Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De bezetting in Gent is momenteel ook armoe troef, deze voormiddag geweest en nergens binnen geweest terwijl ik normaal gezien niet enkel kijker ben, in het overdekte gedeelte van de PVDD meerdere keren doorgelopen en 1 dame te zien, Club Sin City staat al maanden leeg zowel overdag als in de avond/nacht niemand terwijl dit etablissement zeer verzorgd is dus de uitbaters zien toch ook wel zwarte sneeuw zo lijkt me
nu in de avond in de schepenenvijverstraat een paar nieuwe dames maar het is overal wat zeer marginaal aan het worden. deze namiddag in antwerpen ging het alarm af aan einde villa tinto blijkbaar enen dat niet wou betalen combi erbij + veel raar volk dat er rondliep en in gent deze avond stond ik precies op een slavenmarkt aan elk raam staan de venten af te dingen voor 40-30 euro ... of staan ze gewoon voor een raam de meisjes te irriteren. ik wandel nu al vijf jaar maar wat ik na vandaag gezien heb is het niet meer aangenaam. ik ging normaal zaterdag is bij christina in brussel maar dat ik weet het nog niet zo zeker...
 
nu in de avond in de schepenenvijverstraat een paar nieuwe dames maar het is overal wat zeer marginaal aan het worden. deze namiddag in antwerpen ging het alarm af aan einde villa tinto blijkbaar enen dat niet wou betalen combi erbij + veel raar volk dat er rondliep en in gent deze avond stond ik precies op een slavenmarkt aan elk raam staan de venten af te dingen voor 40-30 euro ... of staan ze gewoon voor een raam de meisjes te irriteren. ik wandel nu al vijf jaar maar wat ik na vandaag gezien heb is het niet meer aangenaam. ik ging normaal zaterdag is bij christina in brussel maar dat ik weet het nog niet zo zeker...
Denk je dat dergelijke zaken niet gebeuren buiten skw? Skw hangt vol camera's, ze kunnen om het overdreven te stellen zelfs inzoomen op je nestels, er ontsnapt geen enkele weirdo indien er iets mispeutert wordt. Skw is superveilig op dat vlak. Schorem loopt nu eenmaal overal rond. Dat heeft niets met een hoerenbuurt te maken. Het afbieden zie ik ook wel. Dat is inderdaad nooit goed te praten. Dat noem ik uitdagend, zelfs stoer doen tegenover kameraden in groepjes tegenover dames. Daar heb je volkomen gelijk in.
Ik ga je toch even aanpakken over dat raar volk dat bij politie stond vanmiddag. Ik heb dit toevallig ook gezien van kortbij. Vond jij dit echt raar volk? Als er 10 man even bleef staan om te kijken wat er gebeurde, zal het veel geweest zijn. Niet overdrijven aub.
Ik vond het eerder een rustig volkje dat er rondliep.
Als er ergens anders iets gebeurt met politie of ambulance erbij, staat er ook veel volk te loeren. Dat heeft wederom niets met een hoerenbuurt te maken.
Als ik wandel, kijk ik niet rondom mij. Ik wandel alleen en trek me er geen reet van aan wat er rondom mij gebeurt of rondloopt. Is de reden die je opsomt voldoende om er weg te blijven? Skw is superveilig en trek je geen bal aan wat er nog rondloopt.
Geen paniekzaaierij aub.
 
Denk je dat dergelijke zaken niet gebeuren buiten skw? Skw hangt vol camera's, ze kunnen om het overdreven te stellen zelfs inzoomen op je nestels, er ontsnapt geen enkele weirdo indien er iets mispeutert wordt. Skw is superveilig op dat vlak. Schorem loopt nu eenmaal overal rond. Dat heeft niets met een hoerenbuurt te maken. Het afbieden zie ik ook wel. Dat is inderdaad nooit goed te praten. Dat noem ik uitdagend, zelfs stoer doen tegenover kameraden in groepjes tegenover dames. Daar heb je volkomen gelijk in.
Ik ga je toch even aanpakken over dat raar volk dat bij politie stond vanmiddag. Ik heb dit toevallig ook gezien van kortbij. Vond jij dit echt raar volk? Als er 10 man even bleef staan om te kijken wat er gebeurde, zal het veel geweest zijn. Niet overdrijven aub.
Ik vond het eerder een rustig volkje dat er rondliep.
Als er ergens anders iets gebeurt met politie of ambulance erbij, staat er ook veel volk te loeren. Dat heeft wederom niets met een hoerenbuurt te maken.
Als ik wandel, kijk ik niet rondom mij. Ik wandel alleen en trek me er geen reet van aan wat er rondom mij gebeurt of rondloopt. Is de reden die je opsomt voldoende om er weg te blijven? Skw is superveilig en trek je geen bal aan wat er nog rondloopt.
Geen paniekzaaierij aub.
ik had het niet over het volk bij de combi of dat incident , ook ging ik vroeger snachts in het skw na mijn shift nooit problemen gehad of onveilig . alleen is het niet aangenaam dat ze voor u met hun zatte botten om 2u in de namiddag aub zitten te strompelen en er om elke hoek wietgeur vliegt.misschien vind jij dat niet erg dat is uw keuze ...
 
Gisteren middag, rond een uur of één, zag ik van uit de VL iemand in de SS ( het pand waar Melissa zit) geweldig met het kontje staan draaien. Miniscuul slipje aan en enkel een sjaal rond de nek. en met rug naar het raam gekeerd.

Nieuwgierig als ik ben, en omdat het op mijn route lag :unsure: , eens een kijkje gaan neem. Het was verdorie een vent. Is dat een slaveboy van Melissa die er op kickt om in het raam te staan ?
Mijn keuzes zijn nogal afwisselend, nu eens dit, dan eens dat, maar hij was totaal mijn type niet :ROFLMAO:
Dat is het "vriendje" van Maya the Bee, die nu nog enkel privé doet. Waarschijnlijk heeft die het eens willen proberen. Ik heb haar samen met "hem" zien wandelen in het SKW en de dag later stond hij inderdaad daar in het raam.
 
ik had het niet over het volk bij de combi of dat incident , ook ging ik vroeger snachts in het skw na mijn shift nooit problemen gehad of onveilig . alleen is het niet aangenaam dat ze voor u met hun zatte botten om 2u in de namiddag aub zitten te strompelen en er om elke hoek wietgeur vliegt.misschien vind jij dat niet erg dat is uw keuze ...

Ik heb om 2u in de namiddag nog nooit een wietgeur waargenomen in het SKW en dus al zeker niet op elke hoek. Ik begrijp niet waar je die onzin vandaan haalt.
 
Gisterenavond kwam Erica (Verversrui 11) plots met haar "slaaf" buiten gewandeld. De "slaaf" was poedelnaakt en had zijn apparaat in zijn handen. Zij begeleidde hem met een ketting verbonden aan zijn halsband. Enkele stapjes buiten voor het pand en terug naar binnen. Gekker moet het toch niet worden, denk ik dan.

Ieder zijn ding hé, er zijn mensen die daarvan houden (waarmee ik niet wil gezegd hebben dat ik daar bij hoor) :LOL:

Je hebt het nu toevallig "buiten" even met eigen ogen gezien. Als je dáár al van schrikt dan wil je niet weten welke andere dingen zich in sommige kamers afspelen :eek: en dat soms bij dames waar je het absoluut niet van zou verwachten ?
 
Blond haar? Dat zou Elly moeten zijn. Ziet er een beetje Latina uit, maar is Roemeense.
Ze doet normaal gezien zowel de dag- als de avonddienst.
Vriendelijke en goedlachse meid, maar niet erg spraakzaam.
Ze doet me op dat vlak wat denken aan Heidi (SS29/03), ook wat betreft haar service trouwens, die zeer oké is.
 
Inderdaad, ik kon op haar naam niet komen maar het gaat wel degelijk om Elly. Zij staat soms in heel eigenaardige poses in haar raam, lijkt me niet altijd even gemakkelijk en comfortabel om daar zo te staan.

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar er bestaat hier al een topic over haar:

 
het SKW wordt hier door sommigen véél te negatief afgeschilderd.
Ik snap die negativiteit ook niet. Al die keren dat ik in het SKW was heerste er een relaxte sfeer. Natuurlijk zal er wel eens wat gebeuren, maar het is gewoon een fijn wandelgebied. In Nederland is geen buurt die er aan kan tippen, dat weet ik in ieder geval heel zeker.
 
ja 2 uur namiddag das speel kwartier voor de kleine kindjes ? echte mannen wandelen snachts:p
grappig dat als er iemand iets negatief meld van het skw dat hij als debiel of klein kind word weg gezet ,ben nochtans niet de eerste uit de reacties te zien. ik zal mijn flappen wel is uitgeven als de bezetting hopelijk ooit verbeterd en de reviews zal ik dan wel voor mezelf houden doeg.
 
Ik snap die negativiteit ook niet. Al die keren dat ik in het SKW was heerste er een relaxte sfeer. Natuurlijk zal er wel eens wat gebeuren, maar het is gewoon een fijn wandelgebied. In Nederland is geen buurt die er aan kan tippen, dat weet ik in ieder geval heel zeker.
En dus daarom veel Hollanders die afzakken naar Antwerpen ;) Leuke bende, je hoort ze van ver aankomen (zeer positief bedoeld, hoor!).
Wietgeur? Zit ik niets mee in. Heb ik niets mee te maken. Ik heb vroeger ook meerdere bossen opgerookt in mijn zotte jaren. Ruik ik ook wel dikwijls op de trappen van VT. Ga maar eens naar een festival:) net hetzelfde. Laatste weken ruik ik het niet meer. Laat die gasten maar wiet paffen, dan worden ze rustiger:p
De sfeer vind ik steeds relaxed. Ik wandel er graag.
Woensdagavond duik ik skw in. Ik laat nog wel weten waar ik binnenstapte(y)
Aangezien ik nog niet zo lang ben aangemeld op dit forum, weet ik nog niet precies hoe een topic op te starten om persoonlijke ervaringen als start te delen. Ik zoek het wel uit. Niet elke dame die ik bezocht, heeft een topic.
 
grappig dat als er iemand iets negatief meld van het skw dat hij als debiel of klein kind word weg gezet ,ben nochtans niet de eerste uit de reacties te zien. ik zal mijn flappen wel is uitgeven als de bezetting hopelijk ooit verbeterd en de reviews zal ik dan wel voor mezelf houden doeg.

Of in Gent gaan wandelen hé als het daar beter is.

Good luck!

Je bent inderdaad niet de eerste en ook niet de enige die reacties krijgt op je negativiteit. Als je het Antwerpse SKW niet goed genoeg vindt dan ga je het nergens goed vinden want het Antwerpse SKW is nog steeds het allerbeste wandelgebied binnen een straal van enkele honderd kilometer.

Er zijn steeds een aantal toppers aanwezig in het SKW, zowel in de dagshift als in de avond/nacht maar je moet ze "willen" zien natuurlijk en je moet er de nodige "flappen" voor neertellen ?.
 
Laatst bewerkt:
ja 2 uur namiddag das speel kwartier voor de kleine kindjes ? echte mannen wandelen snachts:p

Kleine kindjes zie ik meestal op weekendavonden als ze in groepjes de dames komen lastig vallen. Gelukkig lopen er dan ook "échte mannen" rond die die kleine kindjes ook af en toe eens "aanpakken" als ze het te bont maken. ?

Tijdens de dag komen er niet zoveel kleine kindjes want dan zitten die op school (als het goed is) maar dan komen wél de mannen die langere dates boeken bij de dames, vandaar dat sommige gordijntjes dan soms uuuren lang gesloten zijn ;) Dát zie ik dan 's avonds toch weer veel minder.

I say no more :cool:
 
Ik snap die negativiteit ook niet. Al die keren dat ik in het SKW was heerste er een relaxte sfeer. Natuurlijk zal er wel eens wat gebeuren, maar het is gewoon een fijn wandelgebied. In Nederland is geen buurt die er aan kan tippen, dat weet ik in ieder geval heel zeker.
Bah, ik weet niet of het negativiteit is .
Het is een mening. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening.
Zolang ze ze niet voortdurend door mijn strot rammen, kan ik leven met ieders mening .
 
Terug
Bovenaan Onderaan