internetsites.
Mogen we dit met een GROTE korrel zout nemen.
Misschien wel een zeecointainerschip vol!

Ik miste gisteren ook meerdere reacties van deze schrijver op mijn posts. Zelf verwijderd? Waarom is dan de vraag?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren avond ook naar het Schipperskwartier geweest er liep wel wat volk rond en er waren voldoende dames aanwezig . Ik heb wel de indruk dat er veel meer gluurders rond liepen die enkel naar de meisjes komen kijken. Enkel in de Verversrui waren veel lege ramen.
 
Ik had mijn afspraak al op voorhand al gepland met mijn vaste dvp . Berichtje sturen op voorhand. En zij wacht dan op mij. Heel gemakkelijk is dat .
Idd heel makkelijk en doe dat ook soms....maar eigenlijk neemt dat wel de charme van een raambuurt wat weg. Het mooie is immers net wat rondkuieren en dan beslissen waar je binnengaat. Vandaag ga ik in ieder geval op goed geluk op wandel 😉
 
ik ga vanavond nog eens naar antwerpen alwaar ik eindelijk Maria eens hoop te kunnen bezoeken. Doet/kan ze ook deepthroat waarbij je haar hoofd mag vasthouden?
kwestie van mijn tijd bij haar ten volle te benutten zou ik eerst nog een andere dame willen bezoeken om de druk wat van het vat te halen, liefst jong, blond, slank en grote borsten, hebben jullie aanraders?
 
ik ga vanavond nog eens naar antwerpen alwaar ik eindelijk Maria eens hoop te kunnen bezoeken. Doet/kan ze ook deepthroat waarbij je haar hoofd mag vasthouden?
kwestie van mijn tijd bij haar ten volle te benutten zou ik eerst nog een andere dame willen bezoeken om de druk wat van het vat te halen, liefst jong, blond, slank en grote borsten, hebben jullie aanraders?

Je spreekt over Maria. Graag welke Maria, want er zijn meerdere

Blond, slank grote borsten, denk ik meteen: Andra, Schippersstraat 2, linkse raam
 
ik ga vanavond nog eens naar antwerpen alwaar ik eindelijk Maria eens hoop te kunnen bezoeken. Doet/kan ze ook deepthroat waarbij je haar hoofd mag vasthouden?
kwestie van mijn tijd bij haar ten volle te benutten zou ik eerst nog een andere dame willen bezoeken om de druk wat van het vat te halen, liefst jong, blond, slank en grote borsten, hebben jullie aanraders?
Maria van ss 40-2 kan je via app bereiken en je vragen stellen, voor de rest lees eens links en rechts wat recensies? Bezetting is nog niet optimaal en war noem jij jong? Anna van Vingerlingstraat 6-2 wellicht iets voor jou?
 
Maria van ss 40-2 kan je via app bereiken en je vragen stellen, voor de rest lees eens links en rechts wat recensies? Bezetting is nog niet optimaal en war noem jij jong? Anna van Vingerlingstraat 6-2 wellicht iets voor jou?
Volledig mee eens, als je van knap, jong, blond en slank houdt, moet je bij Anna zijn. Ik ben er inmiddels verslaafd aan geraakt 😇
 
Dat zijn alle mensen want we beoordelen elkaar allemaal op verschillende punten
Er waren wel veel meer dames aanwezig dan tijdens de (week)dag en ze ook meer en langer bezet
Ja dagbezetting is meestal rond de 30-35% ik tel altijd de bezette ramen incl dames die bezet zijn wat je kan zien aan spullen bij raam of op kruk of hoe ie staat of omdat die dames weer vrijkomen. Gisterenavond was het ca 55% wat bezet was
 
Volledig mee eens, als je van knap, jong, blond en slank houdt, moet je bij Anna zijn. Ik ben er inmiddels verslaafd aan geraakt 😇
Volledig mee eens, als je van knap, jong, blond en slank houdt, moet je bij Anna zijn. Ik ben er inmiddels verslaafd aan geraakt 😇
Goed voor cleane seks en sm voor een beginner. Had ze graag wat perverser gezien zoals golden shower of exhibitionisme
 
Terug
Bovenaan Onderaan