Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nadat KS Trio Asslover zijn eigen internetwereldje naar de kl*ten liet gaan, probeert hij nu op GR allerlei spoken te zien en leden tegen hun schenen te stampen in plaats van positieve en informele bijdragen te plaatsen, niet beseffende dat hij dit forum op die manier ook de dieperik in stuurt als hij niet oplet. Ofwel net wél beseffende... Jammer. Sommige mensen kunnen hun eigen talenten niet in goede banen blijven lijden doordat hun tweede persoonlijkheid stokken in de wielen steekt.

Dat is gerekend met de 300+ ramen die er zijn, en 25 tot 30% bezetting die steeds genoemd wordt. En ja, ik reken dan ook iedereen mee die achter het raam aan het werk is. Ik was er gistermiddag. Ik heb het niet exact geteld, maar 70 waren er toch wel aan het werk.

Dat is gerekend met de 300+ ramen die er zijn, en 25 tot 30% bezetting die steeds genoemd wordt. En ja, ik reken dan ook iedereen mee die achter het raam aan het werk is. Ik was er gistermiddag. Ik heb het niet exact geteld, maar 70 waren er toch wel aan het werk.
Janus, hier ben jij niet aan het promoten, want voor dit aantal (minimaal 70)wil ik mijn handen in het vuur steken. Ik tel jij dan ook de shemales mee, doe jij dan ook? (Echter, 25 tot 30% is in aantal 77 tot 93 van 309 ramen)

Ik bedank de forumleiding voor het aktief handelen op de rentree van een verbannen ex-lid

Laatst bewerkt:
Janus, hier ben jij niet aan het promoten, want voor dit aantal (minimaal 70)wil ik mijn handen in het vuur steken. Ik tel jij dan ook de shemales mee, doe jij dan ook? (Echter, 25 tot 30% is in aantal 77 tot 93 van 309 ramen)
Vanwege de verlofperiode is die 25 tot 30% misschien lichtjes te hoog. Daar had ik geen rekening mee gehouden bij het schrijven van dat bericht, maar zoals je ook van een ander lid hebt kunnen lezen, waren er toch zeker een 60-tal dames en shemales aan het werk. Dus met mijn ondergrens zat ik er nog niet zo heel ver naast. En ik had de percentages niet exact uitgerekend. Ja, ik tel ook de shemales mee, want ook daar zijn liefhebbers voor.

En ik hoef het skw niet te promoten. Dat doen de Nederlanders wel die ook in Den Haag en Amsterdam komen. Ik wil alleen dat er een correct beeld van het skw weergegeven wordt, en het niet afgekraakt wordt. Zoals je heel vaak kunt lezen is het skw de beste raambuurt in de hele verre omtrek. Niet omdat het hier zo geweldig gaat, maar omdat het op de andere plaatsen nog veel slechter is.

Vanwege de verlofperiode is die 25 tot 30% misschien lichtjes te hoog. Daar had ik geen rekening mee gehouden bij het schrijven van dat bericht, maar zoals je ook van een ander lid hebt kunnen lezen, waren er toch zeker een 60-tal dames en shemales aan het werk. Dus met mijn ondergrens zat ik er nog niet zo heel ver naast. En ik had de percentages niet exact uitgerekend. Ja, ik tel ook de shemales mee, want ook daar zijn liefhebbers voor.

En ik hoef het skw niet te promoten. Dat doen de Nederlanders wel die ook in Den Haag en Amsterdam komen. Ik wil alleen dat er een correct beeld van het skw weergegeven wordt, en het niet afgekraakt wordt. Zoals je heel vaak kunt lezen is het skw de beste raambuurt in de hele verre omtrek. Niet omdat het hier zo geweldig gaat, maar omdat het op de andere plaatsen nog veel slechter is.
Ga eens een kijkje nemen in Oostende of op andere plaatsen dan zal je snel het verschil wel merken.

In het verleden ben ik zo ongeveer in alle raambuurten geweest. Toen stak het skw al ver boven de rest uit.
Het is niet voor niks dat ze her en der afzakken naar het Schipperskwartier om dat wij gewoon de beste zijn. En als het eens minder is in bepaalde periodes dan zitten sommige wat te klagen om dat ze zo gewoon zijn dat er veel dames zitten.

Er is 1 redlight district dat voor mijn smaak iets beter is dan SKW maar het ligt hier een paar duizend kilometer van en dat is Tobita shinichi in Osaka maar dat komt vooral door de Japan koorts

Ha al,
Wellicht dat iemand me kan helpen of meer informatie heeft. Ergens in 2019 bezocht meermaals een dame met de naam Emma, ze stond op de verversrui 2-2, te herkennen aan de jeans die ze meestal droeg en vaak bezig met haar gsm dan klandizie. Tijdens en na de corona tijdperk heb ik haar niet meer terug gezien. Is zij voorgoed gestopt of werkt zij momenteel ergens? Danku!

Zie https://www.citygirl.nl/node/4438

Antwerpen is idd de aangenaamste buurt om te wandelen ,Eindhoven heeft ook iets , gent staat helemaal onderaan bij mij (wss door de minder goede ervaringen ) ... Hoop gewoon dat Antwerpen niet ten onder ga van de 15de minuten klok lees dames... zou zonde zijn dus hoop snel terug betere bezetting.. (Nu vakantie eignlijk gedaan is )

Antwerpen is idd de aangenaamste buurt om te wandelen ,Eindhoven heeft ook iets , gent staat helemaal onderaan bij mij (wss door de minder goede ervaringen ) ... Hoop gewoon dat Antwerpen niet ten onder ga van de 15de minuten klok lees dames... zou zonde zijn dus hoop snel terug betere bezetting.. (Nu vakantie eignlijk gedaan is )
De " deskundigen " zeggen altijd de bezetting maakt niet uit , er is altijd wel wat te vinden.
Maar de gemiddelde wandelaar snakt toch naar meer aanbod/ keuze.

De " deskundigen " zeggen altijd de bezetting maakt niet uit , er is altijd wel wat te vinden.
Maar de gemiddelde wandelaar snakt toch naar meer aanbod/ keuze.
Ja smaken verschillen daar ga ik niet op in.. maar laatste keer was het niet bijzonder, ben er knappere dames gewent ... Vraag mij niet achter de namen want die vergeet ik tog telkens 😅

Ik zie heel veel recensies, maar kan jammer niet sorteren op "type" 🙃
Wat zijn volgens jullie ervaring enkele goede petite dames (mogen valse borsten hebben), maar voornamelijk klein en dun. Ik kan enkel overdag.

(Of als jullie een manier kennen om hier goed op te filteren in de recensies: please help! 🙂)

Wat zijn volgens jullie ervaring enkele goede petite dames (mogen valse borsten hebben), maar voornamelijk klein en dun. Ik kan enkel overdag.

(Of als jullie een manier kennen om hier goed op te filteren in de recensies: please help! 🙂)
Dan denk ik direct aan Mia, ik weet niet of die ook op de dag zit.

Ha al,
Wellicht dat iemand me kan helpen of meer informatie heeft. Ergens in 2019 bezocht meermaals een dame met de naam Emma, ze stond op de verversrui 2-2, te herkennen aan de jeans die ze meestal droeg en vaak bezig met haar gsm dan klandizie. Tijdens en na de corona tijdperk heb ik haar niet meer terug gezien. Is zij voorgoed gestopt of werkt zij momenteel ergens? Danku!

Als ik me niet vergis heb ik haar in december (18/12) nog gezien in hetzelfde raam in de avondshift en nog steeds met haar jeansshortje.
Werkt dus nog steeds.
Weet niet of ze in verlof is gegaan of niet.

Ha al,

Helaas Emma stond altijd in een spijkerbroek is al enkele jaren niet meer gespot in het skw ik bezocht haar regelmatig. Degene waar brouwer mee in de waar is dat is Antonia die is er nog wel .

Sibel is een top petite dame

Terug
Bovenaan Onderaan