dickdebock
Meubelstuk
Moest jij niet hard werken Sexcalibur? 
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenGeen bewijs, hij typeert je wel goed .Alsof zo een uitleg een bewijs kan genoemd worden...
I love him alsoDe mic drop ontbrak nog. Die Sexbalicur... I love this guy!![]()
Vind je? Vermits jij me zeer goed kent, twijfel ik natuurlijk niet aan die overtuiging.Geen bewijs, hij typeert je wel goed .
Tis toch wel een tijd zeker om u te bezuipen...
Los van een jammerlijk overlijden, voelden dan toch minstens nog een paar andere dames zich naast jou zodanig op hun gemak dat ze nu 'ex' genoemd werden in je verhaal. Dat is een ervaring die ik nog mankeer in mijn leven.en dames zich wel op hun gemak voelen naast die "grote teddy"
Ik weet niet wie je met 'jullie' bedoelt, maar ik heb hier inderdaad al dingen gelezen van een aantal mensen waar ik irl denkelijk wel een babbel zou mee aangaan.Wil na de zomer wel eens wat pinten pakken met een bende hier bij het SKW. Benieuwd wie jullie zijn irl. ?
Dat is eigen aan een online forum: de vraag van wie zit er aan de andere kant van het schermpje. Wie is de persoon achter de teksten. Net zoals het vaak interessant is om zich de vraag te stellen: wie is het meisje dat achter deze dame in het raam schuil gaat.Ik denk dat iedereen zich wel afvraagt wie aan de andere kant van ons schermpje zit niet? Je hebt mijn aandacht al heel de dag naar je getrokken. Nu heb je hem. Spill the beans Tongen!
Zeer spijtig, maar dat was te verwachten. Dank voor uw antwoordNee Mirela is er niet meer, was een vaste klant van haar en ze had gezegd 2 jaar geleden dat ze ging stoppen maar ze bleef elke week wel paraat te staan, maar na een tijdje was ze er niet meer. Helaas heb ik haar gsm nr niet
Jezus was geen steenbok. Jezus werd immers niet geboren op 25 december. Sterker nog, Jezus werd geboren in het jaar 5 voor Christus. Waarschijnlijk eind april. Tot zover deze info waar je uiteraard niet op zat te wachtenAh. En Steenbok. Net als Jesus. ?
Nog altijd niet in uw bed?Ah... So you're _that_ guy. ??
Meer een soort koning Wim-Lex dusJezus was geen steenbok. Jezus werd immers niet geboren op 25 december. Sterker nog, Jezus werd geboren in het jaar 5 voor Christus. Waarschijnlijk eind april. Tot zover deze info waar je uiteraard niet op zat te wachten![]()
En elke seconde dat ze onbetaald praat, misloopt zij misschien een klant en dus ook money. Want dat moet in het Engels blijkbaar. Het is nota bene ZIJ die daarop aanstuurt en niet ik. Raar he. Soms zou je nog gaan denken dat die h**ren mensen zijn.Tuurlijk. Niemand hier die het tegendeel zegt. Maar zoals Saris aanduidt moeilijk praten en pijpen tegelijk. Elke seconde dat ze niet pijpt en praat verdient ze easy money.
Waarom verwondert mij dat niet?Hey Vertongen... Ik praat ook graag.
Nee dus, bij mij niet. Zij is niet de enige die bij mij de teller afzet tijdens een praatje. Oh ja, en ter voorkoming van denkbeelden die tot waarheden verheven worden: ik heb 'niets' met dat meisje. Enkel een laag klantennummer, omdat ik bij haar eerste klanten hoorde toen ze begon. ;-)En natuurlijk praten die dames ook graag. Elk personeel praat graag ipv te werken. En ik praat met sekswerkers ook. Wat niet wil zeggen dat ze zo niet de teller doen uitlopen.
Ik niet, ik ben blijvend een man. Het is me nog nooit gebeurd dat na een uur mijn piemel eraf viel en dat ik geen man meer was.Het wasje. Het plasje. Het praatje. Ik ben altijd een uur man.
De meesten gaan geen 30 minuten binnen in het SKW. De standaard is nog altijd 20 minuten. En wie meer betaalt, blijft 'langer'. Hoeveel mannen hoe lang binnen gaan, daar heb ik nu eenmaal een beter beeld over dan schichtige klanten die telkens naar hun dvp hollen binnen de 30 seconden en dus niets zien van de rest van het SKW, vermits zij, naar eigen zeggen, niet wandelen daar. Zie een eerder berichtje, waarin dit onhuld werd.Maar hoeveel schiet er nog over voor de meesten die 30min binnen gaan zo?
Ik ken er hier ook die al veel langer wandelen.It's just bussiness. Ik wandel al 20 jaar.
Iedere kenner weet dat het niet verstandig is om rap verliefd te worden op een dvp. Niet iedere wandelaar is een kenner uiteraard.En heb wel wat romances en flings gehad buiten de dames hun werk om...
Iederdaad laag, misschien eerder verrassend laag dan beschamend laag. 1200 op 20 jaar, dat zijn er hooguit 60 per jaar, dus nauwelijks meer dan eentje per week.Maar als je kijkt hoeveel % dat is op 1200 verschillende vrouwen... Dan is het beschamend laag. ?
Ja inderdaad he... Of zomaaar 20 minuten extra onbetaalde tijd om te blijven babbelen bv, dat zou nogal eens iets zijn he.En dan nu: moest je eens een telefoontje krijgen buiten de betaalde uren. Of 5min extra. Of een pitake samen eten van op de hoek tussendoor. Weet dit economisch basis principe in elke verkoop:
If a woman is seen as a product, You are not a real man.If the product is free... *You* are the product.
Dat is gewoon dylsectie. Zolang we het begrijpen: geen probleem.Hahaha. My bad. ??
Blijkbaar leest iedereen hier elkaars namen mis.
Sexbalicur
Tervongen
Saris
Alto Vato
???
Vermits vissen niet kunnen praten (ze hebben immers hun mond vol water - probeer het zelf maar eens) lijkt me dit een vrij onrealistische zegswijze.?
Het is een zegswijzen. Het "product" hier is duidelijk een service. Maar dat kan ik moeilijk in de zegswijzen rammen zonder ze te verneuken he ? ik zeg nog basis economisch principe. Dus algemeen.
Echte mannen?
Hier heb je nog zo een zegswijze:
They say boys talk of being men as fish talk of flying.
?
Een aandachtige lezer kon lezen dat mijn laatste bericht in Carla haar topic wel degelijk eventueel bruikbare informatie over Carla bevatte en dus bij haar topic hoort.Toch wel wat bias in het taalgebruik voor een neutrale positie. ?
@ Vertongen als je ingaat tegen het establishment nadat ze net gezegd hebben van verkas; Mss beter hier doen misschien? ?
Uiteindelijk wel, ja, natuurlijk. Dat is ook nogal duidelijk. Maar zoals hierboven staat: wie is er beginnen off topic gaan? En wie heeft er een recensie geschreven?Je bent het hopelijk met me eens dat het uiteindelijk aardig off-topic was.