Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
iets anders was vandaag met fb aan klooien,krijg je toch van die vriendschap voorstellen,wat denk je 5 dames uit skw ? waar ik zelfs niet eens binnen geweest was:rolleyes: now dat noemen ze dan privacy regels:p
Ik denk niet dat dit door die dames komt, als je niet klooit met facebook of zoals ik , facebook niet gebruikt, heb je er geen last van.
En ik mis het niet. Heb dat een 10-tal jaren geleden eventjes gebruikt, maar nee het hoeft niet voor mij. FB is nutteloos voor mij.
 
Kweetnie of dit een haalbaar idee is? Als ik zoek naar ladies die zoenen moet ik alle recensies aflopen. Zouden we geen rubriek kunnen starten, bvb met thema 'zoenen' waar medewandelaars hun favorieten kunnen vermelden die het doen. Zo kan een lijstje groeien tot een handige tool waar we vinden wat we zoeken.
Indien dit voorstel belachelijk is... gooi het maar van de blog.
 
Kweetnie of dit een haalbaar idee is? Als ik zoek naar ladies die zoenen moet ik alle recensies aflopen. Zouden we geen rubriek kunnen starten, bvb met thema 'zoenen' waar medewandelaars hun favorieten kunnen vermelden die het doen. Zo kan een lijstje groeien tot een handige tool waar we vinden wat we zoeken.
Indien dit voorstel belachelijk is... gooi het maar van de blog.

In een raambuurt zoenen weinig dames op de mond en degene die voluit tongzoenen zijn nog schaarser. Er zijn er die het allemaal tegen een meerprijs wel doen maar dan voel je dat het niet van harte is. Uitzonderingen zijn er altijd natuurlijk.

ALS op het topic van een dame geschreven wordt dat ze al dan niet tegen een meerprijs zoent/tongzoent dan heb je nog geen zekerheid. Het is namelijk niet omdat een dame het met de ene klant doet dat ze het dan ook met de andere doet.

Een aparte rubriek lijkt me vrij zinloos maar dat is louter mijn persoonlijke mening.

Gewoon vragen aan de deur zou ik zeggen en bij een ja hopen dat ze haar belofte nakomt.
 
Hallo, kan iemand me zeggen wie de beste dames zijn voor een licht kinky avontuurtje? Vroeger ging ik weleens langs bij Gabriela in VT, maar na de laatste lockdown is ze niet meer teruggekomen.

Alvast bedankt
 
Hallo, kan iemand me zeggen wie de beste dames zijn voor een licht kinky avontuurtje? Vroeger ging ik weleens langs bij Gabriela in VT, maar na de laatste lockdown is ze niet meer teruggekomen.

Alvast bedankt
Gabriela was inderdaad echt een toppertje.
Voor de ''beste'' is het natuurlijk persoonlijk. Maar deze 3 toppers kan ik je persoonlijk aanraden.

 
Gabriela was inderdaad echt een toppertje.
Voor de ''beste'' is het natuurlijk persoonlijk. Maar deze 3 toppers kan ik je persoonlijk aanraden.

Thanks!
 
Kweetnie of dit een haalbaar idee is? Als ik zoek naar ladies die zoenen moet ik alle recensies aflopen. Zouden we geen rubriek kunnen starten, bvb met thema 'zoenen' waar medewandelaars hun favorieten kunnen vermelden die het doen. Zo kan een lijstje groeien tot een handige tool waar we vinden wat we zoeken.
Indien dit voorstel belachelijk is... gooi het maar van de blog.
Je kan toch zelf een topic openen in "waar kan ik terecht voor"?
 
@Bruno

Aangezien Bruno zijn vraag stelde op RAAMPROSTITUTIE - BELGIE - ANTWERPEN - STAMCAFE ging ik ervan uiit dat hij op zoek was naar zoenende dames in het Antwerpse SKW. Het bestaande topic dat Paulus2 vermeldt en waar ook Janus naar refereert lijkt mij niet naar dames in het Antwerpse SKW te verwijzen, eerder naar dames op allerlei locaties in Nederland.
 
In mijn ogen is het topic waar ik aan refereerde en waar Paulus de link van plaatste is een algemeen topic in "op zoek", en is dus voor alle vormen van prostitutie en voor alle regio's en landen.
 
In mijn ogen is het topic waar ik aan refereerde en waar Paulus de link van plaatste is een algemeen topic in "op zoek", en is dus voor alle vormen van prostitutie en voor alle regio's en landen.

Klopt maar als Bruno op zoek is naar dames in het Antwerpse SKW die zoenen/tongzoenen dan is het op het vermelde topic toch een beetje zoeken naar een naald in een hooiberg, niet? En dat is nu net wat hij wilde vermijden denk ik ;)

@Bruno Wat denk jij ervan man? Kun je wat met dat topic of ben je specifiek in het Antwerpse SKW op zoek naar zoenende dames? :unsure:
 
Oké, dan opent @Bruno een topic over tongzoenen in het SKW.
Overigens lijkt het mij persoonlijk niet handig om voor elke regio een apart topic te maken

1 topic over tongzoenen voor héél Nederland en héél België lijkt mij dan persoonlijk weer niet handig, we verschillen dus van mening daarin.

Als je in Antwerpen wil gaan zoenen heb je dan iets aan info over dames die in Groningen of Amsterdam zitten? Het wordt op zo'n "algemeen" topic dan ook weer een geweldige zoektocht en zoals ik al schreef is dát net wat Bruno wilde vermijden.
 
Ikzelf kan voor mijn zoenbelevenissen bvb terecht bij Betty op de SS47 Antwerpen. Als ze er is natuurlijk.
ook bij Rebecca mits serieus bijbetalen :(:(
Maar er moeten er toch nog meerdere zijn met veel gfe-gehalte die zoenen.
 
Hallo, kan iemand me zeggen wie de beste dames zijn voor een licht kinky avontuurtje? Vroeger ging ik weleens langs bij Gabriela in VT, maar na de laatste lockdown is ze niet meer teruggekomen.

Alvast bedankt
Voor licht kinky zou ik zeker Andreea (SS32/3) aanraden. Supermeid. Doet me trouwens een beetje aan Gabriela denken qua uitstraling, als je de mooie en jonge Gabriela bedoelt tenminste. Ira zit echt in de rol van sm-meesteres, waardoor de opties wat beperkter zijn. Met Andreea kan je nog alle kanten uit.
 
Is er veel te beleven overdag op een mandaag in het SKW? Ik rij van ver dus ben benieuwd hoe het loopt met dames. Op welk tijdstip is de bezetting het grootste? Alvast bedankt!
 
Is er veel te beleven overdag op een mandaag in het SKW? Ik rij van ver dus ben benieuwd hoe het loopt met dames. Op welk tijdstip is de bezetting het grootste? Alvast bedankt!
Overdag moet je sowieso pas na de middag komen voor een ruime bezetting. Zeg maar tussen 13.00 uur en 18.00 uur. Ik kom zelf niet zo vaak op maandag, maar ik dacht dat de maandag zo een beetje de rustigste dag van de week is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan