Algemeen Stamcafé

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
I love you too Aitor hahahaha.

En zelfs van de Vertongen! Ook al is het een halve mong. ? Tis nog altijd *onze* halve mong. ?

Mijn wandelaarsfamilie. Af en toe eens wat gebrabbel zoals elke familie zeker.

???

Voilà Si. One big happy family. En dat allemaal zonder mods. ??
 
Het begint hier echt op een Stamcafé te gelijken. Volgens mij zijn jullie allemaal straalbezopen want jullie beginnen hoe langer hoe meer zatte zever te verkopen.

Het is genoeg geweest nu bende zatlappen. Naar huis nu en als straf morgen allemaal naar de hoeren in het SKW.

Het wordt mooi weer morgen, ideaal voor een wandeling en wat meisjes kijken.
 
Tis toch wel een tijd zeker om u te bezuipen...

Teinde van de wereld is nabij... Moeilijk om een lichtpunt te zien in deze grimme tijden. Of misschien toch een positief iets? In de Chaussée D'amour werken de prostituees nu heel de dag met een natte poes. Maar dat is omdat het water in Sint Truiden tot aan hun heupen komt.
 
Nu even iets anders? Wanneer is de too soon periode voorbij van de overstroming in het Oosten van het land... Want ik heb al wat misplaatste opmerking daar over klaar staan.  Over alles mag gelachen worden!??
Heb het er toch nog kunnen tussen krijgen dus. ?

d8iivo8-f7d79c04-addc-4725-ab1e-ac0f0d9865b4.jpg


Slaapwel iedereen!
 
en dames zich wel op hun gemak voelen naast die "grote teddy"
Los van een jammerlijk overlijden, voelden dan toch minstens nog een paar andere dames zich naast jou zodanig op hun gemak dat ze nu 'ex' genoemd werden in je verhaal. Dat is een ervaring die ik nog mankeer in mijn leven.
Wil na de zomer wel eens wat pinten pakken met een bende hier bij het SKW. Benieuwd wie jullie zijn irl. ?
Ik weet niet wie je met 'jullie' bedoelt, maar ik heb hier inderdaad al dingen gelezen van een aantal mensen waar ik irl denkelijk wel een babbel zou mee aangaan.
 
Ik denk dat iedereen zich wel afvraagt wie aan de andere kant van ons schermpje zit niet? Je hebt mijn aandacht al heel de dag naar je getrokken. Nu heb je hem. Spill the beans Tongen!
Dat is eigen aan een online forum: de vraag van wie zit er aan de andere kant van het schermpje. Wie is de persoon achter de teksten. Net zoals het vaak interessant is om zich de vraag te stellen: wie is het meisje dat achter deze dame in het raam schuil gaat.

Als je het SKW vaak bezoekt, zal je Vertongen ook al vaak gezien hebben. Tenzij de dames je telkens verblind hebben. :)
 
Maandag zag ik een erg aantrekkelijke blondine staan - overdag - in VT4, het raam waar Severine vroeger stond. Weet iemand wie dat is? Aan haar veelzeggend naughty blik kon ik afleiden dat ze geen onzeker, nieuw meisje moet zijn ?
 
VT3 stond er zaterdag overdag ook een sexy blondine. In dat raam wisselen de dames vaak dus ik vertrouw het zaakje niet tenzij jullie den Aitor kunnen overtuigen van het tegendeel. Vanuit de VR zag ik trouwens dat ze een lekker appelvormig kontje had...
 
Nu we toch bezig zijn... Weet iemand wie die dame is met een mooie witte huid en van dat lichtbruin dun halflang haar? Ze heeft altijd een zwart lederen setje. Ze staat sinds een tijdje op SS 15/3 als ik me niet vergis. Ik heb haar voordien ook al eens gespot op SS 41. Het is geen babe type. Ze lijkt een beetje op dat grietje in mijn profielfoto.

Ze lacht altijd vriendelijk maar iets houdt me tegen om mijn kans te wagen. Iemand ervaring met haar? Volgens mij werkt ze namiddag en avonddeel.
 
VT3 stond er zaterdag overdag ook een sexy blondine. In dat raam wisselen de dames vaak dus ik vertrouw het zaakje niet tenzij jullie den Aitor kunnen overtuigen van het tegendeel. Vanuit de VR zag ik trouwens dat ze een lekker appelvormig kontje had...
Dit moet ongetwijfeld Gabriëlla zijn. Dit is haar vaste plaats sinds ze teruggekeerd is. Dit was voor de sluiting ook haar vaste adres.
 
Nu we toch bezig zijn... Weet iemand wie die dame is met een mooie witte huid en van dat lichtbruin dun halflang haar? Ze heeft altijd een zwart lederen setje. Ze staat sinds een tijdje op SS 15/3 als ik me niet vergis. Ik heb haar voordien ook al eens gespot op SS 41. Het is geen babe type. Ze lijkt een beetje op dat grietje in mijn profielfoto.

Ze lacht altijd vriendelijk maar iets houdt me tegen om mijn kans te wagen. Iemand ervaring met haar? Volgens mij werkt ze namiddag en avonddeel.
En dit moet Annemarie/Annemaria zijn. Zij heeft al op diverse plaatsen gewerkt, en was ook voor de sluiting al aanwezig, en vaak op dit adres of iinderdaad SS41. dit zijn de door haar meest gebruikte adressen. Er zijn wisselende berichten over de kwaliteit van haar service.
 
En dit moet Annemarie/Annemaria zijn. Zij heeft al op diverse plaatsen gewerkt, en was ook voor de sluiting al aanwezig, en vaak op dit adres of iinderdaad SS41. dit zijn de door haar meest gebruikte adressen. Er zijn wisselende berichten over de kwaliteit van haar service.
Volgens de beschrijving zou ik zeggen Anna Maria, idd, maar die staat op SS13/3 ipv SS15. Dat is er natuurlijk vlak neven, dus eventueel heeft Alvarez zich miskeken op het nummer.

Als je haar beter leert kennen, ontdek je als mens een erg toffe meid. Over haar service zijn er inderdaad wisselende berichten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan