op dit moment is het er toch gene vetten of komen de meesrte dames pas om 14u?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
Registreren@Mario357 Wat je daar zegt dat geloof ik meteen, Mamaia / Constanța is ook geweldig, zo heb ik wel eens gehoord.Echt een keer los gaan? Kom naar de bron, naar boekarest, is skw in het kwadraat, helaas geen ramen...
Ik was er vannacht rond 2u en ik vond toch dat er heel veel ramen leeg stonden of zelfs al donker waren. Veel mannen op de been, inderdaad, maar de line-up was teleurstellend. Maar I'm sure dat er ook wel redelijk wat dames gewoon bezig waren.op dit moment is het er toch gene vetten of komen de meesrte dames pas om 14u?
ik ben om 17 u is teruggekeerd maar niets tussen dat de moeite was en de goede waren dus denk ik bezet ben van miserie terug naar gent gegaan ...Ik was er vannacht rond 2u en ik vond toch dat er heel veel ramen leeg stonden of zelfs al donker waren. Veel mannen op de been, inderdaad, maar de line-up was teleurstellend. Maar I'm sure dat er ook wel redelijk wat dames gewoon bezig waren.
Je moet inderdaad niet alleen naar de ramen kijken waar daadwerkelijk een dame staat. Ik zou haast zeggen dat je vooral moet kijken naar de ramen waar geen dame staat. En vooral kijken of je wel tekenen van activiteit ziet. Om te beginnen is het licht aan, en dan verder, ligt er een handdoek op de stoel, zie je andere tekenen van bezetting, zoals een flesje of blikje drinken, een pakje sigaretten, een telefoon of een make-up set. Dat is namelijk een teken dat ze aan het werk is. Je moet dus beiden samen nemen om een oordeel over de bezetting te kunnen vormen.Ik was er vannacht rond 2u en ik vond toch dat er heel veel ramen leeg stonden of zelfs al donker waren. Veel mannen op de been, inderdaad, maar de line-up was teleurstellend. Maar I'm sure dat er ook wel redelijk wat dames gewoon bezig waren.
En hoe was de bezetting in Gent?ik ben om 17 u is teruggekeerd maar niets tussen dat de moeite was en de goede waren dus denk ik bezet ben van miserie terug naar gent gegaan ...
De bezetting in Gent is momenteel ook armoe troef, deze voormiddag geweest en nergens binnen geweest terwijl ik normaal gezien niet enkel kijker ben, in het overdekte gedeelte van de PVDD meerdere keren doorgelopen en 1 dame te zien, Club Sin City staat al maanden leeg zowel overdag als in de avond/nacht niemand terwijl dit etablissement zeer verzorgd is dus de uitbaters zien toch ook wel zwarte sneeuw zo lijkt meEn hoe was de bezetting in Gent?
nu in de avond in de schepenenvijverstraat een paar nieuwe dames maar het is overal wat zeer marginaal aan het worden. deze namiddag in antwerpen ging het alarm af aan einde villa tinto blijkbaar enen dat niet wou betalen combi erbij + veel raar volk dat er rondliep en in gent deze avond stond ik precies op een slavenmarkt aan elk raam staan de venten af te dingen voor 40-30 euro ... of staan ze gewoon voor een raam de meisjes te irriteren. ik wandel nu al vijf jaar maar wat ik na vandaag gezien heb is het niet meer aangenaam. ik ging normaal zaterdag is bij christina in brussel maar dat ik weet het nog niet zo zeker...De bezetting in Gent is momenteel ook armoe troef, deze voormiddag geweest en nergens binnen geweest terwijl ik normaal gezien niet enkel kijker ben, in het overdekte gedeelte van de PVDD meerdere keren doorgelopen en 1 dame te zien, Club Sin City staat al maanden leeg zowel overdag als in de avond/nacht niemand terwijl dit etablissement zeer verzorgd is dus de uitbaters zien toch ook wel zwarte sneeuw zo lijkt me
Denk je dat dergelijke zaken niet gebeuren buiten skw? Skw hangt vol camera's, ze kunnen om het overdreven te stellen zelfs inzoomen op je nestels, er ontsnapt geen enkele weirdo indien er iets mispeutert wordt. Skw is superveilig op dat vlak. Schorem loopt nu eenmaal overal rond. Dat heeft niets met een hoerenbuurt te maken. Het afbieden zie ik ook wel. Dat is inderdaad nooit goed te praten. Dat noem ik uitdagend, zelfs stoer doen tegenover kameraden in groepjes tegenover dames. Daar heb je volkomen gelijk in.nu in de avond in de schepenenvijverstraat een paar nieuwe dames maar het is overal wat zeer marginaal aan het worden. deze namiddag in antwerpen ging het alarm af aan einde villa tinto blijkbaar enen dat niet wou betalen combi erbij + veel raar volk dat er rondliep en in gent deze avond stond ik precies op een slavenmarkt aan elk raam staan de venten af te dingen voor 40-30 euro ... of staan ze gewoon voor een raam de meisjes te irriteren. ik wandel nu al vijf jaar maar wat ik na vandaag gezien heb is het niet meer aangenaam. ik ging normaal zaterdag is bij christina in brussel maar dat ik weet het nog niet zo zeker...
?100% mee eens, het is juist goed dat als het alarm af gaat het dan druk wordt. Laten we het aub weer over de dames hebben ? dat gezever over bang in het donker, bang/eng/raar volk, mag nu wel een keer stoppen. Iets meer vrolijkheid en positiviteit graag ??Geen paniekzaaierij aub.
