Voormalig lid 43816
Meubelstuk
Ik denk dat er weer een oude bekende terug is.
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenAls het hebt over irritante berichten, vind ik persoonlijk dit bericht van jou meer irritant dan wat je aanklaagt. Of kick je erop om klanten van een bepaald meisje uit te lachen, omdat zij een andere voorkeur hebben dan jij, blijkbaar?Ja als je met Anna Maria tevreden bent ....
Het zegt juist heel veel.Proficiat met je helderziendheid. Mijn eerste recensie is inderdaad reeds geschreven.
Toch blijven recensies schrijven a.u.b.!Nog eens in skw geweest/geraakt na langere tijd. Neen, recensies schrijf ik geruime tijd niet meer. De reden laat zich raden. Voorstanders die er zelf positieve ervaring mee hadden zijn 'gelukkig", degenen die er niets van moeten weten, stampen je recensie de grond in. Geen zin meer in. Dat ruikt naar manipulatie om bepaalde meisjes in een beter daglicht te krijgen. Ik weet verduiveld goed genoeg hoe het eraan aan toe gaat.
Heb onverwacht de beste frist timer op mijn palmares staan na een onwaarschijnlijke knaldate. Heeft het zin in detail te treden? Neen, echt niet. Ze is puur naturel wat dan 'tegenstanders' doet lachen, niet?
Ooh ja, zoek het uit, ze staat in de avondshift thv VGL 8. Je kan gokken tussen 4 meisjes. Succes! Ik ging alvast tevreden naar huis.
Goede voornemens... Maar als je hier iets schrijft dat bepaalde mensen niet aan staat, lijkt het net alsof je een Oekraïner bent die door een hoopje Russische boeren wordt afgeschoten. Boeren en hoeren, het is maar 1 letter verschil, maar ik weet wél voor wie ik het meeste waardering heb.Toch blijven recensies schrijven a.u.b.!
De grote stille meerderheid heeft er veel aan.
En… het is toch jouw ervaring… who cares of een ander die afbreekt (of bevestigt).
Keep going please!![]()
Van de weinig dames die ik nog bezoek zijn er meer dan de helft waar ik vaker kom. Volgens u moet ik elke keer weer een recensie schrijven?Misschien gaat hij vaak bij dezelfde.
Wie weet.
Volgens mij niet, want ik schreef net dat die flauwe plezante met zijn opmerkingen over 'weinig recensies' zelf ook niet veel schrijft "omdat hij misschien veel dezelfde bezoekt". Ik snap uw punt niet.Van de weinig dames die ik nog bezoek zijn er meer dan de helft waar ik vaker kom. Volgens u moet ik elke keer weer een recensie schrijven?
Dit forum gaat niet over vriendinnen vogelen in de wc's van een restaurant, en ook niet over kameren met vriendinnen, maar over betaalde seks. Dacht ik. Maar ik kan verkeerd zijn.En in mijn vriendenkring heb ik 3 dames waar iets gaan eten of drinken regelmatig eens uitloopt in meer.
Ik denk niet dat ik daar iets van aan uw neus moet hangen.
Ik was er net na de middag en dan komt de kermis langzaam aan op gang. Ik had er een stuk of 5 - 6 op het oog die me aanstonden. 2 waren er vandaag niet, bij een derde stapte net voor mijn neus een andere binnen, en ik heb dan snel mijn keuze gemaakt voor ik nog eens te laat was.Hoe was/is de bezetting vandaag? Is het de moeite waard om naar het skw te rijden?
Gisteren waren er veel lege ramen over het ganse Schipperskwartier. Het zal vandaag ook niet zo vet geweest zijn. Mijn buikgevoel zegt dat het volgende week terug beter zal zijn.Hoe was/is de bezetting vandaag? Is het de moeite waard om naar het skw te rijden?
Overdags zijn er al maanden vele lege ramen, 60% leeg soms iets meer of minder. Avondbezetting is beter, weet niet nauwkeurig hoe ie nu is qua bezetting?Gisteren waren er veel lege ramen over het ganse Schipperskwartier. Het zal vandaag ook niet zo vet geweest zijn. Mijn buikgevoel zegt dat het volgende week terug beter zal zijn.
Ze volgen het geld en overal is wat, men kan niet overal op zelfde punt werken, en in België makkelijker huren en goedkoper en geen gedoe met belasting. En forumgedrag interesseert de dames niet, hebben ze weinig last van, lachen ze eerder om.zouden die dames dan niet in nederland zijn gaan werken als ze de belgen beu waren en liever de nederlanders hadden....
Misschien moeten jullie in nederland blijven dan komen die meisjes vanzelf jullie kant uit![]()
Het ligt er ook een beetje aan hoe ver je er voor gaat rijden. Het is natuurlijk vrij saai allemaal met die paar vrouwen aanwezig. Tja er zal altijd wel iets zijn om te sexen , maar het rondlopen is ook deel van de fun.Dag allemaal,
Ik overweeg morgen een dagtripje naar het SKW maar ik lees dat de bezetting eerder laag is en nog op gang moet komen na de kerstperiode. Kan iemand mij een inschatting geven van bezetting? Is het de moeite waard op dit moment?
Alvast bedankt!
Dat is normaal in deze periode de meeste dames zijn op vakantie .Ik was er gisteravond en vond de bezetting en aanbod teleurstellend