Algemeen Stamcafé 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De Roemenen waarmee ik werk komen hoofdzakelijk uit Suceava , is noord oost Roemenie. Ben er weleens geweest en als je ziet dat ze nog water uit een put halen en een paar keer de electriciteit uitvalt per dag is de levensstandard niet echt hoog. Leven heel armoedig en zal het schoolniveau navenant zijn als ze al naar school gaan.
Zoals ik al vertelde, is Roemenië een groot land en er zit een aanzienlijk verschil tussen het leven in en om de grote steden, en het leven in the middle of nowhere.

Het noord-oosten, ik had al een vermoeden. Je mag daar niet in de val trappen om de armoedige levensstandaard te verwarren met het algemene begrip 'niveau van de opleidingen'. Er is daar niet veel 'opleiding' te bespeuren. Daarvoor moet je naar steden, als dat al kan betaald worden en als men daar al het nut van in ziet.

De Roemenen waarmee ik werk komen hoofdzakelijk uit Suceava , is noord oost Roemenie. Ben er weleens geweest en als je ziet dat ze nog water uit een put halen en een paar keer de electriciteit uitvalt per dag is de levensstandard niet echt hoog. Leven heel armoedig en zal het schoolniveau navenant zijn als ze al naar school gaan.
:cool: geld ook voor Braila en Galati waar de meeste dames van daan komen

Waar ze vandaan komen boeit me weinig daar voel ik niks van in bed
dat klopt maar als je werknemers hebt kan je er meer belangstelling voor tonen en kan je het beter begrijpen
Zoals ik al vertelde, is Roemenië een groot land en er zit een aanzienlijk verschil tussen het leven in en om de grote steden, en het leven in the middle of nowhere.

Het noord-oosten, ik had al een vermoeden. Je mag daar niet in de val trappen om de armoedige levensstandaard te verwarren met het algemene begrip 'niveau van de opleidingen'. Er is daar niet veel 'opleiding' te bespeuren. Daarvoor moet je naar steden, als dat al kan betaald worden en als men daar al het nut van in ziet.
Klopt , heb al veel meegemaakt met een werknemer die met zijn vingers tussen de deur van een busje had gezeten . Heeft dagen met zijn vingers in een kan benzine gezeten omdat dat volgens hem hielp. Ben er na paar dagen maar mee naar het ziekenhuis gegaan na veel tegenspartelen maar die arts zei dat een bloedvergiftiging niet ver af was geweest. Zo zie je maar eigenwijs is ook wijs .

Laatst bewerkt:
Iemand een idee wie er vanmiddag op de verversrui 11/4 zat? Mooie blonde slanke dame met siliconen borsten. Na een tweetal toertjes was ze bezet en heb ze niet meer gezien …

Iemand een idee wie er vanmiddag op de verversrui 11/4 zat? Mooie blonde slanke dame met siliconen borsten. Na een tweetal toertjes was ze bezet en heb ze niet meer gezien …
En new girl in town. Ze is sinds een 2 tal weken in Stad. Eerst op VR 9/1 , laatst op VR 11.
Ze is zeer sexy en in dito lingerie.
Ik heb ermee gepraat, haar naam ben ik vergeten .... . Ze is vriendelijk, maar ik wacht af.
Zeker niet nieuw in t vak.

Doc

En new girl in town. Ze is sinds een 2 tal weken in Stad. Eerst op VR 9/1 , laatst op VR 11.
Ze is zeer sexy en in dito lingerie.
Ik heb ermee gepraat, haar naam ben ik vergeten .... . Ze is vriendelijk, maar ik wacht af.
Zeker niet nieuw in t vak.

Doc
Ze werkt naast Flavia ,hopelijk geeft ze een betere service ..

Zijn er medewandelaars die ervaring hebben of deze dames kennen.
Verversrui 2/3 denk ik het witte pand op de hoek met de vingerlingstraat. Kleinere donkerharige dvp met meestal een wit setje aan. Vingerlingstraat 12/3 soms op 12/2 denk ik. Lichtbruin haar of blond. En op de vingerlingstraat 7/1 donker haar nu en soms wat blonde lokken door het haar. Grote D cup denk ik. En ook wat struiser.Allen in de nachtshift Mvg

Deze middag nog eens rondgewandeld en ik was aangenaam verrast van de grote hoeveelheid knappe dames.
Heeft er iemand enig idee wie de mooie vrouw is die vandaag in de dagshift stond in Villa Tinto, nummer tussen 27 en 35 (linkerkant als je van de Schippersstraat komt)? Ze zag er eerder milfy uit, met een heel mooi paar (silicone) borsten en bruin haar. Ik zou eerst eens een review willen lezen vooraleer ik daar binnen ga.

Zijn er dames uit het skw die een only fans of ander vergelijkbaar iets aanbieden dat de moeite is?
Ja, er zijn verschillende dames die een virtueel account hebben. Maar voor de prijs van enkele foto's/video's heb je in het skw bij vele dames zeker 20 min pure, echte, geile sex en zoveel meer...

En de gratis foto's/video's die de meisjes hierop zetten zijn natuurlijk om je warm te maken om de (veel te dure) foto's/video's te laten betalen en dan natuurlijk een maandelijkse bijdrage te betalen om zogezegd meer te kunnen zien.

Maar als je toch te veel geld hebt … Hier enkele links

Voor het type dat je zoekt, kan ik je zeker Karina, Schippersstraat 22/3 aanbevelen. Mooie, grote, echte borsten, heel vriendelijk en neemt graag haar tijd.
Hartelijk bedankt voor je tips!
Misschien had je meer respons gekregen op jouw vraag, indien je zelf een recensie had geschreven over die vorige bezoekjes.

Er is een namelijk een uitdrukking: geven en nemen of is het geven en krijgen ...
Daar heb je helemaal gelijk in. Het probleem is dat ik die vrouwen hun naam alweer vergeten ben als ik de deur buitenwandel, en achteraf ben ik ook niet heel zeker welke nummer ze stond. Dus plaats ik liever niets ipv verkeerde vrouwen een review te geven

Laatst bewerkt door een moderator:
Deze avond was ik in Brussel in de Aarschotstraat op nummer 30 zag ik Barbara staan die vroeger in het SKW werkte (die een hele tijd op VT1 stond)
Ja, dat was dat petite meisje uit Tsjechië niet? Toen een van de populairste meisjes. Was nog puur en onversneden toen. Nu dus in Brussel, ocharme geen verbetering voor haar en ook uit beeld hier.

Terug
Bovenaan Onderaan