Weinig ramen leeg, inderdaad veel volk, maar dat is altijd op een zaterdagavond en -nacht.Het was jaren geleden dat ik op een zaterdagavond ( rond 21 u) nog zoveel hoerenlopers te samen in het SKW heb gezien.
Het was er overbevolkt, ik kon dus niet goed zien of er veel ramen leegstonden
Maar het viel wel mee herinner ik me. Ik heb er toch eentje kunnen prikken
ik had het niet over het volk bij de combi of dat incident , ook ging ik vroeger snachts in het skw na mijn shift nooit problemen gehad of onveilig . alleen is het niet aangenaam dat ze voor u met hun zatte botten om 2u in de namiddag aub zitten te strompelen en er om elke hoek wietgeur vliegt.misschien vind jij dat niet erg dat is uw keuze ...Denk je dat dergelijke zaken niet gebeuren buiten skw? Skw hangt vol camera's, ze kunnen om het overdreven te stellen zelfs inzoomen op je nestels, er ontsnapt geen enkele weirdo indien er iets mispeutert wordt. Skw is superveilig op dat vlak. Schorem loopt nu eenmaal overal rond. Dat heeft niets met een hoerenbuurt te maken. Het afbieden zie ik ook wel. Dat is inderdaad nooit goed te praten. Dat noem ik uitdagend, zelfs stoer doen tegenover kameraden in groepjes tegenover dames. Daar heb je volkomen gelijk in.
Ik ga je toch even aanpakken over dat raar volk dat bij politie stond vanmiddag. Ik heb dit toevallig ook gezien van kortbij. Vond jij dit echt raar volk? Als er 10 man even bleef staan om te kijken wat er gebeurde, zal het veel geweest zijn. Niet overdrijven aub.
Ik vond het eerder een rustig volkje dat er rondliep.
Als er ergens anders iets gebeurt met politie of ambulance erbij, staat er ook veel volk te loeren. Dat heeft wederom niets met een hoerenbuurt te maken.
Als ik wandel, kijk ik niet rondom mij. Ik wandel alleen en trek me er geen reet van aan wat er rondom mij gebeurt of rondloopt. Is de reden die je opsomt voldoende om er weg te blijven? Skw is superveilig en trek je geen bal aan wat er nog rondloopt.
Geen paniekzaaierij aub.
In het SKW??? Wietgeur? Nonsens,alleen is het niet aangenaam dat ze voor u met hun zatte botten om 2u in de namiddag aub zitten te strompelen en er om elke hoek wietgeur vliegt.misschien vind jij dat niet erg dat is uw keuze ...
Zij werkt inderdaad sinds enkele nachten terug op SS 47/3, steeds gedurende de nacht zoals vroeger.Werkt Stefania terug op schipperstraat 47/3 ? Is een paar jaar weggeweest!!??zalige sex!! Zou in de avondshift werken
Liever de geur van wiet dan van stinkende urinoirs ... , liefst de zilte smaak .... en er om elke hoek wietgeur vliegt.misschien vind jij dat niet erg dat is uw keuze ...
Dat is het "vriendje" van Maya the Bee, die nu nog enkel privé doet. Waarschijnlijk heeft die het eens willen proberen. Ik heb haar samen met "hem" zien wandelen in het SKW en de dag later stond hij inderdaad daar in het raam.Gisteren middag, rond een uur of één, zag ik van uit de VL iemand in de SS ( het pand waar Melissa zit) geweldig met het kontje staan draaien. Miniscuul slipje aan en enkel een sjaal rond de nek. en met rug naar het raam gekeerd.
Nieuwgierig als ik ben, en omdat het op mijn route lag, eens een kijkje gaan neem. Het was verdorie een vent. Is dat een slaveboy van Melissa die er op kickt om in het raam te staan ?
Mijn keuzes zijn nogal afwisselend, nu eens dit, dan eens dat, maar hij was totaal mijn type niet![]()
ik had het niet over het volk bij de combi of dat incident , ook ging ik vroeger snachts in het skw na mijn shift nooit problemen gehad of onveilig . alleen is het niet aangenaam dat ze voor u met hun zatte botten om 2u in de namiddag aub zitten te strompelen en er om elke hoek wietgeur vliegt.misschien vind jij dat niet erg dat is uw keuze ...
Gisterenavond kwam Erica (Verversrui 11) plots met haar "slaaf" buiten gewandeld. De "slaaf" was poedelnaakt en had zijn apparaat in zijn handen. Zij begeleidde hem met een ketting verbonden aan zijn halsband. Enkele stapjes buiten voor het pand en terug naar binnen. Gekker moet het toch niet worden, denk ik dan.
ja 2 uur namiddag das speel kwartier voor de kleine kindjes ? echte mannen wandelen snachtsIk heb om 2u in de namiddag nog nooit een wietgeur waargenomen in het SKW en dus al zeker niet op elke hoek. Ik begrijp niet waar je die onzin vandaan haalt.
Ik snap die negativiteit ook niet. Al die keren dat ik in het SKW was heerste er een relaxte sfeer. Natuurlijk zal er wel eens wat gebeuren, maar het is gewoon een fijn wandelgebied. In Nederland is geen buurt die er aan kan tippen, dat weet ik in ieder geval heel zeker.het SKW wordt hier door sommigen véél te negatief afgeschilderd.
Je kan het weer niet laten hé Copkiller, andere leden uitdagen.ja 2 uur namiddag das speel kwartier voor de kleine kindjes ? echte mannen wandelen snachts![]